"CAMPARO"
krzesło typu "hoker"
DOSTĘPNY TYLKO KOLOR CZARNY!
Nowoczesny oraz wygodny hoker z profilowanym oparciem podnoszącym komfort użytkowania.
Włoski design sprawdzi się w każdej pomieszczeniu.
Świetnie nadają się do nowoczesnych kuchni, restauracji, barów, ekskluzywnych sklepów, salonów kosmetycznych/fryzjerskich, eleganckich biur, stoisk na targach, punktów informacyjnych.
Kupując u nas, kupujesz od bezpośredniego importera!
|
|
Wygodna rączka do regulacji wysokości siedzenia
(61 cm do 82cm!)
|
Ergonomiczna podpórka pod nogi
|
Dostępny w kolorze czarny
Dane techniczne i parametry:
- Maksymalna wysokość: 118 cm
- Minimalna wysokość: 97 cm
- Maksymalna wysokość siedziska: 82 cm
- Minimalna wysokość siedziska: 61 cm
- Średnica podstawy 38 cm
- Kolor: biały i czarny
- Regulacja wysokości, obrotowy 360 stopni
- Antypoślizgowa podstawa
- Czas potrzebny na złożenie: 1-2 min
UWAGA!!!
Po zakupie należy w formularzu dostawy
(w czasie składania zamówienia w polu wiadomości do sprzedającego)
zaznaczyć wybrany kolor/wzór!
Bez tej informacji wyślemy losowo.
UWAGA!
- Przy zakupie wypełnij formularz płatności i dostawy.
- Nasze aukcje są realizowane za pomocą programu komputerowego. Prawidłowe wypełnienie formularza jest niezbędne do realizacji zamówienia.
- Jeżeli wybraną formą płatności jest przelew, w jego tytule należy prawidłowo wpisać nick (login) kupującego.
Warunki sprzedaży:
- W przypadku płatności przelewem, obowiązuje pełna przedpłata na konto, a w tytule przelewu prosimy o podanie nicku oraz imienia i nazwiska osoby zarejestrowanej na allegro w przypadku, gdy przelew robi ktoś inny - ułatwi to i przyspieszy realizację Państwa zamówienia.
- Towar wysyłany przesyłką kurierską nadawany jest w przeciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie.
- Nie wysyłamy towaru za pobraniem.
- Cena wysyłki dot. wysyłki 1 szt.
- Na wpłatę za towar czekamy 7 dni od momentu zakupu – po tym czasie uznajemy, że transakcja nie doszła do skutku i ubiegamy się o zwrot prowizji.
- Otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy KONIECZNIE spisać z kurierem protokół reklamacji, który kurier powinien mieć przy sobie. Jeżeli opakowanie towaru jest uszkodzone KONIECZNIE zaznacz to w protokole i sporządź dokładny opis uszkodzenia przesyłki. Reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po przesłaniu na naszego maila opisu uszkodzonego towaru oraz załączonego do niego spisanego protokołu. Pamiętaj, że na rozpatrzenie reklamacji sprzedawca ma 14 dni. W sprawie reklamacji kontaktujemy się z Klientem telefonicznie. Obowiązkiem kuriera jest wniesienie paczki do 30kg, powyżej tej wagi kurier ma prawo odmówić wniesienia towaru.
- Prosimy NIE nadawać przesyłek takich jak zwroty i reklamacje za pobraniem - takie przesyłki nie zostaną odebrane.
Pełny regulamin na stronie O MNIE.
[kod:534CEA0A005CE]