Witam!
Samochód został zakupiony jako seryjny egzemplarz w 2013r. w DE, gdzie miał dwóch właścicieli. Pełna opcja, pełna dokumentacja itp., wszystko w serii, działające.
Gdy przywiozłem go do PL wyglądał następująco:
W chwili obecnej specyfikacja samochodu wygląda następująco:
MODEL: - Honda Civic 1995r. EJ2 PRO-TEC Honda Of America SILNIK: - seryjna jednostka 1.5 101KM o oznaczeniu d15b7
800km temu wymienione:
- olej Valvoline MaxLife 10w40
- filtr K&N
- panewki ACL 4B1955 + 5M1932
- pierścienie NPR SWH30362
- uszczelka pokrywy zaworów OEM
- uszczelniacze gniazd na świece OEM
- świece OEM
- przewody OEM
- uszczelniacze wałka rozrządu L+P strona OEM
- uszczelniacze wału L+P strona OEM
- nowa miska olejowa OEM
- magnetyczny korek miski oleju GReddy
- uszczelka miski OEM
- łapy silnika JDM
- nowy rozrząd Aisin/Gates/NSK
- pasek klimatyzacji/wspomagania/alternatora Gates
- termostat OEM
- oringi magistrali wodnej OEM
- uszczelniacz puszki odmy OEM
- uszczelka kolektora ssącego OEM
- uszczelka kolektora dolotowego OEM
- uszczelka przepustnicy OEM
- uszczelniacz aparatu zapłonowego OEM
- łożysko na kole zamachowym SKF
Silnik w obecnej specyfikacji przygotowany jest pod Mini-Me. Trzyma oryginalną kompresję, nie bierze oleju, nie dymi. Po złożeniu sumiennie docierany.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia S20 zalana MTF Honda
- nowe sprzęgło Exedy
- OEM uszczelniacze półosi L+P strona
- nowe osłony przegubów wew./zew. SKF
- nowe przeguby zewnętrzne SKF L+P
UKŁAD WYDECHOWY: - seryjny układ wydechowy bez jakiejkolwiek rdzy oraz dziur Z KATALIZATOREM!
UKŁAD DOLOTOWY: - CAI SIMOTA + stożek FUJITA UKŁAD HAMULCOWY: - nowe tarcze oraz klocki przód + tył ZAWIESZENIE: - gwintowane zawieszenie na podzespołach MTS oraz TaTechnix - camber kit - regulowane tylne oraz przednie wahacze
- rozpórka przednia górna
- stabilizatory przód + tył EJ1 FELGI I OPONY: - felgi XXR 527 16x8.25 ET0 (NOWE, sprowadzone wiosną br.) - opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/16 (nowe, DOT 0314)
- nakrętki D1 SPEC czerwone HEX ORI!
- ukryte wentyle
MODYFIKACJE NADWOZIA:
- nowy wypolerowany PERŁOWY lakier NH-503P-5 - kierunkowskazy przednie ambery - dokładka OEM VTI w czarnym półmacie - gładki zderzak przedni, bez mocowań tablicy rejestracyjnej
- spryskiwacze mgłowe z Citroena C3 MODYFIKACJE KOMORY SILNIKA: - wyczyszczona komora
- blok silnika polakierowany VHT Engine Enamel
- pokrywa zaworów polakierowana czerwonym VHT Wrinkle Plus
- nowy akumulator OEM Honda! ŚRODEK: - wnętrze EJ1
- tylna półka OEM z maskownicami Honda
- OEM radio z wyjściem AUX w schowku
- kontrolka rezerwy oraz zapięcia pasów
Do auta dokładam wiele elementów, które gromadziłem przez cały okres jego budowy. Miały zostać wykorzystane podczas "upgrade" zimowego, m.in.:
- kpl. skrzynia "hybryda" po remoncie na dużych łożyskach d16z6
- blenda tylnej klapy USDM
- tylne lampy USDM OEM STANLEY
- widełki z CRX'a
- oryginalne wnętrze z EJ2
- oryginalne felgi z oponami oraz kołpakami OEM
- dodatkowy komplet letnich kół
- opony zimowe
- radioodtwarzacz Clarion
- druga półka z OEM maskownicami Honda
- tłumik końcowy SUPERSPRINT z homologacją
- kolektor 4-2-1
Auto w 1000% kompletne, bezwypadkowe oraz z oryginalnym przebiegiem. Klimatyzacja świeżo nabita oraz odgrzybiona. Posiadam mnóstwo faktur oraz innych wydruków z DE jak i z przeprowadzonego przeze mnie remontu. Dla zainteresowanych również zdjęcia z każdego etapu budowy auta oraz wymienione części do wglądu. Samochód posiada aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie.
Auto sprzedaję na "próbnych" tablicach ze względu na to, iż składałem wniosek o rejestracje indywidualne.
Tak jak wspomniałem: auto kompletne: OEM koło zapasowe, klucze, lewarek, trójkąt, pokrowce, książki serwisowe itp.
Z powodów osobistych zmuszony jestem sprzedać auto, którego niestety nie dane mi było dokończyć wg własnego planu (Mini-Me, SWAP 282/262mm, Recaro z DC2 + Takata).
W razie pytań zachęcam do kontaktu poprzez "Pytanie do Sprzedającego".
Ze względu na obecną sytuację osobistą NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA!