Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA CBR SC50 954 `03

31-01-2015, 1:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 500 zł     
Użytkownik Decora2
numer aukcji: 5001716350
Miejscowość Biała Podlaska
Wyświetleń: 522   
Koniec: 31-01-2015 01:56:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 26000
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HONDA CBR SC50 954 `03 
PO WYMIANIE:
  • OLEJU (MOTUL 300V) I OCZYWIŚCIE FILTRA (HIFLO) 
  • PŁYNU HAMULCOWEGO (MOTUL)
  • PŁYNU CHŁODNICZEGO (MOTUL) + WYPŁUKANA CHŁODNICA
  • NAPĘDU (DID)
  • KLOCKÓW PRZÓD I TYŁ (TRW LUCAS)
  • TARCZ HAMULCOWYCH PRZÓD (TRW LUCAS)
  • TARCZ SPRZĘGŁOWYCH, PRZEKŁADEK I SPRĘŻYN SPRZĘGŁOWYCH (TRW LUCAS)
  • ŚWIEC (IRIDIUM NGK)
  • NOWE SPRĘŻYNY PROGRESYWNE W LAGACH (YSS)
  • NOWY OLEJ W LAGACH (MOTUL) I ORINGI Z KAPTURKAMI
  • OPONY MAJĄ JEDEN SEZON (DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER)
DODATKI:
  • KLAMKI RACINGOWE
  • AMORTYZATOR SKRĘTU
  • SZYBKA MRA
  • WYDECH CARBON
  • DB KILLER (DO BADAŃ TECHNICZNYCH)
  • CRASH PADY 
  • STALOWE OPLOTY PRZEWODÓW HAMULCOWYCH
  • STOJAKI PRZÓD TYŁ POD MOTOCYKL
  • ZAKUWARKA DO ŁAŃCUCHA
  • MOGĘ DORZUCIĆ MÓJ STARY KOMBINEZON, KASK I BUTY JESZCZE Z PIERWSZEGO MOTOCYJKA JAKBY PASOWAŁ (TARBOR), OGÓLNIE PORAŻKA, ALE LEPSZE TO OD BLUZY I ZWYKŁYCH SPODNI
  • GRATY WIDOCZNE NA OSTATNIM ZDJĘCIU OCZYWIŚCIE SĄ W KOMPLECIE (POZA TARCZAMI HAMULCOWYMI DLA OSÓB NIEWYBREDNYCH ZESTAW SPRZĘGŁOWY I SPRĘŻYNY NADAJĄ SIĘ JESZCZE DO UŻYTKU)
DO ZROBIENIA:
  • REGULACJA/SPRAWDZENIE KONTROLNE ZAWORÓW
  • REGULACJA ZAWORU HVIX albo EGCV  - zaleznie od
    zrodel (u Yamahy nazywa sie to EXUP)
  • DELIKATNY GNIOT NA ZBIORNIKU (PRAWDOPODOBNIE POPRZEDNIEMU WŁAŚCICIELOWI SPADŁ KASK)
  • PRZETARTE NAKLEJKI NA BOCZNYCH OWIEWKACH OD KOLAN
  • PRZETARTY LAKIER NA ZADUPKU OD SIATKI
  • PRZYDAŁOBY SIĘ SPOLEROWAĆ TYLNY WAHACZ BO ZMATOWIAŁ
TO CO WIEM O MOTOCYKLU:
  • SPROWADZONY Z WIELKIEJ BRYTANII 7 LAT TEMU
  • POPRZEDNI WŁAŚCICIEL UŻYTKOWAŁ JĄ 6 LAT I BYŁ PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM W POLSCE
  • 1968 TO ROCZNIK POPRZEDNIEGO WŁAŚCIEICELA
  • JA JESTEM JEJ SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM OD PRAWIE ROKU (MAM 31 LAT)
  • PRZEBIEGU NIE JESTEM W STANIE UDOWODNIĆ BO W TO CO JEST NA ZEGARZE SAM TROCHĘ NIE WIERZĘ, ALE MOTOCYKL TRZYMA SIĘ KUPY, NIE MA ŻADNYCH LUZÓW NA GŁÓWCE, TYLNYM WAHACZU CZY KOŁACH, ZERO JAKICHKOLWIEK DRGAŃ,WIBRACJI PRZY HAMOWANIU CZY ODWINIĘCIU MANETKI DO KOŃCA, NIE ŚCIĄGA MOTOCYKLA W ŻADNĄ STRONĘ, NIE KOPCI, NIE PLUJE OLEJEM, OD WYMIANY DO WYMIANY NIE UBYŁO OLEJU W SILNIKU, NIE MA PROBLEMÓW Z DRUGIM BIEGIEM, NIE WYPADA I LEKKO WCHODZI ZRESZTĄ JAK POZOSTAŁE, OŚKA ZMIANY BIEGÓW NIE MA LUZU POPRZECZNEGO (NIE CHOWA SIĘ I NIE WYCHODZI NA ZEWNĄTRZ)
  • PRZY ZDŁAWIENIU MOTOCYKLA NA BIEGU NIE ZAPALA SIĘ KONTROLKA OLEJU
  • SILNIK JEST SUCHY, NIGDZIE NIE MA ŻADNEGO WYCIEKU
  • ODPALA NA DOTYK, BEZ RÓŻNICY ZIMNY CZY ROZGRZANY
  • PLASTIKI NIGDZIE NIE SĄ POKLEJONE CZY POPĘKANE, WSZYSTKO DO SIEBIE PASUJE
  • BYŁA TO 14-STA 954 KTÓRĄ OBEJRZAŁEM PRZED ZAKUPEM...
CZEMU SPRZEDAJĘ HONDĘ PO ZROBIENIU W NIEJ PRAWIE WSZYSTKIEGO:
  • TRZY OSTATNIE JAZDY PRAWIE ZAKOŃCZYŁY SIĘ DZWONEM, DWA RAZY EMERYT I RAZ PIJANY TRAKTORZYSTA, USŁYSZAŁEM TYLKO, ŻE MNIE NIE ZAUWAŻYLI
  • MOTOCYKL KUPIŁEM W TAMTYM ROKU PO 5 LETNIEJ PRZERWIE I DOCHODZĘ DO WNIOSKU, ŻE TO JUŻ NIE DLA MNIE I CZAS NA RETIREMENT
  • CHCE SPRÓBOWAĆ SIŁ W OFF-ROADZIE

NA MIEJSCU UDOSTĘPNIAM KAMERKĘ INSPEKCYJNĄ LUB MOGĘ ZDEMONTOWAĆ OWIEWKI I PODNIEŚĆ ZBIORNIK - NIE MA ŻADNEGO PROBLEMU. NIE MAM NIC DO UKRYCIA.
JAZDA PRÓBNA NIESTETY, ALE PO WYŁOŻENIU GOTÓWKI.
CENA JEST ROZSĄDNA WIĘC DO ROZSĄDNEJ NEGOCJACJI, POWINNA BYĆ SPORO WYŻSZA, ALE JESTEM REALISTĄ.
CHYBA TO NA TYLE. KONKRETNIE, SZCZERZE I NA TEMAT.

ZAPRASZAM
512-[zasłonięte]-855
MICHAŁ