Honda NT 650 V Deauville Rocznik 1999, pierwsza rejestracja w kraju 2008 – marzec. Jestem pierwszy właścicielem Hondy w Polsce, została sprowadzona na moje zamówienie zimą 2007 a zarejestrowana w 2008 roku. Przebieg. W dni zakupu miała 42 tys km, czy był to autentyczny przebieg ciężko mi powiedzieć. Mogę natomiast zagwarantować że od zakupu zrobiłem na niej 50 tys km. Ubezpieczenie opłacone w marcu na pół roku więc ważne do września. Przegląd zrobiony na początku czerwca, a więc ważny najbliższe 12 miesięcy. Dodatkowe wyposażenie: Wyższa szyba Osłony nóg Osłony rąk Skóra na bak, tzw bagster – możliwość dopięcia akcesoryjnego tang baga Płyta montażowa pod centralny kufer (był dedykowany shad). Serwis: Regulowane gaźniki i sprawdzony luz zaworowy. Zmieniony olej i filtr oleju silnikowego Zmieniony olej w dyfrze Filtr powietrza nie zmienainy, w tamtym sezonie zrobiłem tylko 5,5 tys więc nie b yło potrzeby. W ubiegłym sezonie zmienione ponadto: -świece zapłonowe -łożysko przedniego koła. Ok 10-12 tys temu zmienione tarcze sprzęgłowe i regulator napięcia na Dayton Energia – stary wariował czasem. Opony na ten sezon starczą, za rok trzeba myśleć o nowych. Stan techniczny określam na 4+, w tym sezonie tylko siadać i jeździć. W następnym poza regulacjami można by sprawdzić łańcuch rozrządu. Stan wizualny. Motocykl nie był bity. Miałem nim jedną wywrotkę na lewy bok, pękłą czacha i porysowałem tylni kufer (jest po malowaniu), ponadto uszkodziłem mocowanie lusterka (kupiłem używke za pare gr na allegro i jest ok) Pod względem wizualnym jest parę rzeczy do zrobienia. Czacha jest klejona w 2 miejscach przy lusterkach. Jeżeli nie poślą mnie w delegacje to oddam do lakiernika (niestety jestem nadal w delegacji więc raczej nie oddam do lakiernika) Jeżeli nie będzie kiedy to opuszczę o koszt malowania 200-250 zł W kilku miejscach widać kilka zadrapań, ale podkreślam zadrapań a nie śladów po lokomotywie. Lakier jest ładny i czysty. Na silniku i na felgach widać małe odpryski lakieru (niestety honda została wyprodukowana w hiszpanii a nie w japonii i to już widać) 2 lata temu oddawałem wydech do odnowienia ale koleś się nie przyłożył i od wewnętrznej strony wyłazi korozja, nadto dał aluminiowe nity zamiast kwasówki i na takie by je zdało się wymienić. Ogólnie motocykl fajny do spokojnej jazdy turystycznej. Jednak powyżej 120km/h ze względu na gabaryty i dość mała masę (240 kg gotowy do jazdy) potrafi hustać przy sporym wietrze. Do prędkosci 120 km/h pali rozsądnie. Zazwyczaj mieszczę się w granicach 5 litrów, aczkolwiek przy emeryckim turlaniu schodziłem do 4,5 w dwie osoby. Motocykl raczej dla spokojnego turysty, nie idzie na koło i laskę ciężko na niego wyrwać na zlocie ;p Sprzęt do obejrzenia we Wrocławiu po wcześniejszym dogadaniu.
UWAGA !!! Możliwość zakupu tylko po osobistych oględzinach.
Motocykl do obejrzenia we wrocławiu
KONTAKT
726 [zasłonięte] 548
Dzwonić proszę po godz 17tej. W łikend od rana do wieczora. Jak nie odbieram to proszę o smsa. Uwaga – nie sprzedam za śmieszną kwotę. Mogę zejść z ceny na malowanie czachy i ew zbiornik paliwa do pełna. Nie chce takzę wymieć na golfa czy cbr ;) Wiem co mam i na ile to cenić. Jeżeli nie osiągnie zadowalającej mnie ceny to przejeżdzę kolejny sezon. P.S. Więcej zdjęć i w lepszej jakości wyśle na maila.
|