Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Integra Type R nie passat nie calibra

18-05-2014, 9:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 500 zł     
Użytkownik yaakula
numer aukcji: 4251246143
Miejscowość Czernichów
Wyświetleń: 1   
Koniec: 01-06-2014 09:05:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 192000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 218
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Honda Integra Type R 1998r , bezwypadkowa, przebieg 192 000.
Z zamiarem sprzedania oswajam sie od dwóch lat,  po prawie 6 latach nawet ITR sie może znudzić ;) , obecnie mam pomysł na alternatywę w zamian ITR, wiec na te chwile mogę już sprzedać ;) ,
wiec jeśli ktoś szuka ciekawej sztuki,przedstawiam moją Hanie :
Silnik i skrzynia biegów w oryginale, nikt nigdy tam nie zaglądał
auto kupiłem z przebiegiem 150 parę tysiecy oraz pełną dokumentacja na to, osobiscie od pierwszego własciciela w niemczech
Do auta dodaje cała teczkę rachunków jeszcze z niemiec wraz z książką serwisową i rachunkiem na zakup w w salonie  , trzema kluczykami w tym jeden czerwony serwisowy, jeszcze fabrycznie zapakowany
Silnik od początku w PL zalany olejem Valvoline 10W60 VR1 Racing , wymieniany średnio co  6 do 7 tyś km , silnik nie bierze oleju , nie dymi , co jest raczej mało spotykane w tego typu pojazdach ;)
nigdy wcześniej nie miałem takiego silnika w żdnym aucie
Rozrząd kompletny wymieniałem za raz po zakupie, wraz z pompą wody ( OEM Honda )
Skrzynia biegów zalana MTFem jakieś 30 tys km temu, przy tym przebiegu wpadło nowe sprzęgło Exedy
Na przedniej osi niedawno wymienione tarcze na ATE oraz klocki na wszystkich 4 kołach na OEM Honda, stan tylnych 90% , przednich 70%
Na bieżąco wymieniane różne części zawieszenia ( cukierki, łączniki stabilizatorów , gumki itd itp)



Lista przeprowadzonych modyfikacji

Kolektor wydechowy oryginalny z wersji B18C JDM z wyjściem na 2,5"
brak katalizatora
rura wydechowa z nierdzewki 2.5" , pierwszy tłumik M Tech przelotowy , końcowy cichy stalowy robiony na zamówienie,
dolot typu CAI firmy Injen z filtrem APEXI dla poprawy jakości filtrowania oraz Hydroshield Injen
auto wystrojone na komputerze P28 z wynikiem 218,6 HP i 200NM potwierdzone wynikiem z hamowni
Spalanie auta..... bez problemu można spalać ok 6L PB/98 na 100 km , średnie spalanie w cyklu mieszanym u mnie to 8 do 11 L
w zeszłym roku przeprowadzony pełen serwis klimatyzacji
Pod maską  ładnie i czysto, silnik nie był myty, od samego początku jest utrzymywany w stanie jak na foto, pokrywa zaworów była lakierowana, foto przed malowaniem do wglądu
Seryjne amortyzatory mają teraz na sobie sprężyny obniżające -35 H&R , przedni stabilizator grubszy z Civica MB6, dodatkowo w bagażniku rozpórka tylnych kielichów
Wnętrze w ładnym stanie , kierownica z wersji poliftowej , zestaw dodatkowych wskaźników Auto Gauge ( cisnienie i temperatura oleju z serii PEAK ) , radio CD MP3 Alpine sterowane pilotem
W lampach zestaw HID Xenon , w postojówkach system doświetlania zakrętów Cornering Lights
Wszystkie elementy karoserii są w oryginale, nic nie wymieniane, każda blacha ma na sobie oryginalny lakier, tak jak wyjechała z fabryki.
Honda stoi na 16" felgach Buddy Club P1 Racing z oponami w stanie bdb
Dodatkowo do auta dodaje dwa kpl felg ENKEI  ITR 15" wraz z oponami, jeden z nich  to białe felgi pomalowane na zielono gumą PlastiLak ( można ja zerwać ręcznie bez uszkodzenia oryginalnego białego lakieru) ,
na tych felgach kpl opon Toyo R1R typu Semi Slick w ładnym stanie, drugi to kpl Enkei w kolorze OEM Grafit ITR z oponami zimowymi, dwie stan BDB, dwie stn DB
do wszystkich felg są dekielki
Honda kilka razy do roku pojawia sie na torze,  rekreacyjnie, dla własnej przyjemności, nigdy nie brała udziału w żadnych zawodach, KJS, rajdach itp, użytkowana zawsze z głową, zresztą stan auta ,
zwłaszcza silnika mówi sam za siebie
Do auta dokładam:
komplet seryjnych sprężyn wraz z seryjnymi amortyzatorami, OEM kpl dolot powietrza wraz z filtrem, seryjny komp P72,seryjny kolektor wydechowy, komplet opon letnich 15" w stanie dobrym, może jeszcze cos znajdę w garażu ;)
Mankamenty auta:
Cenił bym  o wiele więcej gdyby nie mankamenty mojego egzemplarza ..... z racji wieku auta, na lakierze drobne rysy  , przycierki na zderzakach,gdzieniegdzie porobione drobne zaprawki,
 pamiętać należy ze lakier ma już swoje lata  ale i tak jest ładnie utrzymany jak na ten wiek
5mm odprysk na szybie przedniej ( taką już ją kupiłem) ,
 pojawiły się ogniska korozji na tylnych nadkolach, moge wysłać zdjecie tych detali

(podwozie i reszta karoserii stan bdb)
wszystko to widać jedynie z bardzo bliskiej odległości, trzeba sie wpatrzeć by zauważyć ,lakier ma swój połysk, nie jest wyblakły .
Nie naprawiałem  tego, by ktos potem nie zarzucał , ze auto bylo lakierowane np po kolizji....
Nie działa tylne światło przeciwmgielne, nie działa blokowanie szyby pasażera z pozycji kierowcy,po za tymi mankamentami stan auta oceniam na BDB
Nie mam ciśnienia na sprzedaż
Oczywiście jest opcja zakupu auta za niższą cenę, np z jednym kompletem kół, bez dodatkowych części z garażu, bez radia.... wszystko do dogadania, jestem elastyczny.
Kto szuka ten wie, ze ciężko o Integre w dobrym stanie.
Moje auto polecam osobą które poszukują solidnego, oryginalnego egzemplarza w bdb kondycji, z pewnym bezwypadkowym nadwoziem i zdrową jednostką napędową , przy tym po pewnych modyfikacjach, które są bardzo przydatne, jednocześnie nieco kosztują , a nowy właściciel
będzie to miał już za sobą z wynikiem 218,6 koni . Pozostawiam kilka detali dla estety, przydało by się usunąć korozje z tylnych nadkoli zanim wypadną tam dziury,  można tez  naprawić drobnostki o których wyżej pisałem , po za tym auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego,
zapraszam na oględziny i jazdę próbną , rzecz jasna na prawym fotelu :P , lewy pozostawiam dla siebie lub osoby zdecydowanej na zakup ;)
Nie wymieniam się na Dacie Logan ani na Zetora ;)
Na hasło: " czerwone najszybsze " udzielam 1000 zł rabatu ;)

 

okolice Krakowa

cena do negocjacji


opcja KUP TERAZ tylko po oględzinach samochodu


Tel do mnie:  0 888 [zasłonięte] 941