Witam.
Mam do sprzedania samochód marki Honda Accord 1.8 iLS z rocznika 1996.
Samochód został kupiony od prywatnej osoby i przywieziony z Austrii w lipcu 2008.
W Polsce jestem pierwszym (a w ogóle drugim) właścicielem.
Samochód miał w Austrii jakąś drobną przygodę z tyłu, z lewej strony, nie wiem jaką dokładnie ponieważ auto było zrobione (dostałem tylko w pakiecie tylną lampę z pękniętym kloszem, zderzak oryginalny cały bez żadnych uszkodzeń, oraz lusterko elektryczne kierowcy z pękniętą obudową).
Wyposażenie samochodu:
- 2 poduszki powietrzne
- 4 elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektryczny szyberdach
- ABS
- Immobilizer
- centralny zamek z pilotem na podczerwień
- wspomaganie kierownicy
- zestaw głośników GroudZero 165 cm dwudrożne w drzwiach kierowcy
- zestaw głośników GroudZero 6/9” trójdrożnych na półce
- komplet kół zimowych 15” na felgach stalowych, opony Uniroyal MS Plus 66 185/65R15
- komplet kół letnich 15” na alu, opony Nokian H 185/65R15
- 4 komplety oryginalnych kluczyków
- książki serwisowe z Austrii
Samochód na ten moment ma przejechane 285 tyś kilometrów, jednak jako fan marki wymieniłem przy przebiegu 260 tyś km silnik na 2.0 litrową jednostkę z Hondy Prelude oraz skrzynię biegów również z modelu Prelude, ale od silnika 2.3. Obecny przebieg silnika to 195 tyś kilometrów.
Jeżdżę na tym zestawie od maja 2010 roku bez żadnych przykrych niespodzianek.
W samochodzie poczynione zostały również różne eksploatacyjne naprawy, ważniejsze z nich to :
- wymiana tarcz hamulcowych
- wymiana rozrządu i pompy wody przy 270 tyś km (rolki KOYO, paski Mitsuboshii, drobiazgi do rozrządu różne OEM Honda, pompa wody DOLZ)
- wymiana sprzęgła przy 283 tyś km (został założony zestaw japońskiej firmy Exedy HCK 2029)
- wymieniony olej w skrzyni przy 281 tyś km (oryginalny olej Honda MTF)
- wymieniony płyn we wspomaganiu (oryginalny płyn Honda PSF)
- wymieniona chłodnica na nową
- wymienione tuleje stabilizatorów na poliuretanowe z przodu i z tyłu
- wymienione łączniki stabilizatorów
- zostały wspawane reperaturki błotników tylnych oraz progi, a całość podwozia już bez korozji zakonserwowana preparatem do konserwacji
- akumulator nowy Bosch
Jako pełnoletni już samochód ma drobne wady:
- srogie mrozy zabiły cięgna w drzwiach z tyłu, z prawej i centralny zamek nie otwiera, ani nie zamyka drzwi, ręcznie da się podnieść i wcisnąć kołek blokady w drzwiach i działa
- tylne zaciski hamulcowe przy dłuższym postoju samochodu lubią się delikatnie zapiekać, koszt zrobienia reperaturek zacisków jakieś 200pln
- na dolnych krawędziach drzwi widać trochę „rudej”
To chyba tyle z informacji podstawowych, w razie wątpliwości tudzież pytań proszę pisać maila, bądź dzwonić.
[zasłonięte]@gmail.com
Tel. Kom. 880 650 373
(Niestety nie zawsze jestem w stanie odebrać telefon, więc gdybym nie odebrał to proszę zostawić na mailu kontakt, to oddzwonię)
Cena oczywiście do negocjacji.
|