HONDA CB 500 S
rok produkcji: 2000, pierwsza rejestracja: 2001, przebieg 39000 km
posiadam kartę pojazdu, gratis dołączam pokrowiec i stelaż pod kufer
DOINWESTOWANY ponad 1000zł w 2012 roku
Przedmiotem mojej aukcji jest motocykl HONDA CB 500 w wersji SPORT o fabrycznie podwyższonej mocy 61KM (42,5KW). Motocykl jest w pełni opłacony i w idealnym stanie, po gruntownym przygotowaniu do sezonu. W tym roku zostały wymienione wszystkie płyny, synchronizacja gaźników, zostały kupione nowy akumulator, lusterka, manetki i ciężarki na kierownicy - za serwis wraz z zakupami zapłaciłem ponad 1000zł w serwisie Moto-GP w Lublinie. W serwisie jest również historia motocykla z ostatnich lat.
Polecam sprzęt bo jest zadbany. Znam jego ostatnich dwóch właścicieli - pierwszy sprowadził motor do Polski, nie miał prawka i jeździł bardzo rzadko. Drugim była moja znajoma, z którą razem wybraliśmy ten motocykl w 2008 i został generalnie sprawdzony w serwisie Moto-GP przed kupnem - wszystko było OK, silnik został pochwalony za bardzo dobrą pracę. W ciągu jej użytkowania motocykl przejechał tylko 600KM, czyli tyle ile ja w ciągu miesiąca :-)
Sprzęt był cały czas garażowany, od kwietnia trzymam go na parkingu strzeżonym pod pokrowcem, który gratis dorzucam do motocykla.
Sprzęt nie wymaga żadnego dofinansowania - jedyna zmiana jaka się szykuje to na następny sezon tylna opona (opinia serwisu Moto-GP).
Powód sprzedaży to chęć zmiany na coś mocniejszego :-) Sądziłem, że dłużej pojeżdżę tym motocyklem dlatego dużo go doinwestowałem. Mam nadzieję, że kupujący doceni :-)
- OC do 19 grudnia 2012 (UNIQA)
- Przegląd do 11 kwietnia 2013
- zarejestrowany, karta pojazdu
- 100% sprawności! Brak ukrytych wad!
- przygotowany do jazdy, nie wymaga dopłat
- pokrowiec gratis! (kupiony w tym roku)
- silnik pracuje bardzo równo, skrzynia biegów perfect
- po generalnym serwisie przedsezonowym w Moto-GP w Lublinie (zmiana płynów, kontrola, wymiany), posiadam diagnostyke
- nowe manetki, akumulator, lusterka, ciężąrki
Wykonane naprawy lub wymienione części w marcu 2012:
1. Wymiana oleju w silniku Ipon 10W40
2. F.oleju Hf
3. Kontrola i przedmuchanie filtra powietrza
4. Wymiana paliwa
5. Synchronizacja gaźników
6. Wymiana akumulatora YTX9BS
7. Wymiana płynu hamulcowego
8. Wymiana płynu chłodniczego
9. Naprawa gwintu - mocowanie silnka
10. Obsługa zestawu napędowego
Jedyna rzecz do jakiej mógłbym się przyczepić to minimalne pękniecie po prawej stronie czaszy. Motocykl wyłożył się na parkingu - serwis Moto-GP w Lublinie uznał, że to pikuś, który w niczym nie przeszkadza i jak chcę to mogę to zrobić dla samego siebie.
Zapraszam do obejrzenia Lublin/Świdnik.
Moją wiarygodność sprawdzisz również na www.sochadariusz.pl