Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA NSR 125 kat.A1 DOINWESTOWANA PO REMONCIE

14-05-2014, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik igor-g
numer aukcji: 4240393397
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-05-2014 12:18:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 21700
Pojemność silnika: 51 - 125ccm
Moc silnika (KM): 28
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam !!!

 

Mam na sprzedaż Motocykl marki Honda NSR 125 JC22 z 2003 roku.  Przez cały okres posiadania był oczkiem w głowie. Wymienione zostało w nim praktycznie wszystko co się dało.

Mianowicie:

 

komplet opon Michelin Pilot Power 120/60/17 / 150/55/17 - stosowane do klasy 600 i 1000 ccm.

Szersze od seryjnych co dało lepszą trakcje na zakrętach oraz agresywniejszy wygląd motocykla 1100zł

 

sportowy układ wydechowy SHARK (dyfuzor + końcówka) moim zdaniem najlepszy do tego motocykla (duża carbonowa końcówka ,najładniejszy dźwięk i dobry przyrost mocy na niskich obrotach) 800 zł

 

komplet diodowych mini kierunkowskazów + elektroniczny przerywacz KOSO 390 zł

 

Manetki Harissa RR 130 zł

 

Unikalne białe zegary przywiezione z niemiec oraz całe podświetlenie przerobione na diodowe o kolorze niebieskim. Efekt super (świecą tarcze nie nadruk). Nie jest to żadna tandeta tylko identyczna czcionka jak na oryginalnych zegarach. 180 zł

 

Nowy układ napędowy D.I.D 520VM - Super wzmacniany plus zębatki. 420 zł

 

hamulce - tutaj początkowo zaciski hamulcowe zostały rozmontowane, przedni pomalowany piecowo na czerwono, następnie zostały założone przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL oraz zalane racingowym płynem hamulcowym Motul RBF-660. Najlepszym jaki jest. Dzięki temu klamka nawet przy bardzo ostrym hamowaniu nie zapada się ani trochę a hamulec jest doskonale dozowalny. Oprócz tego moto otrzymało nowe tarcze hamulcowe (przód Sinterowa tarcza EBC - twardsza i o większym czynniku tarcia dzięki czemu można było założyć sportowe klocki hamulcowe EBC HH.

 

Koszt - 1600 zł

 

Został także wykonany kompletny remont silnika;

 

W cylinder została wbita nowa tuleja w renomowanym zakładzie MOTORTECH do tego kuty tłok tuningowej firmy Wossner

(lżejszy ,teflonowany co lekko podwyższa sprężanie no i dużo bardziej wytrzymalszy). Komplet łożysk na wale + simeringi. Do tego tuningowe tarcze sprzęgłowe LUCASA i sportowe sprężyny LUCASA. Wał był w idealnym stanie. W zaworze membranowym założone są carbonowe membrany. Zalany Motulem TransOil Expert 10W40.

 

Koszt - 1400 zł

 

Motocykl posiada unikatową tylną lampę LED mojego wykonania. Efekt jest niesamowity. Oprócz tego przednie żarówki Revo Xenon kit które świecą o niebo lepiej od standardowych. Ledowe postojówki.

 

Dodatkowo motocykl posiada nowy akumulator żelowy z gwarancją, firmy JMT wart 120zł.

 

Golenie przedniego zawieszenia wypolerowane na lustro co wymagało ode mnie ponad miesiąc żmudnej pracy. Oprócz tego nowe uszczelniacze olejowe + przeciwpyłowe i olej Motul 15W. Utwardzone zawieszenie z tyłu i z przodu dało o niebo lepszy komfort jazdy.

 

Jeżdżony tylko na olejach Castrol R2 Racingbike oraz Motul T710 które oczywiście polecam z naciskiem na Motula (ładniej pachnie ;))

 

Motocykl odblokowany (moduł zapłonowy od NSR 125 JC20 - CI572 ,moduł zaworu wydechowego TV-78 ,większe dysze. brak jakichkolwiek zwężek na króćcach itp.

 

około 6-7 sek do setki oraz v max ponad 160 (zależy od pogody i wagi kierowcy). Zębatki założone takie aby troszkę lepiej się zbierał.

 

Motocykl w Idealnym stanie technicznym przygotowany na dwa następne sezony. Tylko lać paliwo i olej. Stan wizualny BDB-. Motocykl był malowany, znajdą się oczywiście jakieś niedoskonałości.  . Przebieg z jakim został zakupiony to około 16 tyś km. W tej chwili ma ponad 21 i rośnie. Około 5000 km po wszystkich wymianach i naprawach. Natomiast remont silnika był robiony  350km temu, motocykl jest dotarty i gotowy do jazdy.

 

 

Zapraszam na jazdę testową oraz oględziny motocykla. Możliwość podjechania na stację diagnostyczną w celu zbadania stanu motocykla na koszt kupującego. Zastrzegam sobie prawo do wycofania aukcji przed czasem. Przed licytacją lub kliknięciem kup teraz proszę o kontakt tel. Dzwonić proszę po 16, jeśli nie będę mógł odebrać oddzwonię : )

Numer tel. : 510-[zasłonięte]-137