GRATIS!!! Płyta, Sterowniki, Instrukcja instalacji, Programy po POLSKU w pełnej wersji, wskazówki i instrukcje jak diagnozować auto.
Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? dzwoń: 796 [zasłonięte] 618
Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku, podglądać parametry bieżące, odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy, czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!
Urzadzenie pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBD2 lub EOBD czyli:
1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2000r benzynowe i od 2004r diesle.
2. Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników.
3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
4. Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników
5. Wszystkie auta Japońskie posiadające złącze OBD2
Interfejs ELM 327 służy do diagnostyki komputerowej samochodu według normy EOBD/OBD2
-Czyta i kasuje bledy DTC zapisane w sterowniku we wszystkich samochodach zgodnych z normą OBD2/EOBD
-Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN!!
-Dzięki ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
-Odczytuje kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU!!
-Czyta kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)
-Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)
-Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników (ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp. przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.)
-Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
-Sprawdza kiedy błędy i lampka CHECK były ostatnio kasowane
-Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
-Mierzy mocy silnika (KM) -Pomaga przeprowadzać rożne testy auta, np. czas do 100 km/h
Darmowe oprogramowanie dołączone na CD w języku POLSKIM
Oprogramowanie po polsku współpracujące z interfejsem.
|
Europejskie osobowe, terenowe i dostawcze zgodnie z OBD2/EOBD:
Alfa Romeo: 147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon
Audi: A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Q5, Quattro, RS4, RS6, TT
BMW: seria 1 116, 118, 120, 130, seria 3 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6 630, 635, 645, 650, seria 7 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8 840, 850, M Power M3, M5, M6 ,Z4 M, X-seria X3, X5, Z-seria Z3, Z4, Z8
Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso
Dacia: Logan, Pick up
Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse
Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit,
Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR
Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta
Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport
Mercedes Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito
Mini: Cooper, Cooper S, ONE
Opel: Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira
Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner
Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman
Renault: (Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis
Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827
Saab: 9-3, 9-5, 9-7X
Seat: Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo
Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti
Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster
Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90
Volkswagen: Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento
Amerykanskie osobowe, terenowe i dostawcze zgodne z OBD2/EOBD
Buick:font> Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager Corvette: C3, C4, C5, C6 Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon Hummer: H1, H2, H3 Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler Lincoln: Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe
Japońskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze zgodne z OBD2/EOBD
Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX Daewoo: Estero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000 Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350 Infiniti: FX, G35, Q45, QX56 Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430 Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion, Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, OUTBACK, SVX Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90 Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris
Jeśli Twojego samochodu nie ma na liście a masz w nim silnik benzynowy wyprodukowany po 2000r. lub diesla po 2004r. interfejs będzie pasował na 100%
Interfejs ELM 327 v. 1.4 współpracuje z kilkunastoma wersjami oprogramowania.
Najnowsza wersja ELM 327 1.4B USB posiada certyfikaty bezpieczeństwa i jakości CE oraz ROHS
ELM obsługuje protokoły:
J1850 PWM (41.6 kbaud), J1850 VPW (10.4 kbaud), ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
W zestawie wraz z interfejsem dostajesz CD na którym jest :
- DARMOWE OPROGRAMOWANIE W PEŁNEJ WERSJI W JĘZYKU POLSKIM!!!
-sterowniki USB do interfejsu.
- instrukcja instalacji i obsługi, wraz ze zdjęciami, krok po kroku.
-Instrukcja obsługi do interfejsu oraz programu diagnostycznego
- Materiały pomocne podczas diagnozy (kody błędów, przykładowe instrukcje diagnostyczne, serwisowe, procedury naprawcze itd)
-Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach.
Pełne wsparcie techniczne !!!
Dodatkowe dane techniczne interfejsu ELM 327 we wtyku OBD2
- Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2
- Podłączenie bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: przez złączę USB
- Diody LED sygnalizujące transmisje oraz połączenie ze sterownikiem samochodu.
- Zintegrowany, łatwy do przenoszenia, nie ma potrzeby podłączania dodatkowych kabli ani przejściówek.
Wymagania systemowe i sprzętowe
- Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Win7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
- port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
- Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD czyli wszystkie z silnikami benzynowymi wyprodukowane po 2000r. oraz diesle po 2004r. oraz niektóre auta z wcześniejszych roczników
- gniazdo OBD2 w samochodzie
Interfejs wspolpracuje z programami diagnostycznymi:
ScanTool.net (dostepna wersja PL), PCMSCAN (dostepna wersja PL), ScanXL-ELM (dostepna wersja PL), DashCommand-ELM (dostepna wersja PL), EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster, RealScan, wOBD, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM i wieloma innymi programami.
|