HRK-165 Door Kit - 1 rolka (1,65 m2)
-
wymiary: 33 x 500 cm
-
grubość: 2,0 mm
-
grubość folii aluminiowej: 0,15 mm
-
wygląd: samoklejąca jasno szara masa plastyczna (czysty biały butyl) z aluminiową folią
-
Made in Europe
Produkt nietoksyczny, bezwonny, wodoodporny, wykonany z 100% czystego białego butylu. W ogóle nie zawiera domieszek bitumicznych, asfaltowych lub smołowatych. Może być stosowany w pomieszczeniach zamkniętych i w motoryzacji.
Hollywood Energetic RoadKill to wysoce zaawansowana technologia tłumienia oraz pochłaniania drgań, wibracji i rezonansów wraz z bardzo wysoką odpornością temperaturową. Zastosowanie unikalnej mieszanki klejąco-tłumiącej z czystego białego butylu i aluminium, zapewnia niską częstotliwość rezonansową oraz niedorównanie dokładne i z czasem zwiększające się przyleganie do podłoża o skomplikowanym kształcie (samowulkanizacja masy tłumiącej). Tak idealne przyleganie, dostosowywanie kształtu i niezmienna elastyczność, zapewnia maksymalnie duży kontakt z wytłumianą powierzchnią, co gwarantuje najwyższą skuteczność tłumienia rezonansów nawet przy ekstremalnie wysokich i niskich temperaturach. Wzmacniająca warstwa aluminiowej folii o grubości 0,15mm, zapewnia dodatkową izolację termiczną, znacznie zwiększa wytrzymałość mechaniczną oraz dodatkowo poprawia właściwości tłumiące.
Maty HW Energetic RoadKill są bezpieczne dla zdrowia, w ogóle nie zawierają związków smołowatych, bitumicznych i asfaltowych. Są całkowicie obojętne dla środowiska i podłoża (np. blach i plastików samochodowych) oraz posiadają właściwości antykorozyjne. Maty HW Energetic RoadKill są również odporne na działanie wody, nie wydzielają zapachu oraz zachowują niezmienną elastyczność i właściwości klejąco-tłumiące w ekstremalnie wysokich jak i skrajnie niskich temperaturach (masa tłumiąca nie twardnieje, ani nie mięknie w szerokim zakresie temperatur).
W przypadku samochodu, produkt zalecany jest do uszczelniania drzwiowych komór głośnikowych i wytłumiania rezonansów balach drzwi, dachu, podłogi, bagażnika, maski silnika oraz innych metalowych i plastikowych części karoserii. Podgrzewanie mat w trakcie ich montażu nie jest konieczne. Inne zastosowanie: wytłumianie i wyciszanie rezonansu obudów komputerowych oraz sprzętu audio-video z wbudowanym mechanicznym napędem (twardy dysk, napęd CD/DVD, wentylatory, itp.).
-
Jedna z najwyższych przyczepności do podłoża spośród wielu mat spotykanych na rynku
-
Samowulkanizacja – znakomicie klei się bez podgrzewania, a po czasie jeszcze bardziej zwiększa przyczepność na słabiej dociśniętych obszarach (nie wysycha)
-
Duża skuteczność i stabilność tłumienia rezonansów w niskich oraz wysokich temperaturach (nie twardnieje, jest mocno elastyczna i o wysokiej ciągliwości, lecz nigdy też "nie spływa" i nie wiotczeje w wyższych temperaturach)
-
W porównaniu z niektórymi markowymi matami, posiada zwiększoną grubość i gęstość masy tłumiącej, co znacznie zwiększa właściwości tłumiące oraz skuteczność jednej naklejonej warstwy
-
W porównaniu z niektórymi markowymi matami, posiada większą o 50% grubość wzmacniającej folii aluminiowej, dzięki czemu można już jedną naklejoną warstwą skutecznie zaklejać i uszczelniać większe otwory technologiczne blach drzwiowych, uzyskując sztywniejszą i stabilniejszą powierzchnię ścianek, stworzonej w ten sposób komory głośnikowej (dla porównania, grubość folii aluminiowej znanych markowych mat to 0,05- 0,1mm)
-
Dwie dostępne szerokości mat nawiniętych na rolkach, to wygodniejszy, łatwiejszy i szybszy montaż bez docinania - np. węższe paski maty łatwiej jest wklejać do wnętrza komory drzwiowej, a szerszą matą wygodniej i ekonomiczniej jest wytłumiać zewnętrzny płat blachy i "zamykać" otwory technologiczne (mniej strat na "zakładki")
-
Dobra wzajemna relacja jakości, trwałości, wydajności, skuteczności i ceny
-
Produkt nietoksyczny, bezwonny, wodoodporny, wykonany z czystego białego butylu.
-
Zakres temperatury pracy (skuteczność): -30°C do +80°C
-
Odporność temperaturowa: -60°C do +185°C
-
Norma zadymienia ogniowego: NF F16 101
-
Klasa ognioodporności: M1 Standard