Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic Coupe d15b7 OEM+ XXR STANCE PRO-TEC !!

19-08-2014, 20:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 999 zł     
Użytkownik w_dura
numer aukcji: 4487068266
Miejscowość Złotów Piła Poznań Toruń
Wyświetleń: 5071   
Koniec: 19-08-2014 20:00:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 241500
Pojemność silnika (cm3): 1493
Moc silnika (KM): 101
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam!


  Samochód został zakupiony jako seryjny egzemplarz w 2013r. w DE, gdzie miał dwóch właścicieli. Pełna opcja, pełna dokumentacja itp., wszystko w serii, działające.

Gdy przywiozłem go do PL wyglądał następująco:

 

 

W chwili obecnej specyfikacja samochodu wygląda następująco:

 

MODEL:
- Honda Civic 1995r. EJ2 PRO-TEC Honda Of America

SILNIK:
- seryjna jednostka 1.5 101KM o oznaczeniu d15b7

800km temu wymienione:

- olej Valvoline MaxLife 10w40

- filtr K&N

- panewki ACL 4B1955 + 5M1932

- pierścienie NPR SWH30362

- uszczelka pokrywy zaworów OEM

- uszczelniacze gniazd na świece OEM

- świece OEM

- przewody OEM

- uszczelniacze wałka rozrządu L+P strona OEM

- uszczelniacze wału L+P strona OEM

- nowa miska olejowa OEM

- magnetyczny korek miski oleju GReddy

- uszczelka miski OEM

- łapy silnika JDM

- nowy rozrząd Aisin/Gates/NSK

- pasek klimatyzacji/wspomagania/alternatora Gates

- termostat OEM

- oringi magistrali wodnej OEM

- uszczelniacz puszki odmy OEM

- uszczelka kolektora ssącego OEM

- uszczelka kolektora dolotowego OEM

- uszczelka przepustnicy OEM

- uszczelniacz aparatu zapłonowego OEM

- łożysko na kole zamachowym SKF

 

Silnik w obecnej specyfikacji przygotowany jest pod Mini-Me. Trzyma oryginalną kompresję, nie bierze oleju, nie dymi. Po złożeniu sumiennie docierany.

 

UKŁAD NAPĘDOWY:

- skrzynia S20 zalana MTF Honda

- nowe sprzęgło Exedy

- OEM uszczelniacze półosi L+P strona

- nowe osłony przegubów wew./zew. SKF

- nowe przeguby zewnętrzne SKF L+P 


UKŁAD WYDECHOWY:
- seryjny układ wydechowy bez jakiejkolwiek rdzy oraz dziur Z KATALIZATOREM!

 

UKŁAD DOLOTOWY:
- CAI SIMOTA + stożek FUJITA

UKŁAD HAMULCOWY:
- nowe tarcze oraz klocki przód + tył

ZAWIESZENIE:
- gwintowane zawieszenie na podzespołach MTS oraz TaTechnix
- camber kit - regulowane tylne oraz przednie wahacze

- rozpórka przednia górna

- stabilizatory przód + tył EJ1

FELGI I OPONY:
- felgi XXR 527 16x8.25 ET0 (NOWE, sprowadzone wiosną br.)
- opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/16 (nowe, DOT 0314)

- nakrętki D1 SPEC czerwone HEX ORI!

- ukryte wentyle
    

MODYFIKACJE NADWOZIA:

- nowy wypolerowany PERŁOWY lakier NH-503P-5
- kierunkowskazy przednie ambery
- dokładka OEM VTI w czarnym półmacie
- gładki zderzak przedni, bez mocowań tablicy rejestracyjnej

- spryskiwacze mgłowe z Citroena C3

MODYFIKACJE KOMORY SILNIKA:
- wyczyszczona komora

- blok silnika polakierowany VHT Engine Enamel

- pokrywa zaworów polakierowana czerwonym VHT Wrinkle Plus

- nowy akumulator OEM Honda!

ŚRODEK:
- wnętrze EJ1

- tylna półka OEM z maskownicami Honda

- OEM radio z wyjściem AUX w schowku

- kontrolka rezerwy oraz zapięcia pasów


Do auta dokładam wiele elementów, które gromadziłem przez cały okres jego budowy. Miały zostać wykorzystane podczas "upgrade" zimowego, m.in.:

 

- kpl. skrzynia "hybryda" po remoncie na dużych łożyskach d16z6

- blenda tylnej klapy USDM

- tylne lampy USDM OEM STANLEY

- widełki z CRX'a

- oryginalne wnętrze z EJ2

- oryginalne felgi z oponami oraz kołpakami OEM

- dodatkowy komplet letnich kół

- opony zimowe

- radioodtwarzacz Clarion

- druga półka z OEM maskownicami Honda

- tłumik końcowy SUPERSPRINT z homologacją

- kolektor 4-2-1

 

Auto w 1000% kompletne, bezwypadkowe oraz z oryginalnym przebiegiem. Klimatyzacja świeżo nabita oraz odgrzybiona. Posiadam mnóstwo faktur oraz innych wydruków z DE jak i z przeprowadzonego przeze mnie remontu. Dla zainteresowanych również zdjęcia z każdego etapu budowy auta oraz wymienione części do wglądu. Samochód posiada aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie.

Auto sprzedaję na "próbnych" tablicach ze względu na to, iż składałem wniosek o rejestracje indywidualne.

Tak jak wspomniałem: auto kompletne: OEM koło zapasowe, klucze, lewarek, trójkąt, pokrowce, książki serwisowe itp.

 Z powodów osobistych zmuszony jestem sprzedać auto, którego niestety nie dane mi było dokończyć wg własnego planu (Mini-Me, SWAP 282/262mm, Recaro z DC2 + Takata).

 

W razie pytań zachęcam do kontaktu poprzez "Pytanie do Sprzedającego".

 

Ze względu na obecną sytuację osobistą NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA!