Honda Integra Type R 1998r , bezwypadkowa, przebieg 192 000. Z zamiarem sprzedania oswajam sie od dwóch lat, po prawie 6 latach nawet ITR sie może znudzić ;) , obecnie mam pomysł na alternatywę w zamian ITR, wiec na te chwile mogę już sprzedać ;) , wiec jeśli ktoś szuka ciekawej sztuki,przedstawiam moją Hanie : Silnik i skrzynia biegów w oryginale, nikt nigdy tam nie zaglądał auto kupiłem z przebiegiem 150 parę tysiecy oraz pełną dokumentacja na to, osobiscie od pierwszego własciciela w niemczech Do auta dodaje cała teczkę rachunków jeszcze z niemiec wraz z książką serwisową i rachunkiem na zakup w w salonie , trzema kluczykami w tym jeden czerwony serwisowy, jeszcze fabrycznie zapakowany Silnik od początku w PL zalany olejem Valvoline 10W60 VR1 Racing , wymieniany średnio co 6 do 7 tyś km , silnik nie bierze oleju , nie dymi , co jest raczej mało spotykane w tego typu pojazdach ;) nigdy wcześniej nie miałem takiego silnika w żdnym aucie Rozrząd kompletny wymieniałem za raz po zakupie, wraz z pompą wody ( OEM Honda ) Skrzynia biegów zalana MTFem jakieś 30 tys km temu, przy tym przebiegu wpadło nowe sprzęgło Exedy Na przedniej osi niedawno wymienione tarcze na ATE oraz klocki na wszystkich 4 kołach na OEM Honda, stan tylnych 90% , przednich 70% Na bieżąco wymieniane różne części zawieszenia ( cukierki, łączniki stabilizatorów , gumki itd itp)
Lista przeprowadzonych modyfikacji
Kolektor wydechowy oryginalny z wersji B18C JDM z wyjściem na 2,5" brak katalizatora rura wydechowa z nierdzewki 2.5" , pierwszy tłumik M Tech przelotowy , końcowy cichy stalowy robiony na zamówienie, dolot typu CAI firmy Injen z filtrem APEXI dla poprawy jakości filtrowania oraz Hydroshield Injen auto wystrojone na komputerze P28 z wynikiem 218,6 HP i 200NM potwierdzone wynikiem z hamowni Spalanie auta..... bez problemu można spalać ok 6L PB/98 na 100 km , średnie spalanie w cyklu mieszanym u mnie to 8 do 11 L w zeszłym roku przeprowadzony pełen serwis klimatyzacji Pod maską ładnie i czysto, silnik nie był myty, od samego początku jest utrzymywany w stanie jak na foto, pokrywa zaworów była lakierowana, foto przed malowaniem do wglądu Seryjne amortyzatory mają teraz na sobie sprężyny obniżające -35 H&R , przedni stabilizator grubszy z Civica MB6, dodatkowo w bagażniku rozpórka tylnych kielichów Wnętrze w ładnym stanie , kierownica z wersji poliftowej , zestaw dodatkowych wskaźników Auto Gauge ( cisnienie i temperatura oleju z serii PEAK ) , radio CD MP3 Alpine sterowane pilotem W lampach zestaw HID Xenon , w postojówkach system doświetlania zakrętów Cornering Lights Wszystkie elementy karoserii są w oryginale, nic nie wymieniane, każda blacha ma na sobie oryginalny lakier, tak jak wyjechała z fabryki. Honda stoi na 16" felgach Buddy Club P1 Racing z oponami w stanie bdb Dodatkowo do auta dodaje dwa kpl felg ENKEI ITR 15" wraz z oponami, jeden z nich to białe felgi pomalowane na zielono gumą PlastiLak ( można ja zerwać ręcznie bez uszkodzenia oryginalnego białego lakieru) , na tych felgach kpl opon Toyo R1R typu Semi Slick w ładnym stanie, drugi to kpl Enkei w kolorze OEM Grafit ITR z oponami zimowymi, dwie stan BDB, dwie stn DB do wszystkich felg są dekielki Honda kilka razy do roku pojawia sie na torze, rekreacyjnie, dla własnej przyjemności, nigdy nie brała udziału w żadnych zawodach, KJS, rajdach itp, użytkowana zawsze z głową, zresztą stan auta , zwłaszcza silnika mówi sam za siebie Do auta dokładam: komplet seryjnych sprężyn wraz z seryjnymi amortyzatorami, OEM kpl dolot powietrza wraz z filtrem, seryjny komp P72,seryjny kolektor wydechowy, komplet opon letnich 15" w stanie dobrym, może jeszcze cos znajdę w garażu ;) Mankamenty auta: Cenił bym o wiele więcej gdyby nie mankamenty mojego egzemplarza ..... z racji wieku auta, na lakierze drobne rysy , przycierki na zderzakach,gdzieniegdzie porobione drobne zaprawki, pamiętać należy ze lakier ma już swoje lata ale i tak jest ładnie utrzymany jak na ten wiek 5mm odprysk na szybie przedniej ( taką już ją kupiłem) , pojawiły się ogniska korozji na tylnych nadkolach, moge wysłać zdjecie tych detali
(podwozie i reszta karoserii stan bdb) wszystko to widać jedynie z bardzo bliskiej odległości, trzeba sie wpatrzeć by zauważyć ,lakier ma swój połysk, nie jest wyblakły . Nie naprawiałem tego, by ktos potem nie zarzucał , ze auto bylo lakierowane np po kolizji.... Nie działa tylne światło przeciwmgielne, nie działa blokowanie szyby pasażera z pozycji kierowcy,po za tymi mankamentami stan auta oceniam na BDB Nie mam ciśnienia na sprzedaż Oczywiście jest opcja zakupu auta za niższą cenę, np z jednym kompletem kół, bez dodatkowych części z garażu, bez radia.... wszystko do dogadania, jestem elastyczny. Kto szuka ten wie, ze ciężko o Integre w dobrym stanie. Moje auto polecam osobą które poszukują solidnego, oryginalnego egzemplarza w bdb kondycji, z pewnym bezwypadkowym nadwoziem i zdrową jednostką napędową , przy tym po pewnych modyfikacjach, które są bardzo przydatne, jednocześnie nieco kosztują , a nowy właściciel będzie to miał już za sobą z wynikiem 218,6 koni . Pozostawiam kilka detali dla estety, przydało by się usunąć korozje z tylnych nadkoli zanim wypadną tam dziury, można tez naprawić drobnostki o których wyżej pisałem , po za tym auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, zapraszam na oględziny i jazdę próbną , rzecz jasna na prawym fotelu :P , lewy pozostawiam dla siebie lub osoby zdecydowanej na zakup ;) Nie wymieniam się na Dacie Logan ani na Zetora ;) Na hasło: " czerwone najszybsze " udzielam 1000 zł rabatu ;)
okolice Krakowa
cena do negocjacji
opcja KUP TERAZ tylko po oględzinach samochodu
Tel do mnie: 0 888 [zasłonięte] 941
|