Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Cbr 900 RR Sc33 Fireblade Rarytas Idealna

14-07-2014, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 500 zł     
Użytkownik kakanogaja
numer aukcji: 4379931080
Miejscowość Strzegomiany
Wyświetleń: 259   
Koniec: 14-07-2014 00:29:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie na mojej aukcji. Mam do zaoferowania kultowy solidny piękny motocykl Honda fireblade 900RR w idealnym i wzorowym stanie bezwypadkowym. Niedościgniony przez kilka lat model i ostatni wypust Hondy ścigacza na gaźnikach i niezawodnym serduchu o pojemności 919 cm3 i mocy ok. 150KM o niskim spalaniu min 5l/100km do 8l/100km.

Niestety jestem zmuszony rozstać się (ale bez pospiechu) z moją piękną , niezawodną i wymarzoną Hondą w malowaniu HONDA REPSOL ,gdyż od 4 lat bardzo mało na nim jeżdżę, a szkoda aby stała w garażu i dojrzałem do decyzji o jej sprzedaży aby oddać ją w dobre pewne ręce.

Teraz coś więcej o Motocyklu

Motocykl został zakupiony w maju 2005 roku od zaufanej osoby, chirurga z Warszawy (też pedanta) w stanie idealnym i przebiegu ok. 17000km teraz ma 4982 km (bardzo sporadycznie ale rośnie). W tym czasie nie oszczędzałem na niej ani złotówki i serca, była dla mnie wszystkim (do momentu narodzin córki). Jako że jestem fanatykiem Hondy i do tego bardzo emocjonalnie z nią związany w motocyklu zainwestowałem miedzy innymi:

Malowanie: Repsol indywidualne piekne malowanie na zamówienie (replika Hondy Repsol kiedy jeździł Valentino Rossi)

Wydech: IXIL specjalnie dobrany do parametrów silnika dedykowany tylko sc33 z dynojetami

Amortyzator skrętu: LSL z regulacją

Przewody: Firmowe w stalowym oplocie przód i tył

Filtr: K&N Sportowy filtr powietrza

Dysze: DYNOJET specjalnie jechałem do polecanego ASO w Katowicach razem hamowniem motocykla

Crashpady: Zipser razem z specjalnym przełamaniem robione na zamówienie + na kierownicy odważniki+ pokrętła regulacji amortyzatorów

Tarcze: BREKING zamawiane tarcze na indywidualne zamówienia cięte laserowo

Lampy: Xenony bixenony (długie i krótkie)

Błotnik tył: Karbonowy z oryginalnego karbonu nie naklejki imitującej

Opony: Continetal attack kupowane nowe w 2009 roku

Kierunkowskazy: diodowe specjalnie montowane

Lagi i pólka: Anodowane

…i wiele innych dodatków.

Jest to moja piękność w którą zawsze inwestowałem wszystkie oszczędności i dbałem lepiej niż o siebie. Zawsze serwisowana przy moim osobistym nadzorze, wszystko wymieniane na czas i sprawdzane. Motocykl na pewno w idealnym stanie. Nigdy nie jeździłem nią na kole ani nie wykorzystywałem do żadnych trików, jedynie co ekstremalnego to czasami jeździłem na tor w Poznaniu. Nie mam nic do ukrycia, przed zakupem istnieje możliwość ściągnięcia owiewek. Cenna jest adekwatna do stanu motocykla bo wiem że w motocyklach nie ma okazji albo jeździsz lub pod nim siedzisz. Nie jestem handlarzem i znam całą historię swojego sprzętu.

Chętnie odpowiem na pytania kierowane na maila lub pod numerem 604 349 910











Nie: Honda Cbr 1000 RR, Yamaha R1, Kawasaki Ninja, Suzuki Gsxr, Ducati, Aprilia, Cbr 600, Bmw S1000 RR itp.