Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic MB2 5D Liftback D15+

01-10-2014, 19:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 800 zł     
Użytkownik Kuster89
numer aukcji: 4617442773
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 1282   
Koniec: 01-10-2014 19:30:34

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 199500
Pojemność silnika (cm3): 1500
Moc silnika (KM): 141
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam!

 

Na dzień dobry: Jeżeli szukasz zdrowej „serii” z małym przebiegiem i bezwypadkową przeszłością to tylko rzuć okiem, skomentuj w ciszy i zacznij szukać od nowa bo to nie jest oferta dla Ciebie, a dotyczy ona mojej perełki -> Hondy Civic MB2 Liftback.

Hania przeszła szereg modyfikacji poprawiających m.in. jego właściwości jezdne (prowadzenie, hamowanie), cóż o walorach estetycznych nie wspomnę ponieważ o gustach się nie dyskutuje.

Samochód pokolizyjny – bity z przodu i z tylu. Nie znam szczegółów zdarzenia taki już kupiłem jednakże ze spokojem mogę potwierdzić ze nie zostawia „czterech śladów”.

Szczegółowy opis Hani mam nadzieję z większością modów opisuję poniżej:

MODEL:
- listopad 1997r, MB2 5D

SILNIK: 
- D15B Mini Me
Przebieg: 199500 km na dzień 14.09.2014
(SWAP z D14A7 na D15B2 VIII/IX 2013 przy 185500 km, wymieniony rozrząd itp.)
- Reg. kółko VMS

UKŁAD DOLOTOWY:
- Kolektor ssacy z D16Z6
- OEM puszka z wkładką pipercross
- dolot zimnego pow. ze zderzaka
- wtryski 240cc z B18C4

UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy 4-2-1 (chinol)
- tłumik przelotowy w miejsce kata
- środkowy i końcowy przelot 2,25” Mongoose

SKRZYNIA BIEGOW/UKLAD NAPEDOWY:
- skrzynia OEM D15B2
- lekkie koło zam. ~4,5kg
- sprzęgło exedy
- short shifter
- Phantom Grip LSD

NADWOZIE/ PODWOZIE/ WNETRZE:
- Gwint MTSv3
- stabilizator przód + tył MB6
- rozpórki przednie góra + dół MB6
- engine torque damper
- C-pillar
- rozpórki tylne góra + dół

UKLAD HAMULCOWY
- 282mm przód zacisk dwutłoczkowy (H Legen) / 260mm (H EP2/EP3) ATE tarcze + klocki przód i tył
- Przewody w stalowym oplocie PizzaBrakes

FELGI I OPONY
Lato: 16" alum 205/45/R16 opony: Uniroyal Rainsport 2
Zima: Trzeba nabyć

ELEKTRONIKA:
- Komp P06 strojony przez Jogala
Procedura startu, Shift Light, Odcinka 7500RPM

WYPOSARZENIE
- Klimatyzacja ^^
- SRS Air Bag
- ABS
- Domontowane elektryczne szyby przód + tył oraz podgrzewane lusterka i halogeny.

CAR AUDIO:
- Radio: Alpine CDE-131R
- Blaupunkt GTx x6 (160mm przód, 100mm środek, 130mm tył)
- Sub BOSE (Mazda 6)
- Tweetery z MB6
- Wzmacniacz + kondensator

Dodatki:
- nakładka gałki zmiany biegów VTi
- guma z VTI pod popielniczką
- Oświetlenie LED w zegarach
- lampy przednie + tylne usdm
-"OEM" Halogeny Bosch Compact 100
- Pakiet dokładek VTI-S
- Okleina "carbon 3D"
- Przewody masowe - plecionki
- Wygłuszenie maski z VTI
- Owiewki szyb bocznych
- Wygłuszenie drzwi, dachu, podłogi + konserwacja bagażnika
- dodatkowe oświetlenie kabiny w podsufitce
- cup holder z Golfa IV
- wskaźniki VDO z Audi

MOC:
D14A8:
90KM/120NM
D15B:
141KM/147NM

I na koniec wyjaśnienie dlaczego interesuje mnie taka a nie inna kwota:
Poza tym że wszystkie przeprowadzone modyfikacje (nie naprawy) przekroczyły już dawno wartość rynkową samochodu to „dokładam” wszystko co do niego jeszcze mam:

Turbina TD04HL-13G, Kolektor wydechowy z D15Z1, Korbowody z D15Z1, Tłoki z Vitary, OEM uszczelka pod głowice z D16Y8, InterCooler z orurowaniem pod 5gen, BOV, Czujniki ciśnienia i temperatury oleju, Wtryski 400cc z Rovera Turbo + Pompa z Prelude H22(160LPH), Licznik z Hondy Integry LS, Kierownica MOMO z Accorda Type R, Fotele z Suzuki Swift GTi (do obszycia), Stara tapicerka z mojego MB2, Chyba 3 skrzynie biegów S20 i S40 które zakupiłem do złożenia jednej pod montaż turbo, Traction bar HomeMade, Brake master cylinder stoper.

I jeszcze pewnie kilka gratów o których w chwili obecnej nie pamiętam. Nie sprzedaje oddzielnie!

Chcesz się dowiedzieć czegoś więcej to dzwoń, pisz ;) wiedz tylko że licytowanie możliwe dopiero po oględzinach auta! Nie odwołuję ofert!

 

Kontakt:

Tel.: 517-[zasłonięte]-029

mail: [zasłonięte]@gmail.com

 

Pozdrawiam
Łukasz