Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

honda crf 100F

28-06-2012, 2:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik Radnow1
numer aukcji: 2414143704
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 219   
Koniec: 18-06-2012 15:23:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


Motocykl jak NOWY w zeszłym sezonie przejechał maksymalnie 10 motogodzin – córka dostała jako prezent ale żywe konie zwyciężyły te mechaniczne…
żadnych uszkodzeń . opony od nowości te same – praktycznie bez śladów zużycia , napęd tak samo.Nie wymaga żadnych nakładów finansowych  - tylko jechać.

dealny do nauki dla młodych kierowców ( córka miała 12 lat jak go dostała w zeszłym roku )   - czterosuw dużo wybacza.

Cena odzwierciedla w 100% jego stan techniczny i wizualny.

Więcej zdjęć na @

Rocznik 2008 – odkupiony od pierwszego właściciela w salonie KTM w Łodzi.

Kupujący może liczyć na jakieś dodatki z ubioru crossowego dla młodego kierowcy –wzrost około 142-158 cm( ochraniacze, spodnie bluza kask, rękawice)

silnik Jednocylindrowy

poj. 99 ccm

skrzynia biegow 5 biegowa

rozstaw osi 1,250 mm

wys. siedzenia 785 mm Opis znaleziony w Internecie :

Motocykla ze stajni Hondy - CRF 100 F to największa spośród wszystkich off-roadówek chłodzonych powietrzem. Tak jak i pozostałe 50. i 70. zalicza się do grona motocykli crossowych, stworzonych z myślą o najmniejszych adeptach motocrossowego szaleństwa. W porównaniu do swoich mniejszych sióstr „setka" jest zdecydowanie większa. Świadczą o tym między innymi 19. na przedzie i 16. calowe z tyłu felgi. Oprócz tego jest dłuższa o prawie trzydzieści centymetrów, szersza i oczywiście wyższa. Jednym słowem, przeznaczona jest dla nieco wyrośniętych dzieciaków. Całość napędza silnik o pojemności 99.2 cc, z którego wydobyto równe dziesięć koni mechanicznych, które przy stosunkowo niskiej wadze wynoszącej 78 kg w pełnej gotowości do jazdy, żwawo napędzają motocykl wraz z jeźdźcem. Dodatkową różnicą w budowie silnika między mniejszymi 50. i 70. a większą 100. jest skrzynia biegów. Tym razem mamy do czynienia z normalną, pięciostopniową przekładnią, która przenosi owe dziesięć „kucy" na tylne koło.