Witam. Aukcja przeznaczona jest dla osób poszukujących motocykla w stanie niemalże salonowym, bezwypadkowego oraz bezawaryjnego.Mianowicie na sprzedaż mam moje oczko w głowie, Honda CBR 600, generacja F4i czyli model na wtrysku, piękne i rzadko spotykane malowanie żółto-szare. Rok produkcji Cebry to 2001.Honda jest w moim posiadaniu od marca 2011 roku i zrobiłem nią do tej pory 7 tys km. Ceberka została sprowadzona do kraju w 2007 roku z Włoch, z bardzo niskim przebiegiem ok. 6 tys. km, który jest udokumentowany. W Hondzie we Wrocławiu został zrobiony generalny przegląd po sprowadzeniu i dłuższym postoju jaki ją spotkał we Włoszech. Poprzedni właściciel w Polsce dobił do 17 tys km w dwa sezony. a następnie ja ją kupiłem, zrobiłem w obecny sezon 7 tys. km i motocykl ma obecnie 24 109 km.Każdy kto ma pojęcie o motocyklach jest w stanie stwierdzić, że te 24 tys. są jak najbardziej prawdziwym przebiegiem, przy 18 tys. km wymieniłem klocki były jeszcze oryginalne od nowości, które oczywiście mam, napęd który wymieniałem był oryginalnym napędem, z przodu była przy 17 tys. km łysa bo łysa ale oryginalna opona z 2001 roku, są również inne rzeczy wskazujące na przebieg jak tarcze hamulcowe, manetki, praca silnika itd.Motocykl jest w idealnym stanie wizualnym oraz mechanicznym, gwarantuję totalną bezwypadkowość tego egzemplarza, na każdym elemencie jest oryginalny lakier oraz oryginalne naklejki co jest rzadko spotykane wśród pojazdów posiadających tylko dwa kółka.Nie ma żadnych śladów żeby motocykl w swojej przeszłości kiedykolwiek miał ślizga bądź co gorsza kraksę, ograniczniki przy główce ramy są nietknięte, dekle silnika, ciężarki, dźwignie, wahacz - nigdzie nie znajdziemy śladów najmniejszego szurania o asfalt, a oryginalność każdego elementu potwierdza tylko to.Także stan wizualny motocykla jest niemalże idealny, jedyne czego możemy się doszukać to lekkiego otarcia na lewej owiewce oraz lewym deklu silnika po drobnej parkingówce oraz lekkiego otarcia z prawej na tylnym zadupku od buta motocyklowego pasażera i to jest niemal wszystko w całym motocyklu!Motocykl jest prawie w pełnej serii, każda owiewka jest oryginalna, lusterka są oryginalne, manetki oryginalne, ciężarki oryginalne, kierunkowskazy też, dźwignie oryginał, tarcze oryginalne, jedyne co jest nie oryginalne to tłumik, ale to jest chyba zaleta, ponieważ jak wiadomo oryginalny wydaje dźwięk bardziej podobny odkurzaczowi.Nie gorzej jest również ze stanem mechanicznym silnika, pali bez problemów, silnik pracuje rewelacyjnie, trzyma równiutko wolne obroty, ładnie się wkręca zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy, wszystkie podzespoły (skrzynia biegów, sprzęgło) działają bez żadnych zarzutów.Silnik po generalnym przeglądzie przy 22 tys. km, tzn. lekko skorygowane zostały luzy zaworowe, które są teraz ustawione pod górną granicę, czyli długo nie trzeba tam zaglądać, wymienione zostały świece na NGK, oczywiście irydowe takie jak zaleca producent, oraz inne czynności wyszczególnione niżej, a koszt samych świec to 400 zł. CBR posiada akcesoryjny tłumik czołowej firmy Yoshimura, który jest chyba najlepszym tłumikiem przeznaczonym do modelu F4i, jest to tłumik dedykowany do tego modelu, obłędnie brzmi, jest bardzo niespotykany. Posiadam do tłumika nawet oryginalne pudełko, które przekażę kupującemu.Dzięki dobremu pomysłu centralna podnóżka została mimo sportowego tłumika, zrobiony jest odbojnik owej centralnej podstawki, a nie jest ona wyrzucona, przydaje się do smarowania łańcucha lub postawienia motocykla na nieutwardzonym terenie.Do motocykla są dwa oryginalne kluczyki z immobiliserem, czyli taki komplet jak przy zakupie w salonie, oraz pozostała dokumentacja taka jak karta pojazdu, dowód rejestacyjny, polisa OC, faktury z serwisów Honda itp. Pod kanapą w motocyklu znajduje się oryginalny zestaw kluczy z Hondy oraz naklejki serwisowe z przeprowadzonymi czynnościami i przebiegiem.Honda jest jak na razie opłacona, polisa OC jest do końca lutego 2012, przegląd techniczny podobnie.Wymienię co mniej więcej zrobiłem w motocyklu gdy był w moim posiadaniu:- w kwietniu b.r. przy stanie licznika 17 500 wymieniony olej na MOTUL 5100 10W40 + filtr oleju- wymieniłem wówczas płyn chłodniczy na MOTUL Motocool Expert- w tym samym czasie wymieniony płyn hamulcowy przód + tył ATE Super Blue Racing, niebieski o lepszych właściwościach- wymieniłem filtr powietrza na nowy z salonu- wymieniłem żarówkę pozycyjną z przodu na białą diodową z diód SMD- przy stanie licznika 18 tys. km wymieniłem klocki z przodu na oryginalne klocki Nissin złote, czyli takie jak z fabryki wychodziły- nakleiłem żółte paski na felgi dodające uroki i podkreślające piękny, żółty kolor- przy 20 tys. km wymieniony kompletny zestaw napędowy, łańcuch RK GWX dedykowany dla litrowych motocykli do 180KM oraz zębatki JR ze standardową liczbą zębów- przy 21 tys. km wymieniłem oryginalny tłumik na akcesoryjny, dedykowany do tego modelu marki Yoshimura- przy 22 tys. km zrobiony generalny przegląd silnika, lekko skorygowane zostały luzy zaworowe ustawione pod górną granicę, wymienione zostały świece- żarówki przednie wymieniłem na OSRAM Xtra Blue Racer dające białe i mocniejsze światło zbliżone do światła xenonowego- skróciłem tylny błotnikOczywiście posiadam wszystkie stare części, butelki po płynach oraz ich resztki, które są u mnie do wglądu i potencjalny kupujący dostanie je do motocykla.Na początku sezonu w dniu zakupu motocykla założyłem komplet opon Michelin Pilot Power 2CT (dwuskładnikowe) z 2010 roku nowe, przedniej zostało 50%, natomiast tylna kwalifikuje się do wymiany.Jeżeli chodzi o stan innych podzespołów to napęd jest niemalże nowy, bo zrobione na nim 2 tys. km, klocki z przodu bardzo grube bo przejechane dopiero 6 tys km na nich, z tyłu również klocki są bardzo grube.Mój egzemplarz nie ma żadnych problemów z dwoma głównymi wadami Ceberek czyli regulatorem napięcia, z którym nie miałem żadnych problemów, nie przegrzewał się oraz ładował motocykl tak, że ten odpalał zawsze na dotyk, kupujący może sobie zmierzyć przy mnie ładowanie akumulatora.Druga sprawa to hałasujący łańcuszek rozrządu, 2 tys. km temu został skontrolowany napinacz, który był jeszcze w bardzo dobrym stanie i któremu jeszcze został kawał naciągu, śmiało można przejeździć jeszcze z 5-10 tys. km bez hałasującego rozrządu, producent zaleca wymianę przy 40 tys km.Jedyne co proponowałbym zrobić na zbliżający się sezon motocyklowy 2012 to wymienić olej z filtrem oleju oraz tylną oponę i nic więcej. Potem już tylko lać benzynę i cieszyć się z bezawaryjnej jazdy, bo to Honda :)Zdaję sobie sprawę, iż cena nie jest ceną niską i można kupić ten model taniej, aczkolwiek z jednej strony wiem co posiadam i za bezcen nie oddam :)
Wiem jak trudno o CBR w takim stanie - prawie salonowym.Z drugiej strony proszę przemyśleć czy czasem nie lepiej dołożyć do egzemplarza ładniejszego, wycackanego i zadbanego, na który miło jest popatrzeć poza jazdą.Z trzeciej strony dosyć mocno doinwestowałem moją Cebrę, same części eksploatacyjne oraz serwis kosztowały mnie sporo, oponki, tłumik itd. to są duże kwoty.Sprzedaję z wielkim żalem tak piękny egzemplarz i wiem, że drugiego takiego już nie znajdę, aczkolwiek moja sytuacja poniekąd zmusza mnie do sprzedaży, ponieważ potrzebuję zainwestować pieniążki, a jedyne jakie mam to w tym motocyklu. Druga sprawa to taka, że klasą "600" jeżdżę dwa lata i chyba czas przyszedł na litra, więc jeśli wszytko dobrze się ułoży to w przyszłym roku będę szukał coś mocniejszego.Oczywiście dla zdecydowanego kupującego cena wyjściowa jest do negocjacji, ale rozsądnej :]
Wszelkich informacji udzielę telefonicznie pod numerem: 501-[zasłonięte]-214, lub elektronicznie, mail: [zasłonięte]@wp.pl lub gg:[zasłonięte]43480.Zapraszam do oględzin oraz jazdy próbnej, nie mam nic do ukrycia także można pościągać owiewki oraz sprawdzić motocykl w dowolnym serwisie.Motocykl jeszcze lepiej prezentuje się na żywo, Honda zastosowała lakier perłowy i nie można uchwycić aparatem jego piękna.Pierwsza osoba która przyjedzie go oglądnąć to go weźmie! Nie czekaj...