Za zakupiony towar można zapłacić przelewem na nasze konto:
90 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2300023 [zasłonięte] 600466
Dane firmy:
L-W Lebda-Wyborny Sp.J.
Pl. Niepodległości 5/1
41-703 Ruda Śląska
NIP: 641[zasłonięte]55827
UWAGA: Przy odbiorze osobistym wydajemy tylko zamówienia opłacone z góry. Adres punktu odbioru:
Apteka Rodzinna
Oświęcimska 126
41-707 Ruda Śląska
NIP: 641[zasłonięte]55827
Nasza apteka działa od ponad 5 lat, obecnie specjalizujemy się w asortymencie dla matki i dziecka.
Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
Szczegółowy cennik wysyłki znajduje się w opisie aukcji.
POCZTA POLSKA
Przedpłata n/a
(Przesyłka jest u klienta od 3-5 dni roboczych)
Pobranie n/a
(Ta opcja dostępna jest wyłącznie przy wysyłce kurierem.)
PACZKOMATY INPOST
Przedpłata 10 zł
(Przesyłka jest u klienta od 2-3 dni roboczych)
Pobranie n/a
(Ta opcja dostępna jest wyłącznie przy wysyłce kurierem.)
KURIER SIÓDEMKA
Przedpłata 13 zł
(Przesyłka jest u klienta w 24h)
Pobranie 16 zł
(Przesyłka jest u klienta w 24h)
HOLLE Deser BIO Brzoskwinia z jabłkiem po 4 miesiącu 190 g
producent: HOLLE |
waga 1szt.: 351g |
|
|
Krótki opis
Bezglutenowy deser dla niemowląt i dzieci po 4 miesiącu życia.
HOLLE Deser BIO Brzoskwinia z jabłkiem
Pożywny i zdrowy deser z brzoskwinią i jabłkiem przeznaczony dla dzieci po 4 miesiącu życia. Został wyprodukowany z zachowaniem wszystkich zasad rolnictwa ekologicznego**, certyfikowany przez DE-001- Okokontrollstelle i AGRO BIO TEST RE-07/2006/PL. Po otwarciu deser należy przechowywać w lodówce do 48h, w chłodnym i suchym miejscu. Jest oznaczony logo Demeter*
Nie zawiera: glutenu, drożdży, jaj, laktozy, białka mleka, dodatku cukru i soli, substancji wiążących.
Skład: brzoskwinia* 32%, woda, jabłko* 26%, zagęszczony sok jabłkowy**, sok cytrynowy*, mąka ryżowa*
* rolnictwo biodynamiczne DEMETER
DEMETER – produkty Holle oznaczone logo Demeter spełniają najsurowsze kryteria bio-dynamicznej uprawy. Każda roślina uprawiana jest zgodnie ze swoim naturalnym rytmem, a ziemię użyźnia się wyłącznie przy pomocy roślinnych preparatów. Dzięki temu owoce i rośliny mają największą zawartość witamin i najkorzystniej działają na dziecięcy organizm.
** rolnictwo ekologiczne
Produkty Holle to najwyższej jakości żywność ekologiczna dostępna na europejskim rynku od ponad 70 lat. Wszystkie składniki wykorzystane przy produkcji żywności Holle pochodzą z gospodarstw ekologicznych lub bio-dynamicznych. Gospodarstwa takie nie używają środków chemicznych do ochrony lub obróbki roślin i wykorzystują wyłącznie naturalne komposty. Chów zwierząt dostosowany jest do ich potrzeb, nie obciąża się środowiska, zwierząt ani gleby. Nie wykorzystuje się hormonów zwierzęcych ani regulatorów wzrostu. Gospodarstwa takie stawiają na jakość produktów, a nie na ich ilość.
Opakowanie: 190 g
Data przydatności: w przypadku mlek w proszku, suplementów diety i kosmetyków podajemy dokładną datę, gdy jest krótsza niż 6 miesięcy, dla dań gotowych dla dzieci w słoiczkach jest to okres krótszy niż 3 miesiące. W przypadku mleka w płynie i soków podajemy datę, gdy jest krótsza niż 1 miesiąc. Zawsze odpisujemy na pytania związane z aktualną datą przydatności.
CENNIK WYSYŁKI JEST ZALEŻNY OD ILOŚCI SZTUK
sztuk
|
opłata za kolejną sztukę
|
PACZKOMATY
INPOST
|
KURIER
PRZEDPŁATA
|
KURIER
ZA POBRANIEM
|
1
|
0 zł
|
10 zł
|
13 zł
|
16 zł
|
2
|
0 zł
|
10 zł
|
13 zł
|
16 zł
|
3
|
0 zł
|
10 zł
|
13 zł
|
16 zł
|
...
|
...
|
10 zł
|
13 zł
|
16 zł
|
19
|
-
|
10 zł
|
13 zł
|
16 zł
|
powyżej 20
|
-
|
-
|
wysyłamy
kolejną paczkę w cenie 0zł
|
wysyłamy
kolejną paczkę w cenie 3zł
|
WYSYŁAMY kurierem SIÓDEMKA.
WAŻNE - przeczytaj !
4 kroki do bezpiecznej i szybkiej transkcji:
|
Zasady ODBIORU OSOBISTEGO - patrz punkty A,B,C |
|
WYBIERZ sposób zapłaty i przesyłki. Po zakupie prosimy kliknąć “płacę” i wypełnić formularz opcji dostawy podając w nim sposób wysyłki i formę płatności. |
|
ZAPŁAĆ za przedmioty Za
zakupione przedmioty mogą Państwo zapłacić w formie: ”Płatności z
Allegro”, za pobraniem, przelewu bankowego, wpłaty na poczcie. Płacę z Allegro lub za pobraniem - wysyłka w 24h (dni robocze) Przelew bankowy - wysyłka w 48h (dni robocze) Wpłata na Poczcie - 3-4 dni robocze
|
|
OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ O WYSYŁCE Przesyłka
zostaje bezpośrednio wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, a
Państwo zawsze otrzymują automatyczną wiadomość potwierdzającą wysyłkę.
W przypadku wysyłki kurierem otrzymają Państwo drugą wiadomość z
numerem i śledzeniem przesyłki. Jeśli,
po zapłacie lub wybraniu wysyłki za pobraniem, nie otrzymają Państwo
wiadomości o wysyłce w ciągu 48h prosimy o pilny kontakt. |
|
ODBIERZ przesyłkę
Wysłana kurierem: Jeśli paczka nie dotarła w ciągu 48h (dni robocze) prosimy o kontakt telefoniczny z Siódemką. SPRAWDŹ
PRZESYŁKĘ PRZY KURIERZE! Jeśli jest uszkodzona, musisz ją przyjąć, aby
sporządzić reklamację, zażądaj od kuriera spisania “protokołu szkody”.
Reklamacje spisane w innym dniu niż dzień doręczenia paczki zostaną
odrzucone i nie będziemy mogli wypłacić Ci odszkodowania.
Inpost paczkomaty:
Oczekuj na wiadomość SMS z kodem paczki i odbierz w wybranym Paczkomacie.
Wysłana Pocztą Polską: list priorytetowy - przesyłka nie dotarła w ciągu 5 dni list ekonomiczny - przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni sprawdź w swoim Urzędzie Pocztowym czy przesyłka tam nie czeka na Ciebie (listonosze czasem nie zostawiają awizo itp.)
UWAGA:
zawsze odbierz przesyłkę! Nawet jeśli wygląda na uszkodzoną. Jeśli nie
odbierzesz przesyłki, nie będziemy mogli wnieść reklamacji! Spisz
protokół szkody tego samego dnia, w którym odebrałeś uszkodzoną
przesyłkę.
|
Wybierając PŁACĘ Z ALLEGRO możesz wykonać ekspresowy przelew z większości kont internetowych w Polsce, przelew już po kilkunastu minutach jest na naszym koncie Allegro, dzięki czemu przesyłka może być wysłana bez zbędnych opóźnień.
|
Zasady ODBIORU OSOBISTEGO
|
A
|
WYBIERZ odbiór osobisty. Po zakupie prosimy kliknąć “płacę” i wybrać w formularzu opcji dostawy odbiór osobisty. UWAGA: Przy odbiorze osobistym wydajemy tylko zamówienia opłacone z góry.
|
B
|
OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ potwierdzającą odbiór Po skompletowaniu Twojego zamówienia wyślemy Ci wiadomość potwierdzającą. Jeśli nie otrzymasz
wiadomości w ciągu 48h prosimy o pilny kontakt. |
C
|
ODBIERZ swoje zamówienie Przy odbiorze musisz podać nam swój nick z Allegro lub nazwisko właściciela konta Allegro. "Apteka Rodzinna", ul. Oświęcimska 126, 41-703 Ruda Śląska (Kochłowice) pon-pt: 8-20, sob: 9-14, nd: nieczynne.
|
ZASADY AUKCJI
1. Ceny na aukcjach są cenami brutto
2.
Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. Na życzenie wystawiamy
fakturę (prosimy podać w mailu dokładne dane podmiotu wraz z nr NIP)
3. Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy udostępnianego przez Allegro.
4. Komentarz do transakcji wystawiamy dopiero po otrzymaniu komentarza od osoby kupującej - zgodnie ze zwyczajowymi zasadami.
5. Wszystkie wystawiane towary mają możliwie długą datę przydatności do spożycia, jeśli data przydatności jest niekorzystnie krótka zawsze ją podajemy. Jeśli chcesz uzyskać dokładną datę przydatności - napisz.
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw
konsumentów (Dz.U.z2000 Nr22poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi
przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty
otrzymania przesyłki, z zachowaniem restrykcji dotyczących produktów
leczniczych i wyrobów medycznych.
2. Jednocześnie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z
dnia 14 marca 2008 r.(Dz.U. z2008r. Nr 60,poz. 374) istnieje możliwość
zwrotu produktu leczniczego w ciągu 10 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu
ponosi klient
3. Produkty
lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z
powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania (Dz.U. z 2004 r
Nr 53 poz.533 z późniejszymi zmianami).
4. W szczególności warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie do
apteki zakupionego towaru wstanie nie zmienionym (w nieuszkodzonym
opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz kartą
gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne) Zwrot
należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na
wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi
Kupujący – nie będą przyjmowane paczki za pobraniem.
Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
Apteka Rodzinna
ul. Oświęcimska 126
41-707 Ruda Śląska
POLITYKA PRYWATNOŚCI APTEKI DZIECKA
Zamówienia są realizowane przez system Apteka Dziecka, oznacza to, że automatycznie zostaje utworzone konto w aptece. Jest to spowodowane prawnym wymogiem elektronicznej archiwizacji danych sprzedaży w aptekach.
Cenimy prywatność, dlatego rozumiemy potrzeby naszych klientów i świadomie dbamy o dane naszych klientów.
1. Zebrane dane przy rejestracji są używane tylko na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Nie wysyłamy newsletterów itp. bez zgody klientów.
3. Apteka Dziecka nie przekazuje danych osobowych firmom trzecim za wyjątkiem:
firmy kurierskiej wybranej do realizacji zamówienia oraz platformy sklepowej IAI S.A. Firmie kurierskiej przekazywany jest pełny adres, numer telefonu i adres e-mail klienta.
4. Apteka Dziecka nie odsprzedaje danych osobowych wliczając to adresy e-mail klientów.
5. Personel Apteka Dziecka kontaktuje się z klientami poprzez pocztę e-mail. W sytuacjach pilnych dzwonimy do swoich klientów.
6. Dane osobowe przechowywane są tylko na serwerze firmy IAI S.A., wszelkie połączenia wykonywane są poprzez szyfrowane połączenia. Komputery używane do obsługi zamówień są wyposażone w aktualizowane programy antywirusowe i firewalle.
7. Wszelkie wydruki tworzone wewnątrz apteki, w celu obsługi zamówień, są utylizowane za pomocą niszczarki.
8. Dane osobowe można zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.
9. Jeśli chcesz aby usunąć Twoje dane osobowe po realizacji danych napisz na adres [zasłonięte]@aptekadziecka.pl