więcej informacji o samochodzie, oraz pełna historia modyfikacji wraz ze zdjęciami dostępne na stronie
http://www.facebook.com/DiupsDelSol
Witam! Przedmiotem aukcji jest jedyna taka na allegro, najbardziej rozpoznawalna w internecie oraz w środowisku tuningowym Honda Crx Del Sol
Podstawowe dane pojazdu : Marka i model: Honda Crx Del Sol o oznaczeniu nadwozia EH6 Silnik: 1,6 ESI o oznaczeniu D16Z6 seryjnie posiadający moc 125KM
Rok produkcji oraz kolor: 05.1995 w kolorze Paradise GreenSamochód został zakupiony jako seryjny egzemplarz i prezentował się tak:
W obecnej chwili samochód przedstawia się tak:
MODEL: - Honda Crx DelSol 1995r. EH6,
SILNIK: - Seryjnie jednostka 1,6 VTEC 125KM o oznaczeniu D16z6 - Kompresor Eaton M62 z Mercedesa Clk 2,3l (po odłączeniu mamy 125km) - Intercooler Renault Master - Zawór blow-off replika HKS SSQV II - Zawór DV z Saab 9-5 - Zbrojone węże z Mana, szerokie opaski - Wtryski z Honda Accord Typer 2,2 H22a7 - Orurowanie oraz montaż www.KlemaGarage.pl Szacowana moc pojazdu po modyfikacjach ~ 190KM UKŁAD WYDECHOWY: - Układ wydechowy przelotowy 2,25” - Puszka końcowa M-tech OEM look ze stali nierdzewnej - Końcówka wydechu wzorowana na japońskiej z Honda Civic EK9 ELEKTRONIKA: - strojenie CROME wykonane przez www.cairo.com.pl ZAWIESZENIE: - kompletny zestaw zawieszenia gwintowanego KW variant 1
-rozpórka przednia górna Staffa FELGI I OPONY: - Felgi przód Keskin KT1 16/9” ET30 - Felgi tył Keskin KT1 16/9” ET25 - Opony Dunlop SP9000 195/40/16” naciągnięte po brzegi felgi
- opony zimowe na stalówkach MODYFIKACJE NADWOZIA: - Lakier niebieska perła z grubym ziarnem dobrany z palety Ferrari po pełnym zabiegu detalingu w firmie www.carnauba.pl - Lampy przednie oryginalne z japońskiej wersji Del Sol
(Lampy przód Sonar black clear ze wstawioną soczewką i ksenonem dorzucam gratis) (Kierunkowskazy przednie w kolorze Amber dorzucam gratis) możliwa zamiana na życzenie - Kierunkowskazy boczne clear OEM look - Blenda tylna na małą rejestrację bez światła przeciwmgielnego z japońskiego Del Sol SIR - Cup holder (pojemnik na kubki) z japońskiego Del Sol SIR
- Kabel jack wypuszczony w schowku koło hamulca ręcznego - Chlapacze tył z Del Sol SIR (przód nie założony bo dotyka ziemi) - Replika przedniej dokładki z Honda Civic EK9 w czarnym półmacie - Błotniki przednie "wyciągnięte" o ok 1,5cm na stronę tak by nie różniły się od serii - Gładki zderzak przedni, bez mocowań tablicy rejestracyjnej - Bra (tzw. stanik zakładany na przednią maskę w celu ochrony przed kamieniami)
- Trzecie światło stopu na żarówkach ledowych
ŚRODEK: - Fotele skórzane z Honda S2000 - Przerobiony nawiew środkowy pod trzy zegary - Ciśnienie doładowania Auto Gauge SM z PEAK - Ciśnienie oleju Auto Gauge SM z PEAK - Temperatura oleju Auto Gauge SM z PEAK - Rozpórka między pasami bezpieczeństwa zaadoptowana z Honda Civic EK4
- Zagłówki, zegary obklejone stickerbomb
Samochód pod koniec 2010 roku dostał nowy lakier
W sezonie 2011 został zamontowany kompresor oraz felgi
Cały okres użytkowania przebiegał bezawaryjnie.
Samochód w trakcie jazdy można obejrzeć w pilotażowym odcinku TuningkingTV pod adresem:
http://www.youtube.com/watch?v=E3lKrLlb6ts
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć:
Cena samochodu 21990,-
dotyczy samochodu
z wyposażeniem opisanym na aukcji.
Na tą chwilę Del Slow jest garażowany,
na zimówkach jako samochód do kryzysowej sytuacji.
W razie jakich kol wiek pytań lub większej ilości zdjęć proszę o kontakt.
Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży, więc proszę o przemyślane oferty.
Cena do negocjacji.
KONTAKT:
e-mail: [zasłonięte]@blackleaf.co
Hasła dla wyszukiwarki:
HondaCrx Honda Crx Del Sol Germanstyle German Style Cultstyle Cult Style Jedyny Jedyna Jedyne Delsol Delslow Tuning Kompressor Kompresor Supercharger Supercharged Gwint Gwintowane Hellaflush Hella Flush Simplyclean Simply clean Obniżone Obniżona Szeroko Nisko Skręcane JDM civic turbo keskin s2000