•Jakiego drinka pijał James Bond?•Czym zajadała smutki Magda M.?•W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz?Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdziecoraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. […] Jest rzetelna,odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym – a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.prof. dr hab. Wiesław Godzicz Przedmowy
Wydawca: | |
Autorzy: | |
ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]92819 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 247 |
Język: | |
Oprawa: | miękka |
Tom: | |
Kod: | ACAD-1001 |
Wydanie: | 1 |