Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

honda civic V

04-11-2014, 13:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 200 zł     
Użytkownik KrolBawelny
numer aukcji: 4744881314
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 479   
Koniec: 04-11-2014 13:32:20

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 175000
Pojemność silnika (cm3): 1495
Moc silnika (KM): 90
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Do sprzedania mam moja Honde Civic jak widac na zdjeciu. troche historii: honde kupilem swiezo po zdaniu prawka dwa lata temu. Na poczatek podnioslem zawieszenie (MTS) do normalnego poziomu, tak by honda wygladala jak honda a nie jak pseudo gleba. Pozniej wymienilem maglownice, zakupilem alufelgi i komplet opon. Zalalem silnik ceramizerem. Wymienilem kable wysokiego napiecia, alternator i rozrusznik i swiece. Zakupilem i zmienilem tlumik. Zmieniony rozrzad. Zainwestowalem w nowy akumulator. Wymineione manszety. Wymienilem tylne lozysko prawe. Odwiedzilem nawet blacharza i zrobilem progi i nadkola tylne ale o lakierze pozniej. Po czym jezdzilem wesolo po calej europie. Honde zakupilem ze stanem 150000 MIL i do dzisiaj nastukalem grubo ponad 20000 mil (nie kilometrów) Zwiedzilem Slowacje, Mazury, Bieszczady, Slowenie. Honda bylem we Wloszech, i trzy razy w UK. Oraz na Litwie. Ostatnio trzasnalem trase do Francji robiac rowne 4000 mil zwiedzajac poludniowe wybrzeze. Honda osiagnalem maksymalna zawrotna predkosc 175 km/h. honda dala rade w Alpach i Pirenejach nie ustepujac zbyt wiele nowym samochodom! Po tych wszystkich przygodach przyszedl czas na przeglad po ktorym zrobilem uwaga: cale przednie zawieszenie ktore az sie blyszczy. Zaplacilem za to niemale pieniadze ale mam pewnosc ze starczy na lata. Wymienilem rowniez pompe sprzegla. Oleje i filtry wszystko na czas. Lpg niet. Radio z CD Klima dziala, ogrzewanie dziala. Elektryczne lusterka. Elektrycznie podnoszone szyby. Jezdze z dzieckiem i lewe tylne drzwi nie otwieraja sie od srodka. Teraz minusy: Zawodowo zajmuje sie rowerami i honda niejednokrotnie sluzyla mi jako mini van, w zwiazku z czym fotel pasazera wymaga prania. Na drzwiach wewnatrz jest tez kilka 'zaciagniec' po ostrych czesciach rowerowych. Ale bez tragedii. Kolejny minus to stan lakieru. Jako ze nie posiadam magazynu, to czesto w garazu - aha - honda garazowana! staly rowery niekoniecznie kompletne, i drapaly hondzie bo garaz maly. Tak wiec lakierowi przydalo by sie polerowanie i poprawki w miejscach takich jak - np dach. Na pierwszy rzut oka tego nie widac, ale zewnetrzna warstwa lakieru bywa porysowana. Szyba ze strony kierowcy wymaga skupienia i uwagi podczas zamykania bo niekoniecznie za kazdym razem trafia w uszczelke. Brak plastiku slupka drzwi pasarzera - odpadl gdzies na autostradzie w niemczech... Wgniecenia: jest tego troche ale zadne nie jest powazne. najczesciej powstale podczas przepychanek podczas parkowania. Dla mnie norma- po to mam zderzaki zeby nimi wyczuwac przeszkody. Zahaczylem tez kiedys listwa boczna o drzwi garazu i sie wygiela. Dluga szrama na tylnym zderzaku ktora nie chce sie zmyc - to spotkanie z drzewkiem oliwnym we Francji podczas bardzo niebezpiecznego cofania na pustkowiu. Jak jeszcze sobie cos przypomne to dopisze. Ogolnie to moj pierwszy samochod w ktory wlozylem troche kasy bo lubie czuc sie bezpiecznie szczegolnie ze czesto robie dlugie trasy z dzieckiem. Honda raz tylko wymagala odpoczynku po tym jak podczas dlugiej trasy, w alpach po kilku godzinach jazdy ze stala predkoscia 140-150 wydarzyl sie wypadek, zrobil sie korek, i musialem wyhamowac do zera i jechac 10 km z predkoscia 4 km/h w korku bez mozliwosci postoju- na jedynce. Zagrzala sie Hania i potrzebowala dlugiego odpoczynku i dolania plynu chlodniczego. Na mojej hondzie przetestowalem Ceramizer i uwazam ze duzo pomoglo. Swiezo po zakupie przy 130 km/h nie wiedzialem co sie dzieje. Po ceramizerze przy 130 Hania tylko lekko mruczy i chetnie przyspiesza. (Po przekroczeniu 130 silnik lekko sie wycisza bo przy 120-130 jest glosno - nie da sie sluchac radia) Duzo daje tez nowe zawieszenie - wszystkie cukierki, simmeringi wahacze i co tam sie tylko dalo to mi wymienili na NOWE. Do tego MTS. Zainstalowalem przeciwmgielnie i odcialem alarm bo robil spiecia. Silnik d15b7 Sprzedaje z zalem ale na horyzoncie czeka na mnie Honda CR-V