Motocykl w pełni przygotowany do stuntu. ( zarejestrowany i opłacony)
- pancerna klatka z crash padami
- stelaż
- pochowana elektryka
- wgnieciony bak wyklejony samochodowym silikonem do szyb
- zębatka aluminiowa 60 zębów
- podwójny zacisk z tyłu
- HB pompa z GSX-R K7, zacisk CBR 954
- sprzęgło easy pull
- kierownica clip-on
- przegroda w misce, odwrócony smok
- malowanie hydro-grafika
- krótki, średnio głośny tłumik
- wszystkie przewody stalowy oplot
- schowana stacyjka jak na zdjęciu
- manualny napinacz rozrządu
- wymienione uszczelniacze i olej w lagach
W motocyklu na początku sezonu pojawiła się mała rysa na uchwycie od silnika. Została pospawana w profesjonalnym zakładzie. Na razie nic się z tym nie dzieje. Nie maskowałem tego w żaden sposób. Motocykl na zimnym silniku nie zawsze pali na 4 gary ale po chwili załapuje i nie ma najmniejszych problemów nie ma stuków ani żadnych niepokojących dźwięków. Pod koniec sezonu był na regulacji zaworów, wymieniony został czujnik sensor-map oraz świece. Tylna felga lekko pozaginana od ściągania opon( maszyna była do kół samochodowych i chyba dlatego), przednia spawana lekko od środka. Dorzucam do moto komplet opon z kolcami, kosz sprzęgłowy, krótki aluminiowy tłumik(bardzo głośny), stalowe sety i dużo innych drobnych części. Moto sprzedaje ponieważ chciałbym przed nowym sezonem kupić nowszy motocykl. Idealny motocykl na początek przygody z freestylem.
Odpowiem na wszystkie pytania 785[zasłonięte]780.
Nie odpowiadam na sms, nie interesuje mnie zamiana.