Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA CM 400 T CHOPPER ORYGINAŁ MALOWANIE CLASYK

20-01-2012, 4:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 599 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik chrzastowo
numer aukcji: 2045173208
Miejscowość Gniewkowo
Licytowało: 5    Wyświetleń: 1401   
Koniec: 22-01-2012 18:12:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM

DO SPRZEDANIA:

HONDA CM 400 T CUSTOM

RZĘDOWY DWUCYLINDROWY SILNIK, CHŁODZONY POWIETRZEM O MOCY 47 KM.

 

KILKA SŁÓW:

ZADBAŁEM O:

WYMIANA LINEK: SSANIE, SPRZĘGŁO, POZOSTAŁE OK!

WYMIENIONE FILTRY: POWIETRZA I OLEJU

NOWY OLEJ NA NOWY SEZON.

KLOSZE KIERUNKOWSKAZÓW NOWE, ODRESTAUROWANA LAMPA PRZEDNIA.

NAPRAWIONA CAŁA INSTALACJA ELEKTRYCZNA.

WYMIENIONY ZBIERAK KOŁA TYLNEGO. ŁAŃCUCH CZYSTY, NASMAROWANY.

WSZYSTKIE KONTROLKI OK.

SILNIK I GAŹNIK WYREGULOWANY: LUZY ZAWOROWE, GAŹNIK, WYMINEIONE USZCZELKI GAŹNIKA, POKRYWY ZAWOROWEJ, A TAKŻE USZCZELNIONY UKŁAD WYDECHOWY NOWYMI USZCZELKAMI.

WSZYSTKIE CZĘSCI ORYGINAŁ.

MOTOCYKL UBRANY: SAKWY (DO ZAMONTOWANIA) OPARCIE TYLNE, FRĘDZLE NA DŹWIGNIACH I MANETKACH, GMOLLE.

MOTOCYKL SŁUŻYŁ MI DO POPOŁUDNIOWYCH KRÓKICH PRZEJAŻDZEK (40-100 KM) REWELACYJNIE SIE PROWADZI.

SILNIK NIE DO ZAJECHANIA (PROSTA KONSTRUKCJA) POLECAM TAKŻE POCZĄTKUJĄCYM MOTOCYKLISTOM. PROSTE I NIEDROGIE NAPRAWY. MAŁE ZUŻYCIE PALIWA.

 

AŻ ŻAL MI SIE Z NIM ROZSTAWAĆ.

 

WIECEJ INFORMACJI PO KONTAKCIE TELEFONICZNYM:

503[zasłonięte]195

 

 

 

 



Dodano 2[zasłonięte]012-01 20:17
Marka: HONDA
Model: CM 400 T
Data prod.: 1980

Pokaż części zamienne dla CM 400 T (1980)

Pojemność/il. cylindrów:0395 / 2
Średnica/skok tłoka: 70,5/50,6 [mm]
Oktan/ilosc suwów: 91/4
Luz zaworowy - ssanie: 0,10 [mm]
Luz zaworowy - wydech: 0,14 [mm]
Kompresja: 12-14 [bar]

Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 15/1200 [KW/min-1]
Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 43/4[zasłonięte]500-53 [KW/mm]
Świece: NGK DR8ES
Szczelina: NGK DR8ES
Gaźnik: KEIHIN
Typ gaźnika: VB31D
Liczba wolnych obrotów: 1[zasłonięte]200-14 [obr./min]
Dysza główna: 75/110
Śruba mieszanki podstawowej: 2,25 [obr.]
Poziom pływaka: 15,5 [mm]

Napięcie regulatora: 14-15 [V/min-1]
Akumulator: CB12A-A
Olej silnikowy: 10W40 [SAE]
Olej silnikowy: SE [API]
Olej silnikowy z filtrem: 3 [l]
Widełki: 10 [SAE]
Widełki: 170/170 [ml]
Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 33-46-10,5 [mm]

Łańcuch napędowy: DID520V
Liczba ogniw łańcucha: 102
Zębatka przednia: 16 [zębów]
Zębatka tylnia: 35 [zębów]

Opona przednia: 3,50S-18-4PR
Opona tylna: 4,60S-16-4PR
Moment dokręcenia głowicy silnika: 31 [Nm]
Moment dokrecenia pokrywy zaworowej: 10 [Nm]



Dodano 2[zasłonięte]012-01 21:48
NO NO zachęcam juz niewiele do ceny minimalnej!!!!!!