Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic '99 1.5 vtec-e 114 KM 5d MB3 D15z8

03-06-2014, 20:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik Lightning85
numer aukcji: 4260026051
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 726   
Koniec: 03-06-2014 20:08:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 214000
Pojemność silnika (cm3): 1500
Moc silnika (KM): 114
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem ogłoszenia jest Honda Civic, rok prod. 1999, z bardzo udanym silnikiem 1.5 vtec-e (d15z8) o mocy 114KM. Silnik ów charakteryzuje się niskim spalaniem (5-6 l. w trasie, 7-8 l. w mieście), oraz bardzo przyzwoitą - jak na tę pojemność - dynamiką. Wyposażony jest on w system zmiennych faz rozrządu (vtec-econo) dzięki którym w zależności od obciążenia motoru i aktualnych obrotów, silnik pracuje na 16, lub 12 zaworach. Wiąże się to również z podawaniem uboższej mieszanki i umożliwia osiągnięcie spalania na poziomie 7 litrów w mieście przy jednoczesnym zachowaniu 114 koni mocy. O przejściu w tryb ekonomiczny informuje zielona kontrolka "econo" umieszczona na tablicy rozdzielczej.

 

Wyposażenie auta:

- el. lusterka

- el. szyby przednie

- immobilizer

- centralny zamek

- wspomaganie kierownicy

- ABS - dwie poduszki pow. (SRS)

- 4 tarcze hamulcowe (wszystkie wymienione w styczniu b.r)

- radio Kenwood z wejściem SD, USB

- schowek zamykany z kluczyka

- 4 głośniki + 2 wysokotonowe

- letnie koła na alufelgach + zimowe na stalówkach

 

Auto jest technicznie zadbane. Olej w silniku wymieniany był co 8-10 tys. km. Przy każdej wymianie płukany był specjalną mieszanką do silników Liqui Moly, następnie zalewany tańszym olejem celem dokładniejszego wypłukania zanieczyszczeń, aż wreszcie zalewany olejem docelowym, tj. Motul 5W40. Jest to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do silników wysokoobrotowych. Pomimo płukania silnika i jazdy na oleju syntetycznym silnik prawie nie spala oleju. W praktyce zużycie oleju podczas jazdy jest niezauważalne i jeśli nie jeździ się na "czerwonym polu", to dolewki pomiędzy wymianami nie są wymagane, co świadczy o dobrej kondycji jednostki napędowej.

 

Auto wymaga kilku poprawek blacharsko - lakierniczych.

 

W zeszłym roku wymieniłem sprzęgło na Exedy, a w styczniu włożyłem 4 nowe tarcze i komplet klocków (8 sztuk). Do auta dorzucam pompę ABSu, filtr powietrza, bezpieczniki, komplet opon zimowych na stalówkach.

 

Z żalem pozbywam się auta, ponieważ służyło mi dobrze przez kilka lat i gdyby nie powiększenie rodziny z pewnością jeździłbym nim jeszcze długo.

 

Zapraszam do obejrzenia auta.