Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic EJ8 coupe Nie VTI Type R

10-03-2015, 12:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik Astec_HC
numer aukcji: 5123386609
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 2874   
Koniec: 10-03-2015 12:32:23

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 227000
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 125
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Sprzedaje swoje oczko w głowie, w moich rękach od lutego 2010 roku. Sprowadzona w 2009 z Włoch. Oryginalne EJ8 z D16Y8 pod maską. Zmieniony kolektor wydechowy, sprężyny -40 Eibach, tarcze nacinane Brembo, tylne lampy przerobione na USDM (5x światło stop, 4x pozycyjne). W 2014 zrobiona polerka lakieru i prawe tylne nadkole, pomalowane oba zderzaki. Auto ma swoje lata i przydałoby się jeszcze parę elementów odświeżyć. Od strony mechanicznej jest prawie "igła" :) przez ostatnie lata wymienione:

161500km

-rozrząd (na częściach SKF, Ruville, Gates)

-osłony przegubów L+P

-olej

-płyn hamulcowy

162500km

-cylinderki ham. tył L+P

174000km

-łożysko koła przód lewe (skf)

-przegub zew. lewy(skf)

-łączniki stabilizatora

175000km

-łożysko prawe (skf)

182000km

-przegub zew. prawy (skf)

-końcówki drążków kierowniczych L+P

-Tuleje (cukierki) tył L+P

-kolektor wydechowy 4-2-1

-sonda lambda (BOSCH)

186000km

-sprężyny Eibach

-uszczelka miski olejowej

196000km

-osłony drążków kier.

202000km

-tarcze Brembo

-klocki Ferodo

-łożysko lewe (skf)

-chłodnica

201700km

-układ wydechowy

-akumulator (gwarancja)

219000km

-uszczelniacze zaworowe

-uszczelniacz wałka rozrządu

-uszczelka pokrywy zaworów

 

Niestety nie jest idealnie, źle założona uszczelka pokrywy lekko puszcza przy rozrządzie oraz jest nieszczelny uszczelniacz wału korbowego (mam już kupiony Oryginalny) przez co zapocona jest miska. Wszystko się da zrobić przy wymianie rozrządu. Kolejnym mankamentem jest niedziałający centralny zamek z pilota, możliwe, że wystarczy go przeprogramować. Brak głośników z przodu, oryginalne rozsypały się jakiś czas temu, nie zakładałem nowych, ponieważ w tylnej półce są zamontowane potężne dwudrożne Clariony, grają jakby była tuba w bagażniku :D

Hania nigdy mnie nie zawiodła i przy odrobinie miłości będzie jeszcze dłuuugo służyć.

Auto do obejrzenia we Wrocławiu. Wszelkich informacji udzielę telefonicznie 667 [zasłonięte] 937. Jakbym nie odbierał, proszę o smsa z informacją, na pewno oddzwonię.

 

Opcja kup teraz tylko po uprzednim obejrzeniu auta.

 

W związku z powtarzającymi się pytaniami:

1. Nadwozie bez rdzy.

2. Dodaje 2 komplety kół z oponami zima/lato.

3. Tak, opuszczę coś za dziurawy dywanik.

4. Przez telefon chętnie odpowiem na wszelkie pytania, ale nie negocjuję ceny, dopiero po obejrzeniu auta z osobą poważnie  

    zainteresowaną.

5. Olej był wymieniany co 8tyś km. Nie uwzględniłem tego w opisie, ponieważ jest to rzecz dla mnie oczywista.