Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda CB 500 (PC 32) 2001 r. Wrocław

11-10-2014, 15:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 400 zł     
Użytkownik Ziomal04
numer aukcji: 4669003558
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 302   
Koniec: 11-10-2014 15:45:17

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 49000
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Kufry
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Motocykl Honda CB500 (PC32) z 2001r.

Wrocław, tel. 881-[zasłonięte]-888

 

Sprzedam motocykl Honda CB500  z 2001 roku (06.07.2001 - pierwsza rejestracja) w czarnym malowaniu. Jest to najnowsza wersja tego modelu, z ostatnich lat jego produkcji, z hamulcem tarczowym z tyłu i zaciskami Brembo, niezablokowana, o pełnej mocy silnika.

 

Opis

 

Jestem drugim właścicielem tej cebuli na świecie, a pierwszym w Polsce. Motocykl osobiście sprowadziłem z Niemiec, kupiony od osoby prywatnej i pierwszego właściciela. Z racji kraju pochodzenia motocykla - zawieszenie jest w świetnym stanie, a na samym pojeździe nie ma śladów rdzy czy innych objawów przegnicia typowych dla motocykli sprowadzanych z deszczowej Anglii.  

 

Motocykl ma w momencie pisania ogłoszenia 49000 km przebiegu i cały czas jest używany. Na CB przejeździłem 6 lat, głównie po mieście ale też zdarzyło się parę dalszych (do 500 km) wyjazdów - maszyna nigdy nie zawiodła i nie wymagała jakichkolwiek ingerencji poza standardowym utrzymaniem. 

 

Powód sprzedaży jest bardzo prosty - pojawiła się możliwość zakupu większego sprzętu, a niestety na utrzymanie dwóch nie będzie środków. Stąd też oddam cebulę w dobre ręce na rzecz dofinansowania kolejnego motocykla :)

 

 

Jest to jeden z nielicznych egzemplarzy, który ma jeszcze oryginalne detale, takie jak kierunkowskazy, końcówki kierownicy czy fabryczny lakier. Nie bawiłem się w odpustowe poprawianie wyglądu zamiennikami kierunkowskazów za 5zł ani w inne formy "customizingu". Kupujący otrzyma motocykl w formie nadanej mu przez japończyków z Hondy.

 

 

Kolejna zaleta, to fakt, że motocykl jest zarejestrowany w kraju, także poza przerejestrowaniem żadne dodatkowe dokumenty nie są wymagane. Posiadam oczywiście oryginały niemieckich dokumentów oraz tłumaczenia potrzebne przy pierwszej rejestracji.

Przegląd jestważny do 2 października, a ubezpieczenie OC do 9 października 2015, więc bez dodatkowych kosztów można spokojnie przejeździć cały następny sezon. 

 

 

Oczywiście w 13-letnim sprzęcie nie wszystko jest idealne, no bo który używany motocykl nie ma choć jednej ryski czy zadrapania? Z niemiłych sytuacji na tym motocyklu przydarzyła mi się tylko gleba parkingowa, na samym początku użytkowania (brak doświadczenia). W efekcie przytarłem lekko dekiel silnika i praktycznie na tym skończyły się obrażenia ;)  Oprócz tego, w trakcie wymiany filtra powietrza i zdejmowania plastikowej osłony pękł zaczep - został on z powrotem wspawany (widoczne na zdjęciu prawej strony motocykla). 

 

Motocykl jest regularnie serwisowany, co sezon wymieniane są wszystkie płyny, klocki oraz filtry (w miarę potrzeby). Dodatkowo okresowo wykonywana jest regulacja gaźników i synchro zaworów. Jedną z większych wymian jakie dokonałem było założenie nowego zestawu napędowego (zębatki i łańcuch DID'a) w roku 2011, gdyż stary był po prostu wyeksploatowany. Z racji wymiany łańcuch jest dobrze naciągnięty i ma jeszcze kawał czasu zanim dotrze do końca skali. Do konserwacji łańcucha używam produktów Motul'a.

 

 

 Przykład czynności serwisowych wykonanych pod koniec poprzedniego oraz w tym sezonie:

 

olej i filtr oleju wymienione na początku sezonu (olej Motul 5100 10W40, filtr Hiflofiltro HF303) 

wymienione klocki hamulcowe (od dłuższego czasu kupuję EBC HH - świetnie się sprawdzają)

wymienione uszczelniacze oraz olej w zawieszeniu (jesień 2013) - przy okazji robiona regulacja zaworów i gaźników.

na początku sezonu 2013 wymieniona tylna opona (obie to Pirelli, więc nie pierwsze lepsze i tańsze opony)

 

Motocykl nigdy nie stał pod chmurką, zawsze garażowany i zabezpieczany na zimę.

 

 

Dodatkowo:

2 oryginalne kluczyki w zestawie

posiadam wydrukowaną instrukcję do tego motocykla (w języku ang.), którą oczywiście dorzucam.

Do motocykla dokładam zestaw toreb tekstylnych na tył firmy Metro - torby z możliwością powiększenia pojemności oraz ochraniaczem przeciwdeszczowym. Cena takiego zestawu to ponad 300 zł.

 

 

Jak widać na zdjęciach, cebula jest zadbana, w dobrym stanie technicznym (żadne kosztowne wymiany nie są konieczne w najbliższym czasie). Silnik jest czysty, nic nie cieknie w żadnym miejscu, nie rdzewieje. Nawet mimo kilku mankamentów wizualnych - odprysków czy lekkich zadrapań lakieru, nadal prezentuje się bardzo dobrze.

 

Opis, który zamieściłem  jest tak szczegółowy, aby rozwiać wszelkie wątpliwości co do stanu motocykla. Gdyby jednak pojawiły się dalsze pytania zapraszam do kontaktu telefonicznie lub mailowo.

 

Motocykl do obejrzenia we Wrocławiu.