Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA NT650 DEAUVILLE ZACISK HAMULCOWY TYŁ NISSIN

10-06-2015, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik Dominik_Wencel
numer aukcji: 5345444002
Miejscowość Kijewo Królewskie
Wyświetleń: 6   

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Producent części: Honda (oryginalne OEM)
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

projekt 1

ARDOX
Części do Twojego auta i motocykla
nowe i używane
Szeroki wybór
Niskie ceny
Pomoc i doradztwo

Telefon: 722 [zasłonięte] 348
pn. - nd. 9:00-20:00
email: [zasłonięte]@interia.pl
odpowiedź w czasie 24 godzin
Wpłata na konto bankowe:
PKO BP
16 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0400002 [zasłonięte] 015036

Szczegółowy cennik dostaw umieszczono w opcjach Allegro na górze tej aukcji.

Dostępne formy dostawy:
- Przesyłka zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 48 godzin
- Przesyłka kurierska zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 24 godziny

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

HONDA NT650V DEAUVILLE  ZACISK HAMULCOWY TYŁ

 

 


 

 

Witam na aukcjach w sklepie ARDOX


Przedmiotem tej aukcji jest zacisk hamulcowy tył  firmy Nissin do HONDY NT650V DEAUVILLE rok produkcji 2000.

 

Dane techniczne i krótką historię modelu umieszczono na dole aukcji.

 

Numer przedmiotu 2843.

 

Gwarancja rozruchowa 30 dni.


Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon.

Rachunek na życzenie.
W razie pytań prosimy o kontakt.
Posiadamy więcej części do tego modelu.
Jeżeli nie mogą państwo w naszym sklepie znaleźć poszukiwanego przedmiotu koniecznie skontaktujcie się z nami, aby nie stracić szansy na udany zakup.

 

Wszystkie nasze ceny można negocjować.


ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE.

 

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

 

.

 

 

 

Honda Deauville

Motocykl ten wyjechał na drogi w 1998 roku i był początkowo wyśmiewany przez znawców jako modnie obudowana, kolejna wersja NTV-a. Ale rychło okazało się, że konstruktorzy osiągnęli cele, które postawili przed nimi marketingowcy. Honda Deauville prowadziła się bardzo neutralnie i łatwo, nigdzie nie stwarzając problemów. Silnik oddawał moc bardzo przyjemnie, był całkowicie bezawaryjny. Nowa maszyna doskonale nadawała się do długich podróży, ale była też wyjątkowo poręczna w mieście. Deauville stanowił udane dopełnienie serii turystyków Hondy – flagowego Gold Winga i Pan Europeana. Miał jednak dużo więcej cech, które czyniły go przydatnym do codziennej jazdy. Przed sezonem 1999 Deauville dostał elektroniczny immobiliser, zmodyfikowano mu też schowek na rękawiczki. W 2002 roku silnik otrzymał lżejsze tłoki (chodziło o zmniejszenie wibracji) oraz łącznie o 9 litrów powiększono mu kufry. Motocykl wyposażono również w zintegrowany system hamulcowy i trzytłoczkowe zaciski z przodu.

 

Na sezon 2006 Deauville został generalnie przebudowany. Pojemność skokową silnika powiększono z dotychczasowych 647 do 680 cm3. W miejsce głowic trzyzaworowych zastosowano czterozaworowe. Moc wzrosła do 65 KM, co nieco poprawiło zbyt skromne na szosie osiągi. Motocykl otrzymał też całkowicie nowe, szersze owiewki z regulowaną szybą, szerszymi lusterkami, podwójnym reflektorem i kufry powiększone o 10 litrów (mają teraz 54 l). Ciekawym i przydatnym patentem było to, że na wysokości tylnej lampy kufry połączono tunelem, co umożliwia przewożenie dość długich przedmiotów. Przy okazji poprawiono i tak już wygodną pozycję jeźdźca. Można było też kupić wersję z ABS-em.

 

 

Dane techniczne

 

Pojemność skokowa: 647 cm³

Typ silnika: V2

Ilość suwów: 4

Moc maksymalna: 56.00 KM (40.9 kW)) przy 7750 RPM

Maksymalny moment obrotowy: 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs) przy 6250 RPM

Średnica cylindra x skok tłoka: 79.0 x 66.0 mm

Zasilanie: Gaźnik

Liczba zaworów na cylinder: 3

Rozruch: Elektryczny

Skrzynia biegów: 5 biegowa

Wtórne przeniesienie napędu: Shaft drive (cardan)

Waga na sucho: 223 kg

Wysokość siodła: 814 mm

Rozstaw osi: 1473 mm

Skok zawieszenia przedniego: 115 mm

Skok zawieszenia tylnego: 120 mm

Opona przednia: 120/70-ZR17

Opona tylna: 150/70-ZR17

Hamulec przedni: Dwutarczowy

Średnica przedniej tarczy: 296 mm

Hamulec tylny: Jednotarczowy

Średnica tylnej tarczy: 276 mm

Prędkość maksymalna 179.0 km/h (111.2 mph)

Stosunek mocy do masy 0.2511 HP/kg

Pojemność zbiornika paliwa 17 litry


 

 

 

ARDOX. Wszelkie prawa zastrzeżone.