Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOLLYWOOD I MARKI- PRODUKT PLACEMENT W KINIE..2010

24-01-2012, 5:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2002450062
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 16:05:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 



Hollywood i marki
Product placement w kinie amerykańskim...

Salvador Juan, Mass Victoria

Academica

Rok wydania: 2010
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka


***

•Jakiego drinka pijał James Bond?
•Czym zajadała smutki Magda M.?
•W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz?

Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.

Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.

Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. […] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym – a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.
prof. dr hab. Wiesław Godzic
z Przedmowy

***

Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy
 tylko 1,50 zł koszt wysyłki.



HOLLYWOOD I MARKI- PRODUKT PLACEMENT W KINIE..2010