Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic Benzyna + LPG

30-01-2014, 18:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik rybka_w
numer aukcji: 3890714623
Miejscowość Przeciszów
Wyświetleń: 851   
Koniec: 30-01-2014 18:40:26

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 188000
Pojemność silnika (cm3): 1396
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAM HONDĘ CIVIC 1,4 16 V, HATCHBACK BENZYNA + LPG ROCZNIK 1996

 

AUTO ZNANE ZE SWOJEJ BEZAWARYJNOŚCI. AUTO DO POPRAWKI LAKIERNICZEJ NA TYLNYCH NADKOLACH (TO STANDARD W TYCH AUTACH) I KLAPA SILNIKA GDYŻ LAKIERNIK, KTÓRY JA MALOWAŁ WIDAĆ BYŁ AMATOREM.

AUTO Z POLSKIEGO SALONU. JESTEM 4 WŁAŚCICIELEM.

AUTO NA PEWNO NIE JEST BEZWYPADKOWE, ALE JA NIE MIAŁEM NIM ŻADNYCH ZDARZEŃ DROGOWYCH.

STAN MECHANICZNY AUTA OCENIAM NA BARDZO DOBRY. SILNIK JEST BEZKONKURENCYJNY, SPRAWUJE SIĘ DOSKONALE, NIE BIERZE OLEJU, NIE BYŁ NADMIERNIE EKSPLOATOWANY. AUTO UŻYWANE JAKO DRUGIE DLATEGO NA PRZEŁOMIE OD KWIETNIA 2010 R DO TERAZ PRZEJECHAŁEM NIM TYLKO 37 TYŚ KM.

PRZEGLĄD TECHNICZNY DO 18.02.2014R. OC WAŻNE DO 7.05.2014r

Auto w ostatnich latach miało wymienione następujące elementy:

1. Listopad 2012r. klocki hamulcowe i tarcze hamulcowe z przodu, wymiana osłony przegubu, regeneracja zacisków, wymiana reperaturki zacisku.

2. Styczeń 2013r.: wymiana- tłumika środkowego, końcowego, zawiesi

3. Marzec 2013r - zamontowano nowy akumulator- jeszcze na gwarancji

4. Listopad 2013: wymiana- osłony przegubu, uszczelki misy olejowej, uszczelki korka spustowego, regeneracja kolektora wydechu,

5. W czasie eksploatacji w okresie 3 lat wymieniłem 3 klamki z uwagi na ich tzw. zużycie materiału,

 

WAŻNE INFORMACJE:

1. Wymiana oleju (Castrol 10W40) i wszystkich filtrów przy przebiegu 194 tyś km, czyli za około 6 tyś km. Auto jest w ciągłej eksploatacji więc ilość km może nieznacznie się różnić od tutaj napisanego.

2. Wymiana paska rozrządu po przejechaniu 228 tyś km czyli za około 40 tyś km.

3. W 2013r. była wymiana zbiornika LPG na nowy oczywiście z homologacją z ważnością na kolejne 10 lat.

 

Jeżeli o chodzi o wkład finansowy w ten samochód to na chwilę obecną nie ma takiej potrzeby chyba że na poprawki lakiernicze gdyż reszta działa bez zarzutu

CECHY POJAZDU:

- PRZYCIEMNIANE BOCZNE -TYLNE SZYBY  I SZYBA TYLNA

- CENTRALNY ZAMEK STEROWANY PILOTEM ( W ZESTAWIE 2 PILOTY + 1 KLUCZYK TZW. NA DOJAZD DO SERWISU)

- ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYB PRZEDNICH TZN. PASAŻERA I KIEROWCY, LUSTEREK BOCZNYCH, ORAZ REFLEKTORÓW.

- KPL OPON LETNICH I ZIMOWYCH ALE TYLKO 1 KPL FELG ALUMINIOWYCH.

- RADIO ODTWARZACZ PIONEER Z MP 3.- PANEL ZDEJMOWALNY

- 2 NIEZALEŻNE ZABEZPIECZENIA ANTYKRADZIEŻOWE,

 



Dodano 2[zasłonięte]014-01 16:42
Eksploatacja kosztuje, więc wczoraj wykonano naprawy:
1. Wymiana sworznia wahacza dolnego.
2. - // - uszczelki układu wydechowego.
3. - // - pierścienia uszczelniającego układu wydechowego.