HONDA CB 900 HORNET
Jeśli szukacie motocykla do jazdy a nie na handel, to dobrze trafiliście. Lepiej kupić droższy zadbany i pewny, niż tańszy do poprawek z którego nigdy nie uzyskacie takiego samego efektu, a łączne nakłady często przekraczają cenę zadbanego egzemplarza.
Przy kupnie sprawdzić warto naciąg łańcucha (jeśli jest pod koniec regulacji oznacza to cały napęd do wymiany, czyli dwie zębatki i łańcuch-koszt średnio 700zł)
Idealny lakier, bez odprysków i obtarć głównie na zbiorniku i elementach stykających się z bagażami butami i nogami przy przebiegu nawet 20tys. kilometrów oznacza tylko jedno-zaprawki lakiernicze lub malowanie z jakiego powodu? Sami zadajcie sobie to pytanie ( są przyrządy do sprawdzenia grubości powłoki lakierniczej, koszt około 150zł wiec warto zainwestować i sprawdzić)
Data pierwszej rej: 25-11-2004 Włochy.
Data pierwszej rej. w Polsce: 25-04-2008
Jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Posiadam 2 oryginalne klucze.
Opłaty i przegląd na cały rok.
Motocykl posiada oryginalny lakier.
Motocykl kupiłem z przebiegiem 21000km.
W chwili obecnej ma przejechane około32000km.
Motocykl nie potrzebuje wkładu finansowego, wystarczy tankować i cieszyć się z jazdy!
Przy 30000km wymieniłem
-opona przód 120/70ZR17 Metzeler Sportec
-opona tył 190/50ZR17 Metzeler Sportec
-napęd (obie zębatki i łańcuch DID)
-akumulator (VARTA)
- płyny
-olej
-filtry
-świece
-uszczelniacze w przednim zawieszeniu + olej
Dodatki
-oryginalne zabezpieczenie HISS
-immobilizer
-oryginalna owiewka (HONDA) na lampę przednia
-tuningowy uchwyt kierunkowskazów i rejestracji
-tuningowe kierunkowskazy
-tuningowe lusterka
Ewentualnie zamiana
zamiana na;
-grunty rolne
-działki budowlane
-tańszy jednoślad
-inne propozycje…
WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 608 [zasłonięte] 378