Zajmujemy się sprowadzaniem motocykli crossowych a w szczególności 2 - suwowych. Motocykle pochodzą z legalnych źródeł. Oferujemy jedynie sprawdzone egzemplarze w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym które dokładnie prześwietlamy przed zakupem. Na naszych aukcjach znajdą Państwo dokładne opisy przedstawiające stan rzeczywisty motocykla opisujemy wszystkie wady i elementy które wymagają naprawy. Rok produkcji każdego motocykla, jego historia oraz legalność jest sprawdzana i weryfikowana. W ciągłej ofercie posiadamy kilkanaście motocykli klasy mx 125 cm i 250 cm ( 2T ).
Na sprzedaż HONDA CR 125 (2T) z 2006 roku , kupiony nowy w 2008r ( posiadamy fakture zakupu )
Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze:
nr vin ramy: JH2JE01376M801435
Tuningowe dodatki:
- kompletny aluminiowy rolgaz z rączką
- końcówka wydechu Pro-Circuit
- osłony chłodnic ( samoróbki )
- licznik moto-godzin
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 12,1 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących. odgłosów. Cylinder na nicasilu.
Od wcześniejszego właściciela dostaliśmy stare części:
- pudełko po tłoku który jest obecnie w silniku
- stary cylinder ( przy selekcji B powstał odprysk nicasilu przy kanale wydechowym )
- korbowód
- łożyska na wał i uszczelniacze
- kompletne sprzęgło ( tarcze , przekładki oraz sprężyny )
- szprychy w tylnym i przednim kole
- łożyska kiwaka
- łożyska przegubu wahacza
- kompletny napęd oraz ślizgi łańcucha
- łożyska przedniego i tylnego koła
- dysza gaźnika oraz śruba wolnych obrotów
- uszczelniacze przedniego oraz tylnego zawieszenia
- łożysko oporowe sprężyny tylnego zawieszenia oraz górne łożysko amortyzatora
- nóżka zmiany biegów
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą prawidłowo i bardzo sztywno.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Kosz sprzęgłowy nie brzęczy. Przy włączonym silniku nie słychać zupełnie kosza sprzęgłowego a to rzadkość w 125 2t.
Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , brak wycieków. Amortyzator tylny działa prawidłowo brak wycieków.
Hamulce - przednia tarcza bez luzów , klocki hamulcowe są nowe. Tylna tarcza bez luzów, klocki są nowe.
Koła - motor ma fabryczne felgi Excel. Felgi proste brak luzów na łożyskach piast.
Napęd - motor ma zębatki stalowe Sunstar oraz łańcuch oringowy SFR ONX. Napęd w dobrym stanie ma jeszcze połowe naciągu.
Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty.
Brak luzu oraz wyrobionych frezów na wałku i dźwigni zmiany biegów.
Brak luzów na wałku zdawczym oraz kopce.
Czynności serwisowe wykonane przez nas przy motocyklu:
- nowy olej w skrzyni Repsol 10w40
Motor w bardzo dobrym stanie techniczny oraz wizualnym. Honda z przedostatniego roku produkcji ( 2007 był ostatnim) oraz od pierwszego właściciela z sumienną historia serwisową to bardzo rzadki motocykl. O niskim przebiegu świadczą oryginalny pokrowiec siedzenia oraz fabryczny dyfuzor bez wgnieceń.
Od strony mechanicznej motocykl nie posiada żadnych wad po remoncie silnika i zawieszenia w tym sezonie. Silnik pracuje bez uwag nie słychać kosza sprzęgłowego a to rzadkości w 125 2t. Jeżeli chodzi o elementy eksploatacyjne motor ma nowe klocki hamulcowe, dobry napęd, zawieszenie nie ma żadnych wycieków.
Cena jest adekwatna do stanu motocykla oraz historii serwisowej, nowy właściciel dostanie stare części oraz fakture zakupu.( oprócz cylindra który będzie do wglądu )
Z wad motocykl posiada opone z przodu niedługo do wymiany oraz rant na tylnej tarczy hamulcowej.