Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CBR 1000RR - 2007 - Full opcja jedyna taka !

04-06-2014, 10:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 200 zł     
Użytkownik grzesterRuDnA
numer aukcji: 4261311346
Miejscowość Rudna
Wyświetleń: 1535   
Koniec: 04-06-2014 09:51:59

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 45700
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 180
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, żegnam się dziś z moim oczkiem w głowie - RR7 Honda CBR 1000RR

Honda CBR 1000RR RR7 - SC57B (po lifcie, ostatni wypust)

rok produkcji: 2007

przebieg: 45700km (wciąż rośnie)

Hondę nabyłem w sierpniu 2012 roku, dzielnie służyła, lecz czas na coś innego.

Honda przypłynęła z USA w 2009 roku, była zarejestrowana w Polsce, lecz jeździła we Francji (tam mieszkał i pracował pierwszy właściciel) i sporadycznie odwiedzała nasze dziurawe drogi. Motocykl w moich rękach zrobił lekko ponad 17.000km, w tym małe zwiedzanie europy na podwójnej obsadzie i pełnym załadunkiem, więc odległości rzędu 1500km non-stop z przerwami na tankowanie nie są dla niej jakimś szczególnym wyczynem i przebiegały bezawaryjnie. Na motocykl nie żałowałem pieniędzy i czasu, jeżdżony jest na najwyższej klasy olejach i podzespołach z najwyższej półki co przekłada się na bezawaryjne użytkowanie.

Honda posiada mega bogate wyposażenie o jakie ciężko w jakimkolwiek motocyklu na allegro, dodatki znanych firm, dobrze wykonane, nie wieje chińszczyzną i wiejskim tuningiem.

- Powłoka lakiernicza czarny połysk z grafitowym metalikiem i czerwonymi napisami (model) USA

- Układ wydechowy Yoshimura RS-5 z karbonową tri-ovalną końcówką (brak katalizatora oraz sondy)

- Fender eliminator z podświetleniem tablicy rejestracyjnej - RIZOMA

- Tylna lampa "clear led" z zintegrowanymi kierunkowskazami

- Oporniki ledowych kierunkowskazów (mrugają powoli jak zwykłe żarówkowe)

- Crashpady główne - PUIG

- Crashpady przedniej osi - WOMET-TECH

- Crashpady tylnej osi - (własna inwencja)

- Crashpad pokrywy impulsatora - WOMET-TECH

- Rolki wahacza - RIZOMA

- Zbiorniki płynu hamulcowego (czerwone, przód i tył) - RIZOMA

- Pokrętła napięcia wstępnego sprężyn - WOMET-TECH

- Szerokie czerwone, fluorescencyjne obrysówki na felgach z odblaskowym logo "CBR" i "FIREBLADE"

- Stompgripy na zbiorniku (są dokładki jak ktoś ma długie kopyta)

- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (czerwone) - EXACT

- Kierunkowskazy przednie "clear led"

- Tylna tarcza hamulcowa typu "WAVE"

- Nakładka na siedzisko pasażera w kolorze

- Manetki kierownicy z końcówkami - RIZOMA

- Klamki kierownicy - BREMBO (ASV)

- Podwyższona czarna szyba - PUIG

- Aluminiowe czerwone nakrętki wentli kół

- Wyświetlacz biegów czerwony - ACUMEN

- Żarówka pozycyjna - LED CREE 5W

- Filtry stożkowe z dożywotnią gwarancją K&N

- Irydowo - platynowe świece DENSO

- Tankpad carbon - HRC

- Fuelcap carbon - HRC

- Korek wlewu oleju aluminiowy czerwony - RIZOMA

- Żelowe siedziska kierowcy i pasażera wykończone czerwoną nicią z napisami "CBR" oraz "RR"

- Założone nowe opony DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER (gratis przednia Michelin Power PURE 2CT w bardzo dobrym stanie)

- Nowe tarcze hamulcowe przód

- Zaślepki otworów śrub mocujących silnik w ramie

- Wyciągniete gniazdo zapalniczki w schowku

- Nowe klocki hamulcowe z przodu - LUCAS (Gold)

- Przewód sprzęgła w stalowym oplocie (czerwony) - HEL

- Ceramiczny bandaż na kolektorach (od wyjścia z głowicy aż po rurę pośrednią)

Chyba wszystko, ale możliwe, że czegoś nie dopisałem.

FOTO:


O motocykl dbałem jak mogłem, od początku prowadzę książke serwisową, wykonuję smarowanie i mycie napędu w stosunku 3:1 robione co 300-500km, wymiana oleju wraz z filtrem co 5[zasłonięte]000-60km, przed zlaniem starego oleju silnik był zalewany preparatem Motul Engine Clean, jeżdżony na Motulu 300V EsterCore, i najdroższych świecach zapłonowych DENSO.

Podczas eksploatacji zaszwankował amortyzator skrętu HESD, który został wymieniony na nowy (stary dorzucam)

Co otrzymujesz w cenie motocykla:

- oczywiście motocykl z wyposażeniem wyżej wymienionym

- oponę przednią Michelin Power PURE 2CT (używana)

- stelaż turystyczny pod sakwy z kompletem mocowań (użyty raz)

- oryginalną tarcze hamulcową tylną (używana)

- oryginalne adaptery pod standardowe filtry powietrza

- standardowe filtry powietrza (używane)

- klocki hamulcowe tylne marki LUCAS - Gold (nowe)

- amortyzator skrętu HESD (używany)

- dokładki stompgrip na długie kopyta

- książka serwisowa

- 2 kluczyki

- karta pojazdu

- przegląd i ubezpieczenie oc do końca maja 2014

Łańcuch DID GOLD i zębatki SUNSTAR są w bardzo dobrym stanie, bez szaleństw i regularnej konserwacji posłuży conajmniej 2 sezony.

Przy przebiegu 43.200km zostały wymienione następujące rzeczy:


- Klocki hamulcowe przednie - Lucas Gold

- Olej silnikowy - Motul 7100 20w50 - 100% syntetyk

- Filtr oleju K&N

- Płyn hamulcowy - Motul DOT 5.1

- Płyn sprzęgłowy - Motul DOT 5.1

- Płyn chłodzący - Motul Motocool Expert

- Wyczyszczony i nasączony filtr K&N

- Założony przewód w stalowym oplocie na sprzęgło - HEL

- Założony bandaż ceramiczny na kolektor

Zawieszenie jest wyregulowane wg książki serwisowej na ustawienie fabryczne. Wszystkie elementy które były odkręcane zostały dokręcone kluczem dynamometrycznym i zabezpieczone klejem do gwintów (jeżeli takie było zalecenie) wg danych z książki serwisowej. Przyszły właściciel jeżeli chce, to mogę skopiować na pendrive serwisówkę w języku angielskim oraz dokumentacje fotograficzną z przeglądów, i zmian w motocyklu.

Motocykl jest zarejestrowany w ogólnopolskim antykradzieżowym rejestrze motocykli i jest oznaczony odpowiednią naklejką na ramie.

Motocykl nie posiada HISS - więc mamy z głowy problemy z zagubionymi kluczami i immobiliserami.

Prowadzę rejestr tankowań i wydatków motocykla (do wglądu) z którego wynika, iż spalanie normuje się w granicy 7,63L/100km przez cały okres użytkowania w moich rękach.

Aktualny przebieg motocykla to lekko ponad 45700km (nie kręcony i nie ściemniany jak większość z allegro)

Motocykl posiada kilka rys spowodowanych normalnym użytkowaniem, małe pękniecie owiewki z lewej strony (pobodziłem się z kolegą przy zmianie pasa i jego crashpad uderzył w moją owiewkę), oraz malutkie pękniecie zadupka, prawdopodobnie ktoś zahaczył butem podczas wsiadania oraz pocięte od drutów tylne nadkole od nieudolnego palenia gumy (tak już kupiłem). Wszystkie w/w mankamenty nie są duże i nie przeszkadzają w żaden sposób w dalszym użytkowaniu.

Cena do rozsądnej negocjacji.

Motocykl do obejrzenia w Rudnej, woj. dolnośląskie

Przejażdżka po przedłożeniu całości gotówki.

Kontakt: 667-[zasłonięte]-788 - Grzesiek

Pracuję na 4 zmiany, gdy nie odbieram, próbować o innej porze.

Chętnie odpowiem na wszystkie twoje pytania, mam kontakt z pierwszym właścicielem pojazdu i znam jego historię od wyjazdu z salonu.

Piątek - Niedziela 23-25 maj wyjeżdżam za granicę. Dostępny będę w niedzielę po południu.