Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CRF 450R 2006r zadbana

28-06-2012, 3:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 600 zł     
Użytkownik matrix0070
numer aukcji: 2411834264
Miejscowość Żegocina
Wyświetleń: 211   
Koniec: 24-06-2012 17:35:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Honda CRF 450R 2006r. w stanie bdb. 

Motocykl mam w posiadaniu od listopada 2011r. 

 

   Został on sprowadzony przez poprzedniego właściciela z USA. Posiadam kompletną dokumentację (m.in.certyfikat, nie mylić z dowodem rejestracyjnym, model R nie ma możliwości rejestracji)

 

   Motocykl zakupiłem dla siebie, do typowo rekreacyjnej jazdy po lasach jako odskocznia od sportowej R6, wizualnie i technicznie w nie najlepszym stanie aczkolwiek silnikowi nic nie dolegało. Nabyłem go z nowymi zaworami i łańcuszkiem rozrządu, nowymi łożyskami wału i kompletem uszczelek i uszczelniaczy silnika, nowym sprzęgłem (części do wglądu)

Od zakupu do zimy zrobiłem nim ok. 5 motogodzin

   Zimą zrobiłem kompletny remont wszystkiego co nadawało się do wymiany:

uszczelniacze zawieszenia+olej (zakupiłem też dla ochrony skarpety zawieszenia)

łożyska koła tył

opona tył i przód (stara tylna jeszcze jest ok, mogę dorzucić) 

świeca irydowa, filtr powietrza, parę filtrów oleju, olej MOTUL 300V (wymieniony w zimie przy remoncie i teraz, czyli  +7 motogodzin) 

zestaw naprawczy łącznika wahacza 

zestaw naprawczy dolnego łożyskowania amortyzatora 

ślizgi łańcucha 

łożyska wałka wyrównoważającego

klocki hamulcowe przód i tył (przednie wymienione ponownie tydzień temu bo firma PROX robi coraz większy syf, nowe klocki zużyły się w 6 motogodzinach zwykłej jazdy)

nowe tarcze przód i tył

nowy napęd

nowe kolanko wydechowe (stare jest dobre, szczelne aczkolwiek miało parę wgniotek co mnie denerwowało estetycznie) 


Z dodatków moto posiadało kierownicę PRO TAPER, podwyższenia kierownicy, odpowietrzniki lag

ja do tego dokupiłem osłony dłoni, nowe gripy, licznik motogodzin, nową okleinę, osłonę kierownicy fat bar

 

Z regulacji/mechaniki zaciski i tłoczki przód i tył wyczyszczone, nasmarowane i układy zalane nowym płynem Motul dot 4, układ chłodniczy zalałem płynem Dynagel, skontrolowane luzy zaworowe, wyczyszczony gaźnik, nasmarowane wszystkie linki i łożyska (np. koła, wahacza itp) 

inne ogólne szlify Hondy aby wszystko działało idealne (chociażby odpowiedni luz linek gazu, sprzęgła balansu zawieszenia przód-tył, kontrola, smarowanie, izolacja połączeń elektrycznych)

 

Na wszystkie części posiadam paragony, części do wglądu. 

 

Obecnie motocykl ma najechane od zimy 7.5 motogodziny (mało ale tak jak wspominałem, kupiłem go dla amatorskiego niedzielnego relaksu w lesie) 

 

Honda pięknie odpala i równo pracuje, trzyma moc, nie kopci, przez 7 godzin nie wzięła ani grama oleju. Rama i wahacz, lagi bez uszkodzeń, felgi proste, szprychy naciągnięte. 

 

Nie mam nic do ukrycia, wiem co sprzedaję, znam ten motocykl jeżeli ktoś szuka zadbanego sprzętu do jazdy. Chociaż sprzedaję go z żalem, nie oddam za śmieszne pieniądze.

 

Na życzenie dysponuję zdjęciami z remontu, wszystkich części nowych i starych.

 

Kontakt 512[zasłonięte]927 

[zasłonięte]@interia.pl

 

 

hosting hosting hosting hosting

hosting