Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CBR 929 SC44 - stunt street

20-01-2012, 4:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7 000 zł     
Użytkownik C_z_a_p_l_a
numer aukcji: 2042515769
Miejscowość Swiebodzin
Wyświetleń: 1896   
Koniec: 21-01-2012 09:36:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na mojej aukcji.

Na sprzedaż wystawiam Hondę CBR 929 SC 44 z 2001 roku. Znam historię tego motocykla na około 4 lata wstecz, ponieważ kupiłem go od znajomego. Motocykl został zakupiony przez niego jako cały, z czasem został przerobiony do stuntu. Pod koniec poprzedniego roku odkupiłem go w marnym stanie wizualny, ale dobrym stanie technicznym. Pojazd rozkręciłem na części pierwsze i postanowiłem przerobić pod siebie.

W motocyklu zamontowane/przerobione:

- założona klatka, pomalowana proszkowo na czarno, dołożone do niej crashpady z etalonu, również czarne,
- zębatka 58z (dodatkowo 60z dorzucam), z przodu seryjne 16z, mozliwe, że mam gdzieś jeszcze 14z,
- subcage zamiast tylnych podnóżków, pomalowany na biało, proszkowo,
- rama, felgi, stelaż tylny, bak - pomalowane na biało, proszkowo,
- wahacz, łącznik ramy, mocowanie zębatki, mocowanie tylnego zacisku - pomalowane na czarno, proszkowo
- założone HB na pompie radialnej 19mm na osobnym zacisku od VTR 1000, 4-ro tłoczkowym, przewód hamulcowy w stalowym oplocie,
- przednia pompa hamulcowa rownież wymieniona na pompę radialną 19mm
- wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- założone nowe klocki z przodu,
- wszystkie łożyska i simeringi nowe,
- założona większa chłodnica, od ZX7R, przerobiona z 2 wyjść na 4 wyjścia w zakładzie naprawy chłodnic "Tromet" z Poznania, tam też sprawdzona na szczelność, wzmocniona ramką, do tego założone 2 wiatraki od jakiejś Yamahy, włączane na przycisk,
- w miejscu korka wlewu oleju zamontowany wskaźnik temperatury oleju (http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzIxMDMzOQ==&bid=104559),
- założona magnetyczna śruba spustowa oleju (http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzIxMDAwMA==&bid=104559),
- w tylny siedzeniu wycięga dziura na nogę, ładnie obszyta,
- z przodu kierunkowskazy diodowe,
- z tyłu diodowa lampa zintegrowana z kierunkowskazami diodowymi,
- przednia owiewka Polisport LMX z żarówką H3 - daje stosunkowo dobre światło jak na rozmiar tej lampy,
- zamontowany wahacz od CBR 954, pomalowany proszkowo na czarno,
- nowy akumulator żelowy,

- nowe świece irydowe NGK,
- zalany nowy olej (Castrol Racing, syntetyk) i założony nowy filtr oleju,
- dekiel sprzęgła oraz dekiel alternatora pomalowane farbą VHT (chropowatą, bardzo ładny efekt) na czarno,
- wklepany bak, pomalowany proszkowo na biało,
- półka górna pod szeroką kierownicę - nie jest to zwykła półka z nawierconymi otworami i przykreconymi wieżyczkami tylko solidna, mocna półka pod szeroką kierownice, do tego oczywiscie zamontowana szeroka kierownica ;)
- OC do 5 czerwca 2012, brak przeglądu, ale mysle ze nie bedzie z tym problemu,
- zamontowany wydech przelotowy Dominator GP,
- wywalony exup,
- wywalony HISS, (o ile w ogóle kiedykolwiek był)
- stacyjka przełożona na bok motocykla,
- w motocyklu założony już 2gi silnik, w pierwszym zawory spotkały się z tłokami - na tym silniku motocykl bardzo mało jezdzil w stuncie, założony na początku 2010 roku - od czerwca 2010 motocykl stał, bo zastąpiło je 636, w listopadzie ja kupiłem to moto.

- posiadam dodatkowo seryjną lampę tylną (ciężko mi powiedzieć w jakim jest stanie, raz ją w rękach miałem), podcięte owiewki boczne oraz kilka drobnych części.


W motocykl do zrobienia:
- trzeba kupić i założyć nowy przerywacz kierunkowskazów - diodowy (około 30 zł)
- delikatna ryska z boku ramy powstała w transporcie czesci z lakierni proszkowej,
- tylna felga troche porysowana od mocowania zacisku (ten lakier jest grubszy od poprzedniego, więc jak zalozylem zacisk to sciągnął troche farby, jest to w takim miejscu ze tego nie widac w ogole),
- jeden wąż chłodniczy od sc33, nie mogłem namierzyć seryjnego a stary był uszkodzony,
- przydałoby się mocowanie zegarów, ja jeździłem bez zegarów więc nie było mi to potrzebne,
- wężyk między zbiorniczkiem a pompą hamulcową poci się, trzeba go wymienić razem z płynem,
- jeden podnóżek do wymiany,
- ten ochraniacz gąbkowy z kierownicy zabieram, bo to prezent, koszt nowego to jakies 10 zł.

Wszystko co wymieniłem wyżej mozna ogarnąć w jeden dzień, ja tego nie robiłem, gdyż mieszkam w Poznaniu a motocykl stoi w mieście z którego pochodzę - Świebodzin (zwiedzanie pomnika Jezusa gratis). Poza tym studiuje dziennie a wiadomo jak studenci stoją z kasą ;). Chętnie udzielę wszystkich informacji na temat tego motocykla, gdyż znam każdą jego śrubkę. Mój tel. 505 [zasłonięte] 289, nie odpisuje na sms. Sprzedaje w sumie z paru powodów - potrzebuję trochę gotówki, na dodatek mam problemy z kręgosłupem (trenuje stunt od 2005 roku więc parę gleb już zaliczyłem) i potrzebuje lżejszego moto. Przerabianie motocykla ukończyłem w te wakacje, wyjechałem nim 2 razy z czego zrobiłem może ze 100 km. Przyznaję, że chyba bardziej lubie grzebać w motocyklu niż nim jeździc.

Chętnie również zamienię 929 na jakieś mniejsze moto - może być 600 lub 750, w psie lub plastikach.

Zdjęcia robione 11 listopada 2011, więc są jak najbardziej aktualne. Posiadam również kilka zdjęć z przeróbki motocykla.

Cena NIE podlega negocjacji, istnieje jednak możliwość sprzedaży bez kompletu HB, czyli pompa, zacisk, przewód 400 zł taniej lub bez przedniej pompy radialnej - 200 zł taniej. Lub bez tego i tego ;)