Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CB 600 Hornet 2001r. ZAPRASZAM.

28-06-2012, 1:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 800 zł     
Użytkownik jojog2
numer aukcji: 2423798528
Miejscowość RADOM
Wyświetleń: 4596   
Koniec: 25-06-2012 15:11:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

 

Przedmiotem sprzedaży jest Honda CB 600 Hornet. Motocykl sprowadzony z Włoch, w pełni oryginalny, rok prod. 2001 (koło z przodu 17"), wersja N.

Jeżdżę nim od początku zeszłego sezonu i nawet przez moment mnie nie zawiódł (nawinięte ok. 10 tys. km.). Przebieg 36,5tys.

Silnik pracuje ładnie bez zająknięcia, pali bez problemowo nawet jak długo stoi, nie bierze oleju, ładnie ciągnie do przodu bez grymaszenia.

Skrzynia chodzi bardzo ładnie, nie ma najmniejszych problemów z biegami.

Zawieszenie pracuje płynnie i świetnie wybiera nierówności naszych polskich dróg (lagi suche).

Główka ramy bez luzów.

Motocykl prosty, ograniczniki na dolnej półce całe, proste.

Przewodu hamulcowe w stalowych oplotach.

Opcjonalna, oryginalna przednia szyba/owiewka.

Zimował w ciepłym, suchym garażu, raz w tyg. przepalony do włączenia wentylatora, jak temp. pozwalała to i jeżdżony.

Niekatowany, mało jeżdżony po mieście, używany raczej do wypadów poza betonową dżunglę.

Przegląd: 05/2013

OC:05/2013

 

Maszyna od czasu gdy jest w moich rękach otrzymała:

- Nowy olej Motul 5100 + filtr (w lutym)

- Nowe sportowe klocki EBC z przodu (założone pod koniec zeszłego sezonu)

- Nowe sprężynki kosza sprzęgłowego EBC, twardsze, dedykowane do CBR 600 (wymienione ok. 3 mies. temu)

- Nową linkę sprzęgła - Nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier ( z końca 2011r., przejechałem na nich ok. 2[zasłonięte]000-30km)

- Odblaskowe paski na felgi w kolorze moto (dla poprawienie wyglądu i bezpieczeństwa)

- Nowy płyn hamulcowy przód / tył

- Nowe uszczelki kolektora wydechowego (wymienione po czyszczeniu/polerowaniu kolektora)

- Wymieniony amortyzator tyłu na oryginalną używkę w extra stanie (pracuje idealnie)

- Czyszczenie i regulację gaźników ( w połowie zeszłego sezonu, zalecane co dwa sezony w tym modelu)

- Czyszczenie, polerowanie kolektora wydechowego (od polerowania stracił pełen blask ale wciąż prezentuje się ładnie)

- Nowy filtr powierza (wymieniony przy okazji czyszczenia/regulacji gaźników)

- Odmalowana osłona chłodnicy (na czarny mat co wizualnie ją pomniejsza)

- Logo "Autobotów" dla nadania indywidualnego charakteru :)

Wiele z wykonanych napraw jest w stanie potwierdzić czy to w warsztacie czy poprzez zdjęcia, zakupy allegro itp.

 

Oczywiście nie będę koloryzował że Hornet jest idealny, bo żaden motocykl w tym wieku nie jest.

 

Mechanika do poprawki / zrobienia:

- Napęd - obie zębatki oraz łańcuch (do końca sezonu można pojeździć ale na przyszły konieczna będzie wymiana)

 

"Mankamenty" wizualne:

- Delikatne wgniecenie z lewej strony baku, bez odprysków czy zadrapań lakieru.

- Lekko uszkodzona przednia (opcjonalna, oryginalna) owiewka.

- Podrapany lewy dekielek silnika.

- doklejone dwa uchwyty od kamery GoPro HD Hero II ( na zadupku i wahaczu, które mogę usunąć).

 

Jeśli chcesz zobaczyć więcej zdjęć, pisz.

Krótkie video: http://www.youtube.com/watch?v=nYBxU3ltZoo&feature=youtu.be

 

O motocykl bardzo dbałem i robiłem wszystko by mechanicznie oraz wizualnie był jak najlepiej utrzymany.

I to by było na tyle.

Mam nadzieję że opis jest wystarczający, a jeśli nie to dzwoń, pisz, podjedź pogadać/obejrzeć/posłuchać.

 

kom. 601-[zasłonięte]-080,

mail: [zasłonięte]@gmail.com

 

Pozdrawiam.

 

Michał.