Witam, od dziś mam do sprzedania swoje turkusowe ej2.
Jest to już kultowa wersja coupe i jakże rzadko spotykana zwłaszcza w takim kolorze.
Nadwozie wyprodukowano w stanach w 94 r. Do nas sprowadzona jakieś 5 lat temu,znam jego całą historie od momentu przyjazdu do Polski do dnia dzisiejszego.
Przez ten czas była u 2 właścicieli przede mną, którzy zapisywali jego historie i wszelkie modyfikacje zdjęciami i opisami.
Całą historie można przejrzeć gdyż znajduje się na CIVICKLUBIE. Nie będę się rozpisywał, bo wszystko opowiem poważnie zainteresowanym.
przeglad do 20.06.2014
ubezpieczenie do 02.08.2014
Nadwozie i środek: - reperaturki wstawiane z jednej strony rok temu druga strona pół roku później
-lampy tylne przygotowane pod przeróbkę na USDM
-Ambery home made i pozycje w nich z możliwością wielokrotnego wyłączania. -Lampy OEM black (bardzo ładnie i dokładnie zrobione)
-Tow hooki przód i tył kolor czerwony(tylny przydałoby się odmalować)
-dokładka Oryginalna, od vti
-air duckt w zderzaku
-trochę stickerów
-Sportowe i super lekkie kute felgi enkei (z mazdy mx5) z oponami zimowymi, które jeżdżą drugi sezon (rozmiar 195/50 r 15) lub biale rh rowniez ten sam rozmiar z oponami letnimi o identycznych parametrach co zimowe
-czerwone nakretki d1spec
-włożony xenon 6000k plus zwykły halogen przy włączeniu świateł drogowych.
-Blenda USDM
- fotel kubełkowy wraz z 4 punktowymi pasami szelkowymi
-mugen shift khnob
-zegary przerobione na oświetlone na białych ledach, tak samo oświetlenie kabiny( taśmy smd)(Nie działa obrotomierz, prawdopodobnie przez kostkę przy aparacie zapłonowym (nie miałem jeszcze czasu tego sprawdzić)
- boczki z brązowego materiału
- czarne wnętrze
- Aktualnie oryginalne welurowe dywaniki civica ( na lato,na zime gumowe)
- elektryka szyb, lusterek oraz szyberdachu (ten się potrafi przycinać, nie zdążyłem go jeszcze wymienić, póki co wystarczy mu pomoc ręką)
-szeroka konsola silnik i ukł. napędowy:
-było d15b7 zostało zrobione tzw MINIME na z6.
- w grudniu 2011 całkowity remont i odpalenie w styczniu.(filmik z pierwszego odpalenia pod tym linkiem http://www.youtube.com/watch?v=LjpAnZH8O6A ) złożony na oem częściach i mocniejszych panewkach ACL RACE blok od 1.3(Najbardziej idioto odporny) tłoki wraz z korbami od 1.5.
- Przepustnica z b16 i rozwiercony kolektor dolotowy, dolot zimnego pow ze zderzaka, stożek + odgrodzenie)
-Lżejsze koło zamachowe(4,5 kg)
-sportowe sprzęgło exedy stage 1 docisk stage 2
-kolektor 4-2-1 i wydech całkowity przelot 2,1 cala DC SPOTRS (dość głośny, lecz naprawdę rasowy/ posiadam do niego wkładkę)
-skrzynia biegów s20 zrobiona na tzw. hybrydę( 3 i 4 bieg z crx)
-short shifer home made ( krotki i mocny)
-przednia rozporka no-name
- hamulce przód 262 plus większa pompa 1 cal.( Klocki wymieniane pół roku temu)
-komputer p28( Procedura startu 4500 rpm. Vtec 4700rpm shift light 7800rpm.) Moc około 140km oraz 150nm.
Zawieszenie: Wszystkie tuleje z tyłu wymienione miesiąc temu( również duże cukierki) Świeżo zrobiona geometria Obniżenie o ok przód – 60 tył zawieszenie od proteca, więc około -40.
Wszystko jest sztywne, prowadzi się pewnie no i nie ma, co ukrywać ze jest dość twardo. Stabilizator z przodu Zostawiam mocne głośniki HERTZA 6x9 raz przód 16 cm mac audio Do zabrania na bialych felgach rh z oponami letnimi lub czarnymi enkeiami z zimowymi W miedzy czasie wlecialy owiewki jdm'owe (ciemne),podklokietnik oraz boczki w czarnym floku Cena bez negocjaji 7200!!!