Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic EJ/EK9 JDM - B18C4/S80

24-08-2014, 19:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 900 zł     
Użytkownik Sikor470
numer aukcji: 4523569271
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1521   
Koniec: 24-08-2014 18:44:54

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 198000
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 190
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

z wielkim bólem serca wystawiam swoje auto na sprzedaż. Samochód został sprowadzony do Polski z Niemiec w 2007 roku gdzie miał jednego właściciela. Ja jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce.

Honda dysponuje obecnie mocą ok 190KM co w połączeniu z niewielką masą i krótką skrzynią S80 z Integry Typer R daje bardzo fajne przyspieszenie i radość z jazdy ;)

Na temat tego auta mógłbym napisać długi referat zatem wszystkim POWAŻNIE zainteresowanym odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie (504 [zasłonięte] 058).


Poniżej specyfikacja auta:


MODEL: 

CIVIC 1998 (pierwszy lifting) (produkcja 12.97), HB EJ9


SILNIK:

1.8l - B18C4 - DOHC VTEC (seryjnie 169KM, obecnie ok 190KM)

Olej Valvoline VR1 Racing 10W-60

Świece NGK

Przewody zapłowne VISION


UKŁAD DOLOTOWY:

Kolektor ssący Skunk2 Racing PRO Series

Heatshield P2R (uszczelka termiczna między kolektorem a głowicą)

Przepustnica BLOX – 70mm (z potencjałem ;))

Dolot - Parówa Simota + filtr Fujita


UKŁAD WYDECHOWY: 

Kolektor Hytech Tri-Y replika owinięty grafitowym bandażem termoizolacyjnym Thermo-tec

Układ wydechowy 2,25“ ze stali nierdzewnej na dwóch tłumikach – końcowy typu Twin Loop (bardzo komfortowy przy stałych obrotach silnika)


ELEKTRONIKA: 

OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL


UKŁAD NAPĘDOWY: 

Skrzynia S80 z Integry Type R  Spec R 98+ z LSD (przełożenie główne 4,785)


ZAWIESZENIE: 

Gwintowane K-Sport Street z 36 stopniową regulacją tłumienia


KOŁA:

15" felgi OZ Ultraleggera, opony 195/50R15 TOYO T1R


UKŁAD HAMULCOWY: 

Przód: 262mm, tarcze EBC Ultimax klocki EBC green stuff

Tył: 242mm VTI, tarcze EBC gładkie, klocki ferodo

Przewody w stalowym oplocie Goodridge


BODY-KIT: 

Przednie światła przeciwmgielne

Zderzaki i boki auta bez listew

Progi, lusterka i klamki w kolorze nadwozia


ŚRODEK:

Licznik OEM EK4 (czerwona tarcza, czerwone wskazówki) + OEM EK9 ramka

Kierownica MOMO Civic Type R (JDM-EK9)

Fotele RECARO Integra Type R czarne z czerwonym przeszyciem

Tylna kanapa z Integry Typer R czarna z czerwonym przeszyciem

Podłokietnik VTI obszyty czarną alkantarą

Boczki drzwi z czarnej alkantary przeszyte czerwoną nicią

Mieszek skórzany z czerwonym przeszyciem  + skórzana gałka z VTI


CAR-AUDIO:

Radio ALPINE CDA-9884R MP3, USB, 4x głośniki Hertz