Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Witam serdecznie
Przedmiotem sprzedaży jest wyjątkowy i niespotykany samochód Honda Prelude BB9 2.0 z grudnia 1998 roku, pierwsza rejestracja 1999. Samochód jest w idealnym stanie technicznym, wszystko działa bez zarzutu. W ubiegłym roku pojechałem nim do Paryża ponad 1550 km, a następnie wróciłem bez najmniejszego problemu. Jeśli chodzi o stronę wizualną to niestety znajdzie się kilka mankamentów wynikających z wieku auta oraz „uczynności” polskich kierowców, wszystko widoczne na zdjęciach. M.in. korozja na tylnych nadkolach, czyli znany problem w tym modelu, choć w tym egzemplarzu w odróżnieniu od większości spotykanych na polskim rynku nie było to jeszcze robione.
Mimo wszystko nikt nie przechodzi obok tego auta obojętnie.
Samochód jest w moich rękach od ponad 6 lat i nigdy nie miałem z nim problemów, wszystkie części eksploatacyjne wymieniane na bieżąco, olej co 10 tys km 10W40. Przebieg na tą chwilę to 283 tys km prawdziwy i realny, nie robi na Hondzie najmniejszego wrażenia. Przy przebiegu 242 tys km został wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody na markowych częściach także jeszcze przez ponad 50 tys km można się cieszyć spokojną jazdą. W komplecie znajdują się 4 oryginalne kluczyki, z czego jeden czerwony nawet nie odpakowany!
Samochód od samego początku pobytu w kraju znany w klubie Prelude Team Poland.
3 lata temu została zamontowana nowa instalacja LPG na jak najlepszych komponentach, STAG 4 plus, wtryski Hana 2000, reduktor AC-R01, zbiornik w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką. Zostało więc jeszcze 7 lat ważności butli. Samochód na LPG jeździ praktycznie tak samo jak na benzynie, nie odczuwa się różnicy. Sama instalacja nigdy nie sprawiła najmniejszych problemów.
Wyposażenie:
-klimatyzacja sprawna, nabijana w ubiegłym roku wraz z ozonowaniem
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- szyberdach elektryczny
- halogeny przeciwmgielne
- alaram + centralny zamek z pilotem
Dodatki i modyfikacje:
- większa przepustnica 62mm z H23
- kolektor ssący z H23, z tzw. motylkami które otwierają się przy 4 tys. obrotów dostarczając silnikowi więcej powietrza
- wkładka filtra powietrza K&N
- kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali kwasowej, ściągany z USA
- wydech końcowy MG Motorsport ze stali nierdzewnej
- felgi Drag Wheels DR-14 w rozmairze 17 cali, bardzo mocne, proste i nie pokrzywione
- sprężyny sportowe Weitec -40mm
- Short Shifter adapter
- kompletny pakiet dokładek Type S
- halogeny JDM, ściągane z USA
- aluminowe ramki zegarów
- dzwignia hamulca ręcznego oraz podłokietnik i mieszek drążka zmiany biegów obszyte czarną skórą z czerwoną nicią
- ciemne lampy soczewkowe z ringami
- profesjonalnie przyciemnione tylne szyby
- podświetlane narożniki tylnych lamp
- radio Sony CDX-GT929 z USB wyprowadzonym na kablu nad tunel środkowy, oraz pilotem
- wzmacniacz Blaupunkt GTA4 750W
- głośniki przód Kicker, tył MB Quart
- CB radio Uniden 520XL + Antena 145 cm
Po wszystkich modyfikacjach samochód posiada ok. 140 – 150 KM, przyspiesza znacznie lepiej niż seryjny egzemplarz, doskonale się prowadzi i trzyma drogi.
Zdjęcia:
Mankamenty :
Samochód do obejrzenia w Katowicach.
Na życzenie kupującego możliwa wizyta w dowolnym serwisie.
Cena naturalnie do negocjacji.
Kontakt: 503-[zasłonięte] -398