Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA CBR600 F1 PC23 ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY

10-11-2014, 14:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Dominik_Wencel
numer aukcji: 4690396420
Miejscowość Kijewo Królewskie
Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-11-2014 13:50:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e

projekt 1

ARDOX
Części do Twojego auta i motocykla
nowe i używane
Szeroki wybór
Niskie ceny
Pomoc i doradztwo

Telefon: 722 [zasłonięte] 348
pn. - nd. 9:00-20:00
email: [zasłonięte]@interia.pl
odpowiedź w czasie 24 godzin
Wpłata na konto bankowe:
PKO BP
16 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0400002 [zasłonięte] 015036

Szczegółowy cennik dostaw umieszczono w opcjach Allegro na górze tej aukcji.

Dostępne formy dostawy:
- Przesyłka zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 48 godzin
- Przesyłka kurierska zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 24 godziny

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

HONDA CBR600 F1 PC23 ZACISK HAMULCOWY

 

 

 

 


 

 

Witam na aukcjach w sklepie ARDOX


Przedmiotem tej aukcji jest zacisk hamulcowy przód prawy do HONDY CBR600 F1 model PC23.

 

Zacisk hamulcowy firmy NISSIN.

 

Dane techniczne i historię modelu umieszczono na dole aukcji.

 

Numer przedmiotu 2639.

 

Gwarancja rozruchowa 30 dni.


Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon.

Rachunek na życzenie.
W razie pytań prosimy o kontakt.
Posiadamy więcej części do tego modelu.
Jeżeli nie mogą państwo w naszym sklepie znaleźć poszukiwanego przedmiotu koniecznie skontaktujcie się z nami, aby nie stracić szansy na udany zakup.

 

Wszystkie nasze ceny można negocjować.


ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE.

 

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

 

.

 

 

 

HISTORIA MODELU

 Pierwszą CBR600F (PC19) można było podziwiać na salonie IFMA w 1986 roku. Chłodzony cieczą czterocylindrowy rzędowy silnik osiągający 85 KM przy 11 000 obrotów, był w całości ukryty pod aerodynamiczną osłoną, tak samo jak w modelu CBR 1000 F. Nowy zespół napędowy ważący zaledwie 63 kg był bardzo lekki. Honda zaczęła kurację odchudzającą od wału korbowego i krótkich tłoków, a zadowoliła się dopiero przy szczegółach, np. zaworach o zoptymalizowanej masie. Wynik był przekonywujący, gdyż testy wykazały, że nowa konstrukcja może się pochwalić nadzwyczaj miękką pracą silnika i zadziwiająco szerokim, użytecznym pasmem obrotów. Dobre właściwości rozruchowe i stabilne , mimo to lekkie w prowadzeniu podwozie stanowiły podstawę do oceny, że CBR 600F jest udaną konstrukcją.W 1989 r Technicy Hondy dodali jej mocy i wprowadzili nowe oznaczenie PC23. Zmodernizowana CBR miała moc 93KM uzyskaną przez zastosowanie wyższego stopnia sprężania(11,3 zamiast 11,1) większe średnice gardzieli gaźników, zmienione czasy rozrządu oraz przekonstruowany tłumik. Zestrojenie wzmocnionego silnika było bardzo udane, wzrost mocy nie pociągał za sobą zmniejszania elastyczności. Dodatkowo wprowadzono w centralnym elemencie resorująca - tłumiącym czterostopniową regulacji tłumienia przy dobiciu, jedyną krytykowaną rzeczą w CBR PC23 podobnie ja w PC-19 była słaba ochrona przed wiatrem. Rok 1990 przyniósł zupełnie nową CBR 600 F (oznaczenie PC 25). Było to spowodowane wprowadzeniem przez Kawasaki modelu ZZR600 o mocy 98 KM. Honda wystawiła wówczas 100 konna CBR. W nowym silniku blok cylindrów stanowi jedną całość z blokiem silnika. W celu wyeliminowania jednego łożyska i zmniejszenia oporów tarcia łańcuch rozrządu powędrował ze środka na prawą stronę silnika, skok tłoka został zmniejszony, a dzięki większej średnicy tłoka zmieściły się większe zawory. Silnik rozwijał pełną moc przy 12000 obr/min. Wał korbowy i tłoki stały się lżejsze, gaźniki miały większe gardziele. Zawory były uruchamiane szklankowymi popychaczami. Dużo zmieniono w podwoziu. Rama otrzymała inna geometrię i kilka wzmocnień, średnica rur nośnych w przednim zawieszeniu zwiększyła się 37mm do 41 mmm, obręcze kół powiększono. W 1995 roku powstała kolejna wersja CBR PC 31 z systemem dynamicznego doładowania Direct Air Induction System i mocą 105 KM natomiast w 1999 roku pojawił się zupełnie nowy model CBR z mocą 110 KM (PC 37) natomiast rok 2001 przyniósł kolejne tym razem dwa wcielenia CBR 600 F CBR 600S ale o tym trochę później. Niezależnie od rocznika wszystkie CBR mają jedną cechę wspólną : silniki są bardzo trwałe, mogą pojawić się jedynie problemy z napinaczem rozrządu lub pęknięciami owiewek w punktach mocowań jednak poza tym CBR jest motocyklem godnym uwagi.

 

 

DANE TECHNICZNE

  • SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaziki o średnicy przelotu 34 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tłoka 65/45,2 mm, pojemność skokowa 599 cm^3, stopień sprężania 11,6:1. Moc maksymalna 100 KM (74kW) przy 12 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy 9500 orb/min
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
  • PODWOZIE: Grzbietowa rama otwarta podwójna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41 mm , wahacz wleczony (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym . Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy 276mm, tył- tarcza o średnicy 230mm. Ogumienie: przód - 120/80 ZR 17, tył - 160/60 ZR 17.
  • WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2130 mm, rozstaw osi 1405mm, wysokość siodła 880mm, pojemność zbiornika paliwa 16dm^3, masa własna gotowy do drogi 203 kg
  • OSIĄGI: Prędkość maksymalna 227km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,5s, średnie zużycie paliwa 6,8 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE

  • Przegląd techniczny co 6 000 km
  • wymiana oleju silnikowego co 12 000 km.
  • Wymiana filtru olejowego co 12 000 km.
  • Świece zapłonowe NGK CR EH 9
  • Olej silnikowy 15 W 40
  • Olej teleskopowy ATF po 254 cm^3 w każdej goleni sprawdzić co 6000 km.
  • Akumulator 12 V 14 Ah.
  • Luz zaworowy co 12 000 km. przy zimnym silniku: ssące 0,16mm , wydechowe 0,20mm.

 

  

 

 

ARDOX. Wszelkie prawa zastrzeżone.