|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
HOMO CREATIVUS 40 technik
podkręcania umysłu (oryginalnie: Ignore Everybody: and 39 Other
Keys to Creativity) MacLeod Hugh
Wydawnictwo:
Helion ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3230-5 Tłumaczenie:
Stępkowska Edyta Format: 14.0x21.0cm Liczba stron:
175 Oprawa: Miękka Wydanie: 2011 r.
Opis: Człowieku! Istoto
twórcza! Ty jesteś jak fala, kiedy wzmożonym przypływem kreatywnego
myślenia dajesz dowód na istnienie własnego geniuszu. I na zawsze
zmieniasz - choćby swój osobisty - świat. Jednak jak masz wreszcie
wybrać własną drogę, skoro zewsząd dźgają Cię w oko nachalne
drogowskazy? Unikaj sztampy, to prosta ścieżka do najbardziej
banalnych pomysłów. Nie daj się zmylić krzywdzącym stereotypom. I na
sto tysięcy beczek prochu - bierz nogi za pas przy najmniejszym
objawie konwencjonalności. Konwencjonalność to więzienie dla
kreatywnego umysłu.
Skąd będziesz miał pewność, że
Twój pomysł jest strzałem w dziesiątkę, skoro dopiero co powstał w
Twojej głowie? Popatrz na innych. Nie będą zachwyceni. Dobre pomysły
zmieniają układ sił w relacjach między ludźmi. Dlatego zawsze na
początku budzą opór. Jak wobec tego w cynicznym i unikającym ryzyka
świecie pojawiają się przełomowe idee? Co je inspiruje? Czego
potrzeba, żeby zarabiać na życie własną kreatywnością?
Pogadaj o tym z autorem - kiedy
Hugh MacLeod był młodym, próbującym się wybić copywriterem,
przesiadując w barach, zaczął gryzmolić na odwrotach wizytówek. Te
rysunki ostatecznie doprowadziły do powstania popularnego bloga
(GapingVoid) i stały się sławne ze względu na trafność oraz humor
zawartych w nich obserwacji. Dzisiaj MacLeod wypowiada się na temat
wszystkiego, od marketingu aż po sens życia, ale jednym z jego
głównych zainteresowań jest kreatywność. Jego pierwsza książka to
rozwinięcie najbardziej błyskotliwych obserwacji, najzabawniejszych
rysunków i najlepszych rad.
Sprzedać jest trudniej, niż się
wydaje. Zmiękczanie swojego produktu, żeby stał się bardziej "user
friendly", sprawi jedynie, że ludziom będzie się mniej podobał.
Jeśli twój biznesplan zakłada, że nagle zostaniesz "odkryty"
przez jakąś grubą rybę, prawdopodobnie się nie powiedzie. Nikt nie
odkrywa niczego nagle. Wszystko rodzi się powoli i w bólach. Nie
staraj się wyróżnić w tłumie: w ogóle unikaj tłumów. Nie ma sensu
robić tego samego, co 250 tysięcy innych młodych ludzi pełnych
nadziei, i czekać, aż stanie się cud. Wszystkie istniejące modele
biznesu są złe. Znajdź nowy. Pomysł nie musi być wielki. Musi
jedynie być Twój. Znacznie więcej osób pociąga niezależność twórcy
niż samo dzieło. Kiedy poznasz czterdzieści kluczy do rozwinięcia
kreatywności, będziesz gotów uwolnić drzemiącego w Tobie geniusza i
wypuścić go w świat. Nikomu na tym nie zależy? Zrób to dla
siebie!
|
|