Honda CBR600RR z roku 2006.
Motocykl jest zarejestrowany w Polsce, opłacony, ubezpieczenie ważne do listopada 2012, przegląd do marca 2013.
Honda jest w bardzo dobrym stanie technicznym, silnik zdrowy, nie zmęczony - mały przebieg 13 900km i wciąż rośnie. Rama, zawieszenie wszystko proste.
Mankamentem może być przednia owiewka, jest pękniecie, porysowania, co widać na zdjęciach, również lekko ogon przytarty, ale jest to czysta kosmetyka, która w ogóle nie przeszkadza w jeździe. Ważne, że owiewki są oryginalne, nie są to żadne chińskie podróbki.
W motocyklu zmieniony:
*Nowy Olej Castrol 1 Rancing pół-syntetyk oraz filtr oleju (160zł)
*Nowa tylna opona Michelin Power Pilot (520zł)
*Nowe klocki hamulcowe na dwie przednie tarcze SBS (260zł)
*Sportowy filtr powietrza K&N, który można ściągać i myć nieograniczoną ilość razy (350zł)
*Płyn hamulcowy przód i tył
Układ napędowy (łańcuch, zębatka przednia i tylna) w dobrym stanie, ledwie połowa naciągu, więc kilka sezonów jeszcze nie trzeba zmieniać
Honda posiada trzy pary crash-padów (przednie zawieszenie, silnik, tylny wahacz)
Podana cena nie obejmuje amortyzatora skrętu i wydechu LeoVince, oddaję motocykl z oryginalnym wydechem.
Za oba te akcesoria oczekuję dopłaty, do uzgodnienia.
Dodam, że dzwięk na tym wydechu jest niesamowity. Głośny, rasowy, najpierw słychać potem widać.
http://www.youtube.com/watch?v=ebFOOlKYc9o <- ten filmik w jakimś stopniu oddaje rzeczywisty dzwięk.
Co do amortyzatora skrętu, nie zamierzam się tutaj rozpisywać, bo jeśli ktoś jeździ na motocyklach (zakładam, że jeśli szukasz 600RR to nie będzie to Twój pierwszy motocykl) to wie na czym polega magia tego sprzętu, szybkie tłumienie początków shimmy, łatwiejsze składanie się z zakrętu w zakręt i inne zalety wspomagania kierownicy.
Rozważę również zamianę na inny motocykl sportowy, lub samochód.
W razie pytań [zasłonięte]@interia.pl lub 693 [zasłonięte] 286
Zapraszam na oględziny, motocykl do obejrzenia w Świdnicy (okolice Wrocławia).