Witam
historia motocykla:
Została kupiona przez 41 Pana, w 2007 roku w salonie Liberty Motors
w Łodzi jako wyprzedaż rocznika 2006.Motocykl był tam od podstaw
serwisowany do przebiegu 9.500 kilometrów.(potwierdzone książeczka
serwisowa jak i sam serwis Liberty Motors w łodzi)
Pod koniec czerwca 2011 roku stałem się jego 2 właścicielem w motocyklu
wymieniłem olej na motula 300v i tylko tyle, gdyż maszyna jest jak nówka.
W chwili obecnej ma oryginalny przebieg: 12880 kilometrów.
Posiada oryginalny napęd zużyty w połowie.
Opona:przednia Bridgestone zużyta w 70%
Opona tylna: Nowa Dunlop Sport Max przejechałem na niej 90km.
Tarcze są oryginalne a klocki wymienił poprzedni właściciel
na nowe (w sumie mówił ze nie musiał ale wymienił za co mu serdecznie dziękuje)
dodatki w motocyklu:
1. klatka na silnik zrobiona i wymyślona prze zemnie, solidne mocowanie na
3 śruby w ramie, NIE WIERCONE OTWORY W OWIEWKACH (takiej klatki
nie widziałem nigdzie na necie do tego modelu) tu zaznaczam ze motocykl
nie był używany do stuntu itp. a klatka została zrobiona dla zabezpieczenia
motocykla gdyż crash pady moim zdaniem nie dają pełnej ochrony.
2 Wydech Yoshimura rs5 + ecgv oryginalne (exup) postanowiłem zostawić
seryjny ecgv żeby nie było spadków mocy w dolnym zakresie obrotów.
3 Tuningowe mocowanie tablicy.
4 rolki na wahaczu.
Teraz żeby nie było tak kolorowo drobne wady:
1 delikatnie pęknięta w pod lampą przednia owiewka - myślę ze wzięła się z
dziurawych dróg po zimie w mojej okolicy pękniecie jest naprawdę mało
zauważalne pokazałem je na zdjęciu ażeby nie było nie domówień.
2 brak ,,bolca'' w lewym secie już kupiłem motocykl bez niego
prawdopodobnie się wykręcił podczas jazdy i zgubił
Podsumowując motocykl w ciągłej weekendowej eksploatacji,ważne OC i przegląd,
oryginalne plastiki, wygląda jak z salonu. Oryginalny przebieg 12880km oraz dodatki
takie jak klatka i yoshimura RS5.
W motocyklu nic nie trzeba wymieniać inwestować tylko lać benzynę regularnie serwisować i
cieszyć się długie lata. Nie jestem handlarzem Hondę kupiłem dla siebie miałem nią
jeździć przez lata ale jednak czas przesiąść się na nowszego GSX-Ra 1000 K10-K11.
W razie pytań proszę dzwonić 506-[zasłonięte]-375