Motorek idealny dla początkującego motocyklisty, zrywny , tłumik przerobiony ,ostry dźwięk, bezawaryjny, wał kardana , zawory hydrauliczne, dobrze się zbiera. Resztę na maila. Cena do negocjacji, oczywiście w granicach rozumu.
Honda CB 650 SC Nighthawk (oznaczenie fabryczne RC13, na niektórych rynkach jest to CBX 650) była oferowana od 1983 do 1985 roku, tak więc wyjątkowo krótko. Nie oznacza to jednak, że był to model nieudany. W chwili wprowadzenia do sprzedaży konstrukcyjnie wyprzedzał on swoje czasy. W Nighthawku zastosowano wiele rozwiązań, które nawet dzisiaj można uznać za nowoczesne. Cztery zawory na cylinder, sześć biegów, podwójne przednie hamulce tarczowe. Jest to układ typowy w spotykanych dzisiaj motocyklach tej klasy. Ale to nie tylko te cechy powodują, że CB 650 jest wyjątkową maszyną. Posiada ona rzadko spotykane rozwianie we współczesnych motocyklach - hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Patent Hondy pozwala na sprawną pracę tego systemu nawet przy 10 tys. obr/min. Jest to możliwe dzięki faktowi, że regulator hydrauliczny nie porusza się razem z zaworem, lecz stanowi stabilne, nieruchome oparcie dla dźwigienki. Zapobiega to spienianiu się oleju przy wysokich obrotach. Napęd tylnego koła przenoszony jest za pomocą wału napędowego, a nie uciążliwym w eksploatacji łańcuchem. W porównaniu ze starszymi silnikami SOHC w 1983 roku była to bardzo nowoczesna jednostka napędowa. Można śmiało powiedzieć, że taka jest i dzisiaj.