WITAM WSZYSTKICH NA WYJĄTKOWEJ AUKCJI WYJĄTKOWEGO MOTOCYKLA ! !
Jest nim piękna, klasyczna Honda GL 500 z roku 1984. Jest to turystyczna wersja modelu CX 500.
Tych z Was, którzy nie znają tego motocykla odsyłam na strony miłośników marki. Absolutnie niezniszczalny silnik, osiągający przebiegi 150 000 i więcej bez remontu oraz piękna sylwetka zyskały sobie tysiące miłośników na całym świecie.
Moja Honda jest doskonale przygotowana do nadchodzącego sezonu.. i do wielu kolejnych.
nowy olej półsyntetyczny,
nowe filtry,
roczny akumulator,
prawie nowe opony,
nowy płyn w układzie hamulcowym.
Dwa lata temu przeprowadziłem remont silnika (od tego czasu przejechałem nie więcej niż tysiąc kilometrów) , który właściwie nie był konieczny, ale lubię gdy moje pojazdy są gotowe na każdą trasę, w każdej chwili..
Wymieniłem zatem panewki, pierścienie, prowadnice zaworów (głowice zostały poddane kompletnej regeneracji), sprężyny dociskowe sprzęgła
Wymieniłem napinacz i ślizgacze łańcuszka rozrządu (są to jedyne elementy wymagające regularnej regulacji by były długowieczne). Wymieniłem wiele innych drobiazgów niejako "przy okazji" rozebranego już silnika, większość części została zakupiona u dealera Hondy.
Moja Honda wyposażona jest w trzy kufry zamykane na klucz oraz dwa głośniki i instalację do podłączenia radia samochodowego.
Oryginalne przewody hamulcowe zostały zastąpione mocniejszymi w stalowym oplocie, dzięki czemu hamulce są super skuteczne.
Znających ten legendarny motocykl nie muszę do niego przekonywać. Nie-znawców zapewniam, że wiek w przypadku tej maszyny to już zaleta ponieważ jej wartość już nigdy nie spadnie, wręcz przeciwnie. Możliwa jest rejestracja jako zabytek co znacznie obniża, i tak juz niskie, koszty utrzymania.
W Niemczech, skąd moto sprowadziłem, Honda cx 500 uznana jest za najtrwalszy motocykl wszechczasów. Co przy ich zamiłowaniu do rodzimej motoryzacji jest nie lada wyczynem. Wątpiących odsyłam na fora niemieckich motocyklistów, którzy opisują swoje GL-y z przebiegami rzędu 300 000 km.
Dodatkowo daję drugi silnik, który kupiłem na wszelki wypadek jako magazyn części.
Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony. Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu braku czasu a jak wiadomo motocykl nieużywany – niszczeje. Posiadam moją GL-kę od siedmiu lat.
Polecam wszystkim szukającym niezawodnej, wygodnej i oszczędnej maszyny na dalekie podróże i bliskie wypady w plener.
Kontakt telefoniczny pod nr: 0 503 069 108, lub mailowy.