Na sprzedaż moje oczko w głowie Honda civic model 1.8 VTI którą mam od 5 lat . Od początku autko było tuningowane moc została podwyższona na grubo ponad 200km , przyśpiesza marzenie 0-100km/h w niecałe 6 sek. potrafi niejednego użytkownika drogi zadziwić i zawstydzić :P Autko w 110% sprawne i nie wymaga żadnego wkładu finansowego jeździ na lpg i bardzo dobrze się z tym czuje żadnych spadków mocy . Nigdy na hondę nie szczędziłem pieniędzy ,z poważniejszych rzeczy: 7 tys km został zrobiony remont silnika z wymianą tłoków pierścieni, panewek itd rok temu była zmiana koloru samochody z zielonego na grafit z dużą ilością perły i metalicu w słońcu autko prezentuje nietuzinkowo i mieni się w różnych kolorach,w cieniu jest błyszczące i ciemne.
LPG :
- wtryski Hana blue 2001
- reduktor KME Gold
- Sterownik Oscar-N
- butla w kole
Specyfikacja prac co zostało zrobione w Hondzie:
SILNIK B18C4 zalana motul 300V 5W40
- magnetyczny korek oleju
-tłoki PR3 z B16A2 CR 11.6
-wtryski 340cc
remont motorowni: 2014
- panewki ACLrace
-uszczelka głowicy erling 0,6mm
-uszczelniacze super-tech
-uszczelka miski elewis
-świece NGK BKR7EIX 11 irydium
-ostrzejsze wałki z b18c6
-podwójne sprężynki zaworowe
UKLAD DOLOTOWY :
-kolektor ssący skunk2 by JARUSnet,
-uszczelka termiczna
-kolektor spolerowany
-power rura
-zabudowany stożek AOMA
-przepustnica skunks2 alpha 70mm
UKLAD WYDECHOWY
-przelot 2,5 cala na dwóch przelotach
-kolektor wydechowy 4-1 RMF Narrow, 2,5 cala
-ostatni oem look powiększony przelotowy
-owiniecie bandażem bazaltowym
ELEKTRONIKA :
- P28/30 - strojenie by Malak
- bieg jalowy 950rpm
-rev limiter 8400 rpm
- vtec 4700 rpm
- shiftlight 300 rpm przed odcinką w zależności od biegu
- wyłączenie klimy 6000 rpm
- włączenie się wentylatora od 85"
- dodatkowy wskaźnik temp wody w słupku
- kontrolka Vteca
- nowe przewody zapłonowe NGK niebieskie --2014
UKLAD NAPĘDOWY :
skrzynia S9B
- remont na nowych łożyskach i synchronizatorach
- hybryda S4C/S9B
- 1,2,3,4,5 z S4c szpera i obudowa S9B
- lekkie koło zamachowe 4,7kg
- przełożenie 4,4 z EK9
- olej OEM MTF
ZAWIESZENIE :
komplet rozpórek z VTI
- Amory : mts ---> 2013
- poliuretany na przód--> 2013
- poliuretany na tył --> 2013
UKŁAD HAMULCOWY
-ABS,przód tarcze 282mm
-tył tarcze 262mm
- tarcze nacinane i nawiercane Bozarto GT ---2013
- klocki Hamulcowe
- HAWK HPS ---2013
- czerwone VHT na zaciskach
BODY-KIT:
- VTI dokładki przód i tył
-spryskiwacze reflektorów
- Zmiana koloru na grafit z perłą koszt 4400zł ---2013r
- dakładka na świece hybryda karbon/kewlar
- mgłowe spryskiwacze szyb z C3
- przyciemka szyb
zestaw kołowy:
- lato : felgi replika rota CIRCUIT 10 opony parada spec2 195/50/15 ---2014
- zima oem vti: opony Matador 195/50/15
ŚRODEK :
- fotele pół skóry regeneracja 2013r.
CAR-AUDIO:
radio pionier nagłośnienie seryjne 6 głośników Bose
ZDJECIA :
cała historia od początku:
https://plus.google.com/photos/112[zasłonięte] 793679[zasłonięte] 430915/albums/579[zasłonięte] 769671[zasłonięte] 0017?banner=pwa
- link do forum gdzie autko jest szerzej opisane:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?90576-MB6-Franek-B18CX-by-pako-%28CR-11-52%29
http://honda-wm.pl/index.php/topic,1322.0.html
więcej zdjęc na meila oraz filmiki