Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CRF 450R 2006r Supermoto ! Wersja HM

30-06-2014, 23:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 999 zł     
Użytkownik lovlis1
numer aukcji: 4340999789
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 1044   
Koniec: 30-06-2014 23:16:25

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Moc silnika (KM): 59
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam !

 

  Przedmiotem aukcji jest Honda CRF 450 R 2006r. w rzadko spotykanej wersji HM

  Wersja HM jest fabryczną wersją tuningową Hondy CRF 450 R

 

  Jestem posiadaczem tego motocykla od kwietnia 2011 roku.

  Honda sprowadzona była z Belgii i została zarejestrowana w Polsce ( posiada świeże OC i przegląd )

 

  Motocykl jest moim oczkiem w głowie ale jestem zmuszony do jego sprzedaży z powodu wyjazdu za granicę.

  W Hondzie zostało wymienione praktycznie wszystko w wielu przypadkach dobre podzespoły na nowe.

 

  Każdej zimy przeprowadzany był gruntowny serwis w tym roku wymieniłem: 

  • Gniazda zaworowe wraz z zaworami Prox
  • Tłok Vertexa o podwyższonej kompresji selekcja B
  • Korbowód firmy Prox
  • Łożyska wału wraz z uszczelniaczami Prox

  W poprzednim sezonie zostało wymienione najwięcej rzeczy m. in.

  • Łożyska główki ramy All Balls Racing
  • Kompletny zestaw naprawczy przedniego zawieszenia All Balls Racing
  • Zestaw naprawczy wahacza All Balls Racing
  • Kompletny nowy napęd: Zębatka przednia Renthal, tylna JT Sprockets, łańcuch D.I.D VX 2
  • Komplet nowych plastików ( poprzednie nie były już śnieżnobiałe ) Polisport
  • Kompletne sprzęgło TRW 
  • Kosz sprzęgłowy poddany został regeneracji 
  • 3 tryby w skrzyni biegów a także wodzik
  • Pompa wody Psychic
  • Łańcuszek rozrządu D.I.D
  • Napinacz rozrządu
  • Położona cała nowa instalacja elektryczna 
  • Wszystkie przewody, kable, linki znajdują się w specjalnych oplotach
  • Irydowa świeca zapłonowa NGK
  • Odświeżone koła ( rozszprychowane, wypiaskowane, pomalowane proszkowo, oszprychowane i wycentrowane ) Koła są oryginalne firmy Excel jest wytłoczone na nich logo wraz z parametrami
  • Wszystkie łożyska silnika NTN, Koyo 
  • Wszystkie uszczelniacze w silniku Corteco
  • Nowe łożyska w kołach firmy NTN
  • Klocki hamulcowe przednie Moto-Master
  • Tylna tarcza hamulcowa
  • Manetki
  • Poszycie siedzenia
  • Filtr powietrza HifloFiltro
  • Przednia i tylna lampa Racetech

  Ponadto w Hondzie założone:

Akcesoryjne hamulce z przodu. Zacisk 4 tłoczkowy Moto-Master, Tarcza Braking, nowy przewód w stalowym oplocie, radialna pompa hamulcowa od Hondy CBR 1000 RR Fireblade.

Oryginalny prędkościomierz ( HM ) wraz z przełącznikiem funkcji przy kierownicy

Tłumik LeoVince x3 z emblematem wersji Hondy ( HM )

Piasty kół są renomowanej firmy Haan Wheels

Tylna opona w znakomitym stanie

Niepowtarzalnego wyglądu motocyklowi nadaje polerowana rama i satynowany wahacz

Aluminiowe osłony chłodnicy, które zabezpieczają je przed uszkodzeniem

Aluminiowa osłona silnika

W motocyklu co 500 km wymieniany jest olej zawsze tylko na Motul 300V, a w skrzyni Motul Transoil

 

 Jako że znam ten motocykl „od każdej śrubki” muszę poinformować o tym, że:

 Tylne klocki w najbliższym czasie będzie trzeba wymienić, kolanko wydechowe posiada dwa wgniecenia                ( normalna rzecz od kamieni )  

 Za 200 km będzie konieczna wymiana oleju silnikowego.

 Dolne łożysko amortyzatora również ma lekki luz, więc pod koniec sezonu będzie można je wymienić.

 Nie mam nic do ukrycia, Honda jak każdy motocykl który jest normalnie eksploatowany ma pewne oznaki  użytkowania, które wymieniłem wyżej.

 

 Motocykl jest w świetnej kondycji technicznej jak i wizualnej przez 3 sezony byłem w pełni zadowolony. Honda  miała mi służyć kolejne lata, dlatego  nie żałowałem pieniędzy, które inwestowałem w motocykl jeśli chodzi o  naprawy a także o dokupowanie kolejnych akcesoryjnych dodatków,  poprawiających estetykę i osiągi.

 W najbliższym czasie miałem kolejne plany jeśli chodzi o pracę nad tym motocyklem, lecz nieoczekiwany wyjazd  na stałe za granice zmusza mnie do podjęcia trudnej decyzji o sprzedaży Hondy.

 

 Poniżej zamieszczam szczegółowe zdjęcia: 

 

 Kontakt pod numerem telefonu: 793-[zasłonięte]-295



darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków