WIĘCEJ ZDJĘĆ MOTOCYKLA:
https://picasaweb.google.com/109[zasłonięte] 702185[zasłonięte] 401312/HondaCBR600F4i2002?noredirect=1
Czy pamiętasz czasy kiedy Honda wypuszczała piękne, niezawodne i trwałe motocykle a nie mdłe jednoślady próbujące wypełnić jakąś nie istniejącą niszę motocyklowych suw'ów czy temu podobnych wynalazków. To dlatego, że współczesne motocykle są projektowane przez księgowych a produkowane w dużym procencie przez chińczyków a nie zdolnych i ciężko pracujących japońskich inżynierów. Starzejące się japońskie społeczeństwo z odwróconą piramidą demograficzną, nigdy nie będzie już takie samo jak za złotej ery ludzi, którzy ciężką pracą wypracowali koncerny i marki znane na całym świecie oraz godziwe emerytury i szacunek.
CBR 600F4i to synonim przyjaznego sportowego motocykla. Idealny kompromis pomiędzy zachowaniem wygodnej pozycji zarówno dla kierowcy, jak i pasażera oraz sportowego stylu i osiągów. Technika, niezawodność i trwałość są do dzisiaj wyznacznikiem w tej klasie motocykli. Praca silnika będąca niedoścignionym wzorem, nieduża masa, wygodna pozycja za kierownicą, świetne prowadzenie czy choćby praktyczna stopka centralna czyniły z CBR 600F zawsze hit sprzedażowy. To po prostu świetny uniwersalny motocykl. Oczywiście tylko nie do offroadu.
Jazda CBR 600F to dla lubiących dźwięk silnika doznanie kojące zmysły - niczym nie zakłócona, liniowa, aksamitna i gładka charakterystyka pracy silnika generuje tylko świst z oryginalnego wydechu a zaskakujący jak na tę klasę pojemności moment obrotowy jest naprawdę przyjemny zachęcając do ciągłej pracy rolgazem. Ten motocykl jest opanowanym sportowcem, zdolnym w każdej chwili pokazać, że dalej należy do ścisłej czołówki sprinterów a do tego biegi na dłuższe dystanse także nie są dla niego żadnym wyzwaniem. Wysoka prędkość maksymalna 254 km/h to wartość do której zbliżają się nie wszystkie maszyny większej pojemności. Gracja i łatwość z jaką F4i rozpędza się do wartości maksymalnych, zabawna lekkość z jadą wskazówka dokręca się do czerwonego pola tworzy magiczną otoczkę wokół tego motocykla. To motocykl klasy 600 z osiągami sportów sprzed lat takich jak CBR 900RR SC28. F4i to ekonomiczny sprzęt z osiągami wystarczającymi dla większości motocyklistów. Cóż to 27 tyś. km przy przy 200 tysiącach mil, które przejechał tym motocyklem pewien Amerykanin:
http://www.youtube.com/watch?v=gs8I8fYNNG0
Motocykl dalej pracuje idealnie i rozwija taką samą moc. Nie ma z nim najmniejszych problemów. Jeden z bardziej udanych modeli motocykli Honda EVER. Oczywiście obok CBR 900RR SC28.
Motocykl w stanie wizualnym jak na zdjęciach. Bardzo świeży, czysty i zadbany. W oryginalnym stanie i pięknym malowaniu w barwach HRC. Zachęcam do obejrzenia większej ilości zdjęć dostępnych poniżej lub w linku powyżej. Technicznie w idealnym stanie z oryginalnym przebiegiem. Tarcze hamulcowe adekwatne do przebiegu. Pokrywa zaworów jeszcze nie otwierana (charakterystyczny pożółkły przezroczysty, fabryczny silikon na wykorbieniach pokrywy głowicy). Mimo tabeli czynności obsługowych odnośnie inspekcji luzów zaworowych po 24 tyś. km nie warto tam nawet zaglądać nie wcześniej jak przy 40-50 tyś. km. Fabryczny zestaw napędowy w bardzo dobrym stanie świadczy o przebiegu oraz sposobie eksploatacji tego motocykla.
nowy akumulator
nowe opony Metzeler Sportec M3 DOT12, które w bezpieczny sposób pozwolą w pełni cieszyć się z jazdy tym motocyklem
nowe płyny hamulcowe na obu osiach MOTUL DOT 5.1
olej MOTUL 5100 10W40 z filtrem dokładam do motocykla lub zmienię przy kupującym, będzie można zobaczyć motocykl pod owiewkami
Możliwy transport na terenie całego kraju, pod dom. Możliwość sprawdzenia motocykla w dowolnym serwisie. Komplet dokumentów do rejestracji wraz z tłumaczeniami. Gwarancja pisemna na sprawność techniczną. Zapraszam na jazdę testową. Z chęcią odpowiem na każde pytanie.
Marcin tel. 888 [zasłonięte] 577
Dodano 2[zasłonięte] 014-06 14:37 Witam,
Dziękuję za duże zainteresowanie, ale to chyba nie moja sprawka, znając realia Internetu, link do ogłoszenia krąży gdzieś po sieci. Tak czy inaczej motocykla nikt jeszcze nie oglądał i nie testował, bo pewnie by go już nie było. Odnośnie pytań o cenę - tak, nie chcę sprzedawać motocykla, tylko chciałbym go sprzedać.
Pozdrawiam
Marcin