Witam !
Przedmiotem aukcji jest Honda CRF 450 R 2006r. w rzadko spotykanej wersji HM
Wersja HM jest fabryczną wersją tuningową Hondy CRF 450 R
Jestem posiadaczem tego motocykla od kwietnia 2011 roku.
Honda sprowadzona była z Belgii i została zarejestrowana w Polsce ( posiada świeże OC i przegląd )
Motocykl jest moim oczkiem w głowie ale jestem zmuszony do jego sprzedaży z powodu wyjazdu za granicę.
W Hondzie zostało wymienione praktycznie wszystko w wielu przypadkach dobre podzespoły na nowe.
Każdej zimy przeprowadzany był gruntowny serwis w tym roku wymieniłem:
- Gniazda zaworowe wraz z zaworami Prox
- Tłok Vertexa o podwyższonej kompresji selekcja B
- Korbowód firmy Prox
- Łożyska wału wraz z uszczelniaczami Prox
W poprzednim sezonie zostało wymienione najwięcej rzeczy m. in.
- Łożyska główki ramy All Balls Racing
- Kompletny zestaw naprawczy przedniego zawieszenia All Balls Racing
- Zestaw naprawczy wahacza All Balls Racing
- Kompletny nowy napęd: Zębatka przednia Renthal, tylna JT Sprockets, łańcuch D.I.D VX 2
- Komplet nowych plastików ( poprzednie nie były już śnieżnobiałe ) Polisport
- Kompletne sprzęgło TRW
- Kosz sprzęgłowy poddany został regeneracji
- 3 tryby w skrzyni biegów a także wodzik
- Pompa wody Psychic
- Łańcuszek rozrządu D.I.D
- Napinacz rozrządu
- Położona cała nowa instalacja elektryczna
- Wszystkie przewody, kable, linki znajdują się w specjalnych oplotach
- Irydowa świeca zapłonowa NGK
- Odświeżone koła ( rozszprychowane, wypiaskowane, pomalowane proszkowo, oszprychowane i wycentrowane ) Koła są oryginalne firmy Excel jest wytłoczone na nich logo wraz z parametrami
- Wszystkie łożyska silnika NTN, Koyo
- Wszystkie uszczelniacze w silniku Corteco
- Nowe łożyska w kołach firmy NTN
- Klocki hamulcowe przednie Moto-Master
- Tylna tarcza hamulcowa
- Manetki
- Poszycie siedzenia
- Filtr powietrza HifloFiltro
- Przednia i tylna lampa Racetech
Ponadto w Hondzie założone:
Akcesoryjne hamulce z przodu. Zacisk 4 tłoczkowy Moto-Master, Tarcza Braking, nowy przewód w stalowym oplocie, radialna pompa hamulcowa od Hondy CBR 1000 RR Fireblade.
Oryginalny prędkościomierz ( HM ) wraz z przełącznikiem funkcji przy kierownicy
Tłumik LeoVince x3 z emblematem wersji Hondy ( HM )
Piasty kół są renomowanej firmy Haan Wheels
Tylna opona w znakomitym stanie
Niepowtarzalnego wyglądu motocyklowi nadaje polerowana rama i satynowany wahacz
Aluminiowe osłony chłodnicy, które zabezpieczają je przed uszkodzeniem
Aluminiowa osłona silnika
W motocyklu co 500 km wymieniany jest olej zawsze tylko na Motul 300V, a w skrzyni Motul Transoil
Jako że znam ten motocykl „od każdej śrubki” muszę poinformować o tym, że:
Tylne klocki w najbliższym czasie będzie trzeba wymienić, kolanko wydechowe posiada dwa wgniecenia ( normalna rzecz od kamieni )
Za 200 km będzie konieczna wymiana oleju silnikowego.
Dolne łożysko amortyzatora również ma lekki luz, więc pod koniec sezonu będzie można je wymienić.
Nie mam nic do ukrycia, Honda jak każdy motocykl który jest normalnie eksploatowany ma pewne oznaki użytkowania, które wymieniłem wyżej.
Motocykl jest w świetnej kondycji technicznej jak i wizualnej przez 3 sezony byłem w pełni zadowolony. Honda miała mi służyć kolejne lata, dlatego nie żałowałem pieniędzy, które inwestowałem w motocykl jeśli chodzi o naprawy a także o dokupowanie kolejnych akcesoryjnych dodatków, poprawiających estetykę i osiągi.
W najbliższym czasie miałem kolejne plany jeśli chodzi o pracę nad tym motocyklem, lecz nieoczekiwany wyjazd na stałe za granice zmusza mnie do podjęcia trudnej decyzji o sprzedaży Hondy.
Poniżej zamieszczam szczegółowe zdjęcia:
Kontakt pod numerem telefonu: 793-[zasłonięte]-295