W skrócie o motocyklu - nie kopci, nie bierze ANI GRAMA oleju między wymianami co 8k lub rok (Zalany Motul 5100 10w40) , biegi nie wypadają, sprzęgło nie ślizga , nie ściąga, nic nie stuka, nie pływa, nie grzeje się - trzyma 75-76 stopni, wentylator włącza się książkowo.Spalanie na setkę od 5,5l (trasa dynamicznie) do 8-8,5l (miasto + korki).Osiągi są delikatnie lepsze od serii Honda nigdy nie miała dzwona, jedyna przygoda to parkingowy szlif na lewą stronę.Dodatki:- szyba double-bouble przyciemniana;- crash-pady;- przewody hamulcowe w oplocie stalowym przód i tył;- tylne kierunkowskazy strzałki LED;- alarm z immo na pilota;- filtr powietrza K&N;- dysze Dyno-Jet w gaźnikach;- wydech Scorpion przelot (dosyć cichy);- polerowane rantu felg- zaspawana postojówka w czaszy (później wrzucę fotki)Wady:- Jedyny lakierowany element to czasza na ktorej brakuje dwuch małych naklejek - przetarty dekiel alternatora;- tylna opona nie najlepsza; (dokladam drugom w BDB stanie)- olej z filtrem do wymiany we wrześniu;- brak stopu i kierunkowskazów po odłączeniu alarmu ;- łańcuch do wymianyOdpowiem na wszystkie pytania telefonicznie 509 [zasłonięte] 520Pozdrawiam DArek. :)