Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA CBR1000F SC21 KLAMKA LEWA SPRZĘGŁA

14-02-2015, 12:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Dominik_Wencel
numer aukcji: 4996209589
Miejscowość Kijewo Królewskie
Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-02-2015 11:32:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e

projekt 1

ARDOX
Części do Twojego auta i motocykla
nowe i używane
Szeroki wybór
Niskie ceny
Pomoc i doradztwo

Telefon: 722 [zasłonięte] 348
pn. - nd. 9:00-20:00
email: [zasłonięte]@interia.pl
odpowiedź w czasie 24 godzin
Wpłata na konto bankowe:
PKO BP
16 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0400002 [zasłonięte] 015036

Szczegółowy cennik dostaw umieszczono w opcjach Allegro na górze tej aukcji.

Dostępne formy dostawy:
- Przesyłka zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 48 godzin
- Przesyłka kurierska zwykła i pobraniowa z gwarantowanym terminem dostawy 24 godziny

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

HONDA CBR1000F SC21 KLAMKA LEWA

 

 

 


 

 

Witam na aukcjach w sklepie ARDOX


Przedmiotem tej aukcji jest klamka lewa sprzęgła do HONDY CBR1000F model SC21.


Dane techniczne modelu umieszczono na dole aukcji.

 

Numer przedmiotu 2731.

 

 

Gwarancja rozruchowa 30 dni.


Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon.

Rachunek na życzenie.
W razie pytań prosimy o kontakt.
Posiadamy więcej części do tego modelu.
Jeżeli nie mogą państwo w naszym sklepie znaleźć poszukiwanego przedmiotu koniecznie skontaktujcie się z nami, aby nie stracić szansy na udany zakup.

 

Wszystkie nasze ceny można negocjować.


ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE.

 

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

 

.

 

 

Honda CBR1000F została zaprojektowani i zbudowana w połowie lat osiemdziesiątych i w zasadzie miała być jednośladem sportowym, jego twórcy nie dążyli do wysokiego poziomu uniwersalności, nawet dane techniczne stawiały CBR w klasie motocykli sportowych. Siła CBR1000F tkwi przede wszystkim w silniku. Czterocylindrowy czterosuwowy z dwoma wałkami rozrządu i 16 zaworami do tego zasilanie 4 gaźnikami o średnicy przelotu 38 mm oraz chłodzenie cieczą był typowymi cechami motocykli sportowych w tamtych latach jednak masa silnika która wynosiła 85 kg była czymś nowym. Ponad to silnik spełniał rolę konstrukcji nośnej (wahacz tylny w bloku silnika). Wkrótce jednak okazało się że największą zaletą nowej konstrukcji jest bez awaryjność i trwałość, udowodniono ją nie tylko w testach długodystansowych a także w praktyce na dystansach grubo przekraczających nawet 100 000 km. Kolejną ważną sprawą którą dał się zauważyć w CBR1000 to osłony aerodynamiczne. Podstawowym założeniem przy konstruowaniu owiewek było zwiększenie prędkości maksymalnej i zmniejszenie paliwa (jednak co do zmniejszenia zużycia paliwa założenie te zostało tylko w fazie planów ponieważ motocykl charakteryzuje się dość wysokim zużyciem paliw 8-9 l na 100km). Obudowy jednak nie chroniły kierowcy od czynników atmosferycznych a także przed pędem powietrza. Zawieszeni zestrojono bardzo dobrze : komfortowo a jednocześnie na tyle sztywno ze motocykl nadawał się do sportowej jazdy. Wśród wad CBR 1000 można by wymienić jedna dotyczącą jednostki napędowej. Niedopracowanym elementem był hydrauliczny napinacz rozrządu zanim dotarł do niego sprężony olej przez kilka sekund łańcuch rozrządu nie był napięty i wydawał z siebie klekot. Już w 1988 roku zmieniono konstrukcję napinacza i zmieniono kanały zaopatrujące go w olej. Pierwsza poważna modernizacja CBR1000 odbyła się w roku 1989 zmiany dotyczyły min geometrii podwozia, jednocześnie zwiększając ogumienie (ze 110 na 120 przód i 140 do 170 tył). Zmieniono konstrukcje widelca, rezygnując z pneumatycznego tłumienia. Podwyższono szybę owiewki, przednia część owiewki została pochylona do przody (zmieniając również przedni reflektor). Ładowność zwiększono o 15 kg. W 1993 nadeszła pora na kolejną modyfikację. Zmiany dotyczyły głównie hamulców. Wprowadzono wówczas system Dual CBS (system dzięki któremu po naciśnięciu dźwigni hamulca przedniego następowało zaciśnięcie czterech tłoczków w przednim kole i dwóch tłoczków w tylnym kole, natomiast naciśnięcie nożnego hamulca powodował uruchomienie jednego tłoczka w przednim kole i jednego w tylnym). Poza tym zmieniono gaźniki podciśnieniowe na nowe o średnicy przelotu 37mm.

 

 

 

DANE TECHNICZNE MOTOCYKLA HONDA CBR1000F

  • SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaźniki Keihin o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tłoka 77/53,6 mm, pojemność skokowa 998 cm^3, stopień sprężania 10,5:1. Moc maksymalna 135 KM przy 9 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 6500 obr/min
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
  • PODWOZIE: Stalowa rama otwarta podwójna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm i o skoku 150mm , wahacz wleczony (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym . Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy 296mm, tył- tarcza o średnicy 276mm. Ogumienie: przód - 110/80 ZR 17, tył - 140/80 ZR 17.
  • WYMIARY I MASY: Rozstaw osi 1500mm, wysokość siodła 775mm, pojemność zbiornika paliwa 21dm^3, masa własna gotowy do drogi 262 kg ˇ
  • OSIĄGI: Prędkość maksymalna 237km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9s, średnie zużycie paliwa 7,9 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE

  • Przegląd techniczny co 6 000 km
  • wymiana oleju silnikowego co 12 000 km.
  • Wymiana filtru olejowego co 12 000 km.
  • Świece zapłonowe NGK DPR 9 EA-9
  • Olej silnikowy 10 W 40 (3,8 lity)
  • Olej teleskopowy ATF
  • Akumulator 12 V 14 Ah.
  • Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,10, wydechowe 0,16mm.
 
ARDOX. Wszelkie prawa zastrzeżone.