Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOLLE DanieBIO brokuły z ryżem z pełnego przemiału

21-02-2014, 11:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5.51 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 5.51 zł     
Użytkownik apteka-dziecka
numer aukcji: 3954734139
Miejscowość Ruda Śląska
Licytowało: 1    Wyświetleń: 5   
Koniec: 21-02-2014 10:29:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witaj na naszej aukcji! Życzymy udanych zakupów

Za zakupiony towar można zapłacić przelewem na nasze konto:
90 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2300023 [zasłonięte] 600466
Dane firmy:
L-W Lebda-Wyborny Sp.J.
Pl. Niepodległości 5/1
41-703 Ruda Śląska
NIP: 641[zasłonięte]55827
UWAGA: Przy odbiorze osobistym wydajemy tylko zamówienia opłacone z góry. Adres punktu odbioru:
Apteka Rodzinna
Oświęcimska 126
41-707 Ruda Śląska
NIP: 641[zasłonięte]55827

Nasza apteka działa od ponad 5 lat, obecnie specjalizujemy się w asortymencie dla matki i dziecka.

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
Szczegółowy cennik wysyłki znajduje się w opisie aukcji.

POCZTA POLSKA

Przedpłata n/a
(Przesyłka jest u klienta od 3-5 dni roboczych)
Pobranie n/a
(Ta opcja dostępna jest wyłącznie przy wysyłce kurierem.)

PACZKOMATY INPOST

Przedpłata 10 zł

(Przesyłka jest u klienta od 2-3 dni roboczych)

Pobranie n/a
(Ta opcja dostępna jest wyłącznie przy wysyłce kurierem.)

KURIER SIÓDEMKA

Przedpłata 13 zł

(Przesyłka jest u klienta w 24h)

Pobranie 16

(Przesyłka jest u klienta w 24h)

HOLLE Danie BIO brokuły z ryżem z pełnego przemiału po 4 miesiącu 190g
producent: HOLLE waga 1szt.: 351g


Krótki opis
Bezglutenowe danie dla niemowląt i dzieci po 4 miesiącu życia. Niskie ryzyko alergii.
Cena
5.51PLN
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

HOLLE Danie BIO brokuły z ryżem z pełnego przemiału

Pożywne danie przeznaczone dla dzieci po 4 miesiącu życia. Wyprodukowane z ekologicznych* składników z pełnego przemiału* *Po otwarciu danie należy przechowywać w lodówce do 48h, w chłodnym i suchym miejscu. Jest oznaczone logo Demeter***

Nie zawiera: glutenu, jaj, białka mleka, soli, dodatku cukru. Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

*Produkty Holle to najwyższej jakości żywność ekologiczna dostępna na europejskim rynku od ponad 70 lat. Wszystkie składniki wykorzystane przy produkcji żywności Holle pochodzą z gospodarstw ekologicznych lub bio-dynamicznych. Gospodarstwa takie nie używają środków chemicznych do ochrony lub obróbki roślin i wykorzystują wyłącznie naturalne komposty. Chów zwierząt dostosowany jest do ich potrzeb, nie obciąża się środowiska, zwierząt ani gleby. Nie wykorzystuje się hormonów zwierzęcych ani regulatorów wzrostu. Gospodarstwa takie stawiają na jakość produktów, a nie na ich ilość.

**Zawiera ziarna z pełnego przemiału co oznacza, że wykorzystano całe ziarno razem z zarodkiem i warstwami zewnętrznymi, które zawierają wartościowe składniki takie jak białko, węglowodany, tłuszcze, witaminy i minerały.

***DEMETER – produkty Holle oznaczone logo Demeter spełniają najsurowsze kryteria bio-dynamicznej uprawy. Każda roślina uprawiana jest zgodnie ze swoim naturalnym rytmem, a ziemię użyźnia się wyłącznie przy pomocy roślinnych preparatów. Dzięki temu owoce i rośliny mają największą zawartość witamin i najkorzystniej działają na dziecięcy organizm.

Skład: ekologiczna brokuły** 50%, woda, mąka ryżowa z pełnego przemiału** 6%, skrobia ryżowa*. Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

*rolnictwo biodynamiczne DEMETER

** rolnictwo ekologiczne

Opakowanie: 190 g


Data przydatności: w przypadku mlek w proszku, suplementów diety i kosmetyków podajemy dokładną datę, gdy jest krótsza niż 6 miesięcy, dla dań gotowych dla dzieci w słoiczkach jest to okres krótszy niż 3 miesiące. W przypadku mleka w płynie i soków podajemy datę, gdy jest krótsza niż 1 miesiąc. Zawsze odpisujemy na pytania związane z aktualną datą przydatności.

CENNIK WYSYŁKI JEST ZALEŻNY OD ILOŚCI SZTUK



sztuk

opłata za kolejną sztukę

PACZKOMATY

INPOST

KURIER

PRZEDPŁATA

KURIER

ZA POBRANIEM

1

0 zł

10 zł

13 zł

16 zł

2

0 zł

10 zł

13 zł

16 zł

3

0 zł

10 zł

13 zł

16 zł

...

...

10 zł

13 zł

16 zł

19

-

10 zł

13 zł

16 zł

powyżej 20

-

-

wysyłamy kolejną paczkę w cenie 0zł

wysyłamy kolejną paczkę w cenie 3zł


WYSYŁAMY kurierem SIÓDEMKA.

WAŻNE - przeczytaj !

4 kroki do bezpiecznej i szybkiej transkcji:



Zasady ODBIORU OSOBISTEGO - patrz punkty A,B,C
WYBIERZ sposób zapłaty i przesyłki.
Po zakupie prosimy kliknąć “płacę” i wypełnić formularz opcji dostawy podając w nim sposób wysyłki i formę płatności.
ZAPŁAĆ za przedmioty
Za zakupione przedmioty mogą Państwo zapłacić w formie: ”Płatności z Allegro”, za pobraniem, przelewu bankowego, wpłaty na poczcie.
Płacę z Allegro lub za pobraniem - wysyłka w 24h (dni robocze)
Przelew bankowy - wysyłka w 48h (dni robocze)
Wpłata na Poczcie - 3-4 dni robocze
OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ O WYSYŁCE
Przesyłka zostaje bezpośrednio wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, a Państwo zawsze otrzymują automatyczną wiadomość potwierdzającą wysyłkę. W przypadku wysyłki kurierem otrzymają Państwo drugą wiadomość z numerem i śledzeniem przesyłki.
Jeśli, po zapłacie lub wybraniu wysyłki za pobraniem, nie otrzymają Państwo wiadomości o wysyłce w ciągu 48h prosimy o pilny kontakt.

ODBIERZ przesyłkę

Wysłana kurierem:
Jeśli paczka nie dotarła w ciągu 48h (dni robocze) prosimy o kontakt telefoniczny z Siódemką.
SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY KURIERZE! Jeśli jest uszkodzona, musisz ją przyjąć, aby sporządzić reklamację, zażądaj od kuriera spisania “protokołu szkody”. Reklamacje spisane w innym dniu niż dzień doręczenia paczki zostaną odrzucone i nie będziemy mogli wypłacić Ci odszkodowania.

Inpost paczkomaty:

Oczekuj na wiadomość SMS z kodem paczki i odbierz w wybranym Paczkomacie.


Wysłana Pocztą Polską:
list priorytetowy - przesyłka nie dotarła w ciągu 5 dni
list ekonomiczny - przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni
sprawdź w swoim Urzędzie Pocztowym czy przesyłka tam nie czeka na Ciebie (listonosze czasem nie zostawiają awizo itp.)

UWAGA: zawsze odbierz przesyłkę! Nawet jeśli wygląda na uszkodzoną. Jeśli nie odbierzesz przesyłki, nie będziemy mogli wnieść reklamacji! Spisz protokół szkody tego samego dnia, w którym odebrałeś uszkodzoną przesyłkę.

Wybierając PŁACĘ Z ALLEGRO możesz wykonać ekspresowy przelew z większości kont internetowych w Polsce, przelew już po kilkunastu minutach jest na naszym koncie Allegro, dzięki czemu przesyłka może być wysłana bez zbędnych opóźnień.


Zasady ODBIORU OSOBISTEGO

A

WYBIERZ odbiór osobisty.
Po zakupie prosimy kliknąć “płacę” i wybrać w formularzu opcji dostawy odbiór osobisty.
UWAGA: Przy odbiorze osobistym wydajemy tylko zamówienia opłacone z góry.

B

OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ potwierdzającą odbiór
Po skompletowaniu Twojego zamówienia wyślemy Ci wiadomość potwierdzającą.
Jeśli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 48h prosimy o pilny kontakt.

C

ODBIERZ swoje zamówienie
Przy odbiorze musisz podać nam swój nick z Allegro lub nazwisko właściciela konta Allegro.
"Apteka Rodzinna", ul. Oświęcimska 126, 41-703 Ruda Śląska (Kochłowice) pon-pt: 8-20, sob: 9-14, nd: nieczynne.



ZASADY AUKCJI


1. Ceny na aukcjach są cenami brutto

2. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę (prosimy podać w mailu dokładne dane podmiotu wraz z nr NIP)

3. Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy udostępnianego przez Allegro.

4. Komentarz do transakcji wystawiamy dopiero po otrzymaniu komentarza od osoby kupującej - zgodnie ze zwyczajowymi zasadami.

5. Wszystkie wystawiane towary mają możliwie długą datę przydatności do spożycia, jeśli data przydatności jest niekorzystnie krótka zawsze ją podajemy. Jeśli chcesz uzyskać dokładną datę przydatności - napisz.



REKLAMACJE I ZWROTY


1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z2000 Nr22poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, z zachowaniem restrykcji dotyczących produktów leczniczych i wyrobów medycznych.

2. Jednocześnie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 marca 2008 r.(Dz.U. z2008r. Nr 60,poz. 374) istnieje możliwość zwrotu produktu leczniczego w ciągu 10 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi klient

3. Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania (Dz.U. z 2004 r Nr 53 poz.533 z późniejszymi zmianami).

4. W szczególności warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie do apteki zakupionego towaru wstanie nie zmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne) Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący – nie będą przyjmowane paczki za pobraniem. Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

Apteka Rodzinna

ul. Oświęcimska 126

41-707 Ruda Śląska


POLITYKA PRYWATNOŚCI APTEKI DZIECKA

Zamówienia są realizowane przez system Apteka Dziecka, oznacza to, że automatycznie zostaje utworzone konto w aptece. Jest to spowodowane prawnym wymogiem elektronicznej archiwizacji danych sprzedaży w aptekach.

Cenimy prywatność, dlatego rozumiemy potrzeby naszych klientów i świadomie dbamy o dane naszych klientów.

1. Zebrane dane przy rejestracji są używane tylko na potrzeby realizacji zamówienia.

2. Nie wysyłamy newsletterów itp. bez zgody klientów.

3. Apteka Dziecka nie przekazuje danych osobowych firmom trzecim za wyjątkiem:

firmy kurierskiej wybranej do realizacji zamówienia oraz platformy sklepowej IAI S.A. Firmie kurierskiej przekazywany jest pełny adres, numer telefonu i adres e-mail klienta.

4. Apteka Dziecka nie odsprzedaje danych osobowych wliczając to adresy e-mail klientów.

5. Personel Apteka Dziecka kontaktuje się z klientami poprzez pocztę e-mail. W sytuacjach pilnych dzwonimy do swoich klientów.

6. Dane osobowe przechowywane są tylko na serwerze firmy IAI S.A., wszelkie połączenia wykonywane są poprzez szyfrowane połączenia. Komputery używane do obsługi zamówień są wyposażone w aktualizowane programy antywirusowe i firewalle.

7. Wszelkie wydruki tworzone wewnątrz apteki, w celu obsługi zamówień, są utylizowane za pomocą niszczarki.

8. Dane osobowe można zmienić po zalogowaniu się na swoje konto.

9. Jeśli chcesz aby usunąć Twoje dane osobowe po realizacji danych napisz na adres [zasłonięte]@aptekadziecka.pl

Aukcja stworzona 2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>014-02 10:29:14 przez sklep oparty na systemie IAI-Shop.