Witam
posiadam do sprzedania motocykl m-ki Honda CBR 600RR w malowaniu czarno - szarym z naklejkami w kolorze srebrnym.
Motocykl posiadam od nowości, kupiony w salonie w Krakowie wiosną 2008 roku i wtedy zarejestrowany po raz pierwszy. Motocykl posiada mały przebieg gdyż był używany sporadycznie /posiadałem jeszcze dwa inne/. Moto doinwestowałem i zrobiłem "pod siebie" co widać na zdjęciach a mianowicie:
- wymieniłem na większe i ładniejsze obie tarcze hamulcowe przednie /dużo wyższa skuteczność hamowania, sprowadzone na zamówienie/
- wymieniłem owiewkę/szybkę przednią na racingową przyciemnianą oryginalną Honda
- wymieniłem filtr powietrza na stożkowy K&N
- przerobiłem układ wydechowy zmieniając tłumik końcowy na Yoshimura klasa super sport /rewelacyjny dźwięk -rewelacyjny wygląd/
- zlikwidowałem tzw. ogon nieładnie wglądającą lampą tylną z kierunkowskazami montując w to miejsce lampę z wbudowanymi kierunkowskazami LED
- wymieniłem zbiorniczek na płyn hamulcowy na metalowy oraz przewody hamulcowe z przodu na tzw. stalowy oplot
- wymieniłem obie "klamki" na specjalnie do tego modelu sprowadzone z Japonii sportowe, przegubowe i regulowane, w kolorze srebrno - czarnym
- wymieniłem manetki na recingowe o wiele łatwiej przylegające do dłoni, z wykończeniem antypoślizgowym a odbojniki kierownicy na srebrne
- założyłem tzw. crash pady po odbydwu stronach motocykla oraz z prawej strony na obudowę silnika
- zegary, tank pad, wlew paliwa, mocowanie lag - nakładki karbonowe
- polakierowałem tylny błotnik na kolor czarny
- w sierpniu tego roku wymieniłem pierwszy raz od nowości akumulator na oryginalny YUASA /drogi ale jedyny, który jak widać działał 7 lat ! /
- wymieniłem przednie żarówki na imitujące ksenony /z szarej barwy światła zrobiła się całkowice biała - zmiana niesamowita/
- pomalowałem na srebny kolor obręcze kół /efekt wizulany dużo lepszy i łatwiej schodzą zabrudzenia/
i pewnie jeszcze coś by się znalazło ale obecnie sobie nie przypominam :)
/opony DUNLOP obydwie spokojnie wytrzymają jeszcze dwa sezony/.
- ponadto motocykl posiada elektroniczny amortyzator skrętu dostosowujący siłę do prędkości jazdy, bardzo przydatna rzecz w prowadzeniu motocykla, wręcz bez niej ten sprzęt było by ciężko opanować, a tak prowadzi się łatwo po zakrętach i nie potrzebna jest duża siła do kierowania nim
Motocykl na bieżaco serwisowany i do dnia dzisiejszego nic się w nim nie zepsuło /wymieniono jedynie uszczeniacze lag przenich/.
Stan motocykla oceniam jako bardzo dobry, w porównaniu z nowym tzw. seryjnym to ... nie ma co porównywać. Moto w tym stanie mechanicznym jest zupełnie innym motocyklem niż seryjnie wyprodukowała go Honda. Lepiej hamuje, lepiej przyśpiesza, świetny dźwięk z wdechu /posiadam na wyposażeniu tzw. dB killer jakby dla kogoś dźwięk z wydechu był zbyt głośny, jak dla mnie jest ok a nawet mógłby być donośniejszy :) / wizulanie bardzo efektowny, wielokrotnie na zlotach składano mi ofery kupna ale wtedy nie zamierzałem go nigdy sprzedawać.
Ogólnie motocykl nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego, jest przygotowany już na następny sezon i miałem go użytkować i nie sprzedawać, jednakże z przyczyn rodzinnych zostałem do tego zmuszony i tylko dlatego go sprzedaje. gdyby nie to miałbym go prawdopodobnie zawsze.
Wliczając części, które w niego zainwestowałem cena musiałaby być o kilkanaście tysięcy wyższa.
Posiadam kpl. dokumentów i dwa oryginalne kluczyki.
Obecnie moto po wprowadzonych zmianach ma około 130KM.
Moto polecam osobie, która posiada już znaczne umiejętności w jeździe na dwóch kółkach.
Moto do obejrzenia w Krakowie /czyżyny/ w pobliżu hotelu Orient.
tel. kontaktowy: 535 [zasłonięte] 535
/ przed kliknięciem opcji KUP TERAZ proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny /