Witam, żegnam się dziś z moim oczkiem w głowie - RR7 Honda CBR 1000RR
Honda CBR 1000RR RR7 - SC57B (po lifcie, ostatni wypust)
rok produkcji: 2007
przebieg: 45700km (wciąż rośnie)
Hondę nabyłem w sierpniu 2012 roku, dzielnie służyła, lecz czas na coś innego.
Honda przypłynęła z USA w 2009 roku, była zarejestrowana w Polsce, lecz jeździła we Francji (tam mieszkał i pracował pierwszy właściciel) i sporadycznie odwiedzała nasze dziurawe drogi. Motocykl w moich rękach zrobił lekko ponad 17.000km, w tym małe zwiedzanie europy na podwójnej obsadzie i pełnym załadunkiem, więc odległości rzędu 1500km non-stop z przerwami na tankowanie nie są dla niej jakimś szczególnym wyczynem i przebiegały bezawaryjnie. Na motocykl nie żałowałem pieniędzy i czasu, jeżdżony jest na najwyższej klasy olejach i podzespołach z najwyższej półki co przekłada się na bezawaryjne użytkowanie.
Honda posiada mega bogate wyposażenie o jakie ciężko w jakimkolwiek motocyklu na allegro, dodatki znanych firm, dobrze wykonane, nie wieje chińszczyzną i wiejskim tuningiem.
- Powłoka lakiernicza czarny połysk z grafitowym metalikiem i czerwonymi napisami (model) USA
- Układ wydechowy Yoshimura RS-5 z karbonową tri-ovalną końcówką (brak katalizatora oraz sondy)
- Fender eliminator z podświetleniem tablicy rejestracyjnej - RIZOMA
- Tylna lampa "clear led " z zintegrowanymi kierunkowskazami
- Oporniki ledowych kierunkowskazów (mrugają powoli jak zwykłe żarówkowe)
- Crashpady główne - PUIG
- Crashpady przedniej osi - WOMET-TECH
- Crashpady tylnej osi - (własna inwencja)
- Crashpad pokrywy impulsatora - WOMET-TECH
- Rolki wahacza - RIZOMA
- Zbiorniki płynu hamulcowego (czerwone, przód i tył) - RIZOMA
- Pokrętła napięcia wstępnego sprężyn - WOMET-TECH
- Szerokie czerwone, fluorescencyjne obrysówki na felgach z odblaskowym logo "CBR" i "FIREBLADE"
- Stompgripy na zbiorniku (są dokładki jak ktoś ma długie kopyta)
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (czerwone) - EXACT
- Kierunkowskazy przednie "clear led"
- Tylna tarcza hamulcowa typu "WAVE"
- Nakładka na siedzisko pasażera w kolorze
- Manetki kierownicy z końcówkami - RIZOMA
- Klamki kierownicy - BREMBO (ASV)
- Podwyższona czarna szyba - PUIG
- Aluminiowe czerwone nakrętki wentli kół
- Wyświetlacz biegów czerwony - ACUMEN
- Żarówka pozycyjna - LED CREE 5W
- Filtry stożkowe z dożywotnią gwarancją K&N
- Irydowo - platynowe świece DENSO
- Tankpad carbon - HRC
- Fuelcap carbon - HRC
- Korek wlewu oleju aluminiowy czerwony - RIZOMA
- Żelowe siedziska kierowcy i pasażera wykończone czerwoną nicią z napisami "CBR" oraz "RR"
- Założone nowe opony DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER (gratis przednia Michelin Power PURE 2CT w bardzo dobrym stanie)
- Nowe tarcze hamulcowe przód
- Zaślepki otworów śrub mocujących silnik w ramie
- Wyciągniete gniazdo zapalniczki w schowku
- Nowe klocki hamulcowe z przodu - LUCAS (Gold)
- Przewód sprzęgła w stalowym oplocie (czerwony) - HEL
- Ceramiczny bandaż na kolektorach (od wyjścia z głowicy aż po rurę pośrednią)
Chyba wszystko, ale możliwe, że czegoś nie dopisałem.
FOTO:
O motocykl dbałem jak mogłem, od początku prowadzę książke serwisową, wykonuję smarowanie i mycie napędu w stosunku 3:1 robione co 300-500km, wymiana oleju wraz z filtrem co 5[zasłonięte] 000-60km, przed zlaniem starego oleju silnik był zalewany preparatem Motul Engine Clean, jeżdżony na Motulu 300V EsterCore, i najdroższych świecach zapłonowych DENSO.
Podczas eksploatacji zaszwankował amortyzator skrętu HESD, który został wymieniony na nowy (stary dorzucam)
Co otrzymujesz w cenie motocykla:
- oczywiście motocykl z wyposażeniem wyżej wymienionym
- oponę przednią Michelin Power PURE 2CT (używana)
- stelaż turystyczny pod sakwy z kompletem mocowań (użyty raz)
- oryginalną tarcze hamulcową tylną (używana)
- oryginalne adaptery pod standardowe filtry powietrza
- standardowe filtry powietrza (używane)
- klocki hamulcowe tylne marki LUCAS - Gold (nowe)
- amortyzator skrętu HESD (używany)
- dokładki stompgrip na długie kopyta
- książka serwisowa
- 2 kluczyki
- karta pojazdu
- przegląd i ubezpieczenie oc do końca maja 2014
Łańcuch DID GOLD i zębatki SUNSTAR są w bardzo dobrym stanie, bez szaleństw i regularnej konserwacji posłuży conajmniej 2 sezony.
Przy przebiegu 43.200km zostały wymienione następujące rzeczy:
- Klocki hamulcowe przednie - Lucas Gold
- Olej silnikowy - Motul 7100 20w50 - 100% syntetyk
- Filtr oleju K&N
- Płyn hamulcowy - Motul DOT 5.1
- Płyn sprzęgłowy - Motul DOT 5.1
- Płyn chłodzący - Motul Motocool Expert
- Wyczyszczony i nasączony filtr K&N
- Założony przewód w stalowym oplocie na sprzęgło - HEL
- Założony bandaż ceramiczny na kolektor
Zawieszenie jest wyregulowane wg książki serwisowej na ustawienie fabryczne. Wszystkie elementy które były odkręcane zostały dokręcone kluczem dynamometrycznym i zabezpieczone klejem do gwintów (jeżeli takie było zalecenie) wg danych z książki serwisowej. Przyszły właściciel jeżeli chce, to mogę skopiować na pendrive serwisówkę w języku angielskim oraz dokumentacje fotograficzną z przeglądów, i zmian w motocyklu.
Motocykl jest zarejestrowany w ogólnopolskim antykradzieżowym rejestrze motocykli i jest oznaczony odpowiednią naklejką na ramie.
Motocykl nie posiada HISS - więc mamy z głowy problemy z zagubionymi kluczami i immobiliserami.
Prowadzę rejestr tankowań i wydatków motocykla (do wglądu) z którego wynika, iż spalanie normuje się w granicy 7,63L/100km przez cały okres użytkowania w moich rękach.
Aktualny przebieg motocykla to lekko ponad 45700km (nie kręcony i nie ściemniany jak większość z allegro)
Motocykl posiada kilka rys spowodowanych normalnym użytkowaniem, małe pękniecie owiewki z lewej strony (pobodziłem się z kolegą przy zmianie pasa i jego crashpad uderzył w moją owiewkę), oraz malutkie pękniecie zadupka, prawdopodobnie ktoś zahaczył butem podczas wsiadania oraz pocięte od drutów tylne nadkole od nieudolnego palenia gumy (tak już kupiłem). Wszystkie w/w mankamenty nie są duże i nie przeszkadzają w żaden sposób w dalszym użytkowaniu.
Cena do rozsądnej negocjacji.
Motocykl do obejrzenia w Rudnej, woj. dolnośląskie
Przejażdżka po przedłożeniu całości gotówki.
Kontakt: 667-[zasłonięte] -788 - Grzesiek
Pracuję na 4 zmiany, gdy nie odbieram, próbować o innej porze.
Chętnie odpowiem na wszystkie twoje pytania, mam kontakt z pierwszym właścicielem pojazdu i znam jego historię od wyjazdu z salonu.
Piątek - Niedziela 23-25 maj wyjeżdżam za granicę. Dostępny będę w niedzielę po południu.