Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA CBR 400RR NIE CBR 600RR CBR400

11-02-2014, 19:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 900 zł     
Użytkownik Luca_W_Wa
numer aukcji: 3927283410
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3283   
Koniec: 11-02-2014 19:32:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sportowy Motocykl czystej krwi Japońskiej. Rok produkcji 1992 rok. Jedyny w swoim rodzaju Motocykl. Niepowtarzalny, rzadko spotykany i znany tylko ludziom, który mają wiedzę ponad przeciętną o motocyklach. Silnik wysokoobrotowy o pojemności 400 cm. uwielbiający wysokie obroty. Silnik nie do zdarcia... Rozrząd na kole zębatym! (jak stare najlepsze VFR-ki). Motocykl w niezłym stanie technicznym nie bojąc się użyć tego sformułowania. Jedynie szwankuje włącznik świateł. Honda ma prawie 22 lat. Jestem jej szczęśliwym posiadaczem od kwietnia 2010 (3 lata). Prze 5 lat posiadał go mój sąsiad, który mało jeździł i spokojnie. Odpowiednio się nią za opiekowałem, a ona oddała mi wszystko w bezawaryjności i przyjemności ze sportowej jazdy. Od kiedy jest w moim posiadaniu została odmłodzona i to zdecydowanie. Przede wszystkim stawiałem na stan techniczny, który da mi pewność prawidłowej pracy i bezpieczeństwa swojego jak i osoby, której ją sprzedam. Trochę mnie to kosztowało, ale "rodzynki"... kosztują. Motocykl niekatowany i nigdy nie wchodziłem na czerwone pole!!! Co w motocyklu zrobiłem od kwietnia 2010 lata: - Oryginalne tarcze 4.5 mm od CBR400RR NC29 (nowe mają 5 mm i kosztują jak do innych hond 1500 zł + klocki 230 zł), tak, więc prawie jak nowe!!! (pod koniec sezoniu 2013), - klocki hamulcowe TRW Lucas 598SV (z tarczami), - nowa linka sprzęgła (oryginana, pod koniec sezoniu 2013), - nowy rollgaz (oryginalny, pod koniec sezoniu 2013), - czarne klamki hamulca i sprzęgła, - napęd DID wymieniony w na sezon 2012 i jeszcze nie musiał być naciągany!, - klocki tył dwa sezony temu (są jeszcze odpowiednie), - w zeszłym sezonie regulacja zaworów (wymiana tylko trzech płytek!), czyszczenie gaźników i wymiana wszystkich uszczelek, wymiana zaworków iglicowych (bardzo drogie), nowa uszczelka od pokrywą zaworów, regulacja zaworów, gaźników i przepustnic. Pracuje nienagannie. - świec nie trzeba było wymieniać, - filtr powietrza w zeszłym sezonie, - w zeszłym sezonie wszystkie płyny (olej MOTUL 5100 10W40, co roku oczywiście), - dwa sezony temu filtr paliwa, który można rozkręcać i czyścic, - nowe obramowanie zegarów, smarowanie linek, czyszczenie instalacji zegarów i lakierowanie paru elementów na półmat, - nowa gumka do dźwigni biegów, - wymieniłem tłumik od innej CBR 400 NC29, który jest cichszy. Stary głośny oddaję razem z motocyklem, - nowa uszczelka tłumika, - przy wymianie napędu wymieniłem wszystkie 5 szt. aluminiowych tulei, które znajdują się w gumach zabieraka, - opony Michelin Pilot Road na sezon 2012, Spalanie 4,5 - 5 litrów/100 km. Jedyne, co można byłoby w nim zrobi to poprawki lakiernicze z racji upływającego czasu. Motocykl jest garażowany. Rok produkcji 1992, Moc - 60 km/48kw przy 12.500 obr./min. Prędkość max. - 200 km/h Czerwone pole od 14.500 obr./min. Więcej zdjęć pod poniższym linkiem. http://db.tt/hYoPdUqo W razie pytań proszę pisać na adres [zasłonięte]@gmail.com. Adres gmail dodaję do Motocykla :) Ważne!!! Jeżeli ktoś będzie myślał, że zaproponuje Mi 4500 zł, to lepiej proszę sobie darować i nie tracić Naszego czasu. Cena do małej i konstruktywnej negocjacji. Z poważaniem Łukasz Wiącek