Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOBBY 420 DE LUXE 4 - 5 OSÓB ŁAZIENKA+WC + NAMIOT

17-07-2012, 15:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 200 zł     
Użytkownik darek6261
numer aukcji: 2440666163
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 1557   
Koniec: 02-07-2012 18:52:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

            Witam osoby zainteresowane zakupem przyczepy kempingowej marki Hobby.:) szczęśliwy  

Tym razem oferuję na sprzedaż typowo rodzinną przyczepę typu Hobby 420 De Luxe ( 420/10D ).

 

           Przyczepa sprowadzona z Holandii z m. Ureterp k. Groningen ( przyjechała na własnych kołach ! ) , posiadająca ważną tablicę rejestracyjną eksportową ( zarejestrowaną w systemie informacyjnym Schengen ), ważny do 22.06.2013r. ( ! ) przegląd techniczny ( tzw. ''0'' ) wykonany w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów ( niezbędny do jej zarejestrowania w PL ), ważne do 22.06.2013 r. ( ! ) ubezpieczenie OC wykupione w ''Warcie'' a więc tym samym nie ma problemu z jej transportem na terenie kraju i UE. Ponadto przyczepa posiada NL certyfikat eksportowy VWE potwierdzający legalność jej wywozu z NL.

 

           Przyczepa była garażowana w specjalnej przechowalni przyczep Caravanstalling w m. Leek k. Groningen.

Link przechowalni: http://www.caravanstallingleek.nl/

 

           Jest to bardzo zadbana przyczepa marki Hobby 420 De Luxe ( 10D ) , posiadająca miejsce do spania dla 4 osób ( np. 2 x 2 dorosłe lub 2 dorosłe + 2 - 3 dzieci ). Na załączonych zdjęciach nie widać tego ale po wysunięciu ukrytej szuflady pod mniejszym siedzeniem ( tym pod wnęką na telewizor ), powiększa się je a powstałą dodatkową powierzchnię wypełnia się dodatkową poduszką i tym samym robi się miejsce na łóżko na którym dwie osoby dorosłe mogą wygodnie spać.

 

Parametry przyczepy:

Rocznik: 1993r.

Data pierwszej rejestracji ( w NL ): 24.03.1993r.

Masa własna: 794 kg;

DMC: 1050 kg ( ! );

Szerokość: 2,1m ;

Długość wnętrza: ( jak sama nazwa wskazuje ): 4,2m

Długość całkowita: 5,83m;

Jak widać przyczepa nie wymaga dużego samochodu z bardzo mocnym silnikiem.:) szczęśliwy

 

Przyczepa jest w pełni sprawna i posiada:

- 2 części mieszkalne , a na noc przerabiane na sypialnie.

 

- łazienkę , a w niej:

podnoszona umywalka zasilana w wodę za pomocą elektrycznej pompy 12 V, szafki łazienkowe, brodzik,  kasetowa toaleta chemiczna ze spłuczką elektryczną, oświetlenie 12 V i 230 V, gniazdo 230 V, szyberdach.

 

- aneks kuchenny a w nim:

kuchenka gazowa 3 palniki, zlewozmywak zasilany w wodę za pomocą elektrycznej pompy 12V, lodówka Elektrolux zasilana 230V , 12V lub gazem ( zastosowano wymiennik ciepła ), praktyczne i funkcjonalne szafki kuchenne z szufladami na naczynia kuchenne, oświetlenie nad kuchnią 12V i 230V, gniazda 230 V.

 

Ponadto w przyczepie zamontowane są lub są na wyposażeniu:

  • bardzo wydajny ogrzewacz gazowy marki ,,Trumatic’’ z zapłonem elektronicznym , regulatorem temperatury oraz z zabezpieczeniem i sygnalizatorem spadku ciśnienia gazu w butli gazowej;
  • nowy zasilacz 230 V / 12 V ( na wszystkie pompy wodne );
  • zamontowano dodatkowo 4 punkty świetlne po 2 w części przedniej i tylnej przyczepy;
  • zamontowano dodatkowy zasilacz do zasilania w/w dodatkowych punktów świetlnych;
  • oświetlenie wewnętrzne 12 V i 230 V;
  • duża szafa + masę szafek małych;
  • w części centralnej przyczepy zamontowano nowy szyberdach z moskieterą marki '' Fiamma'';
  • dodatkowo na wyposażeniu przyczepy jest również …specjalny pokrowiec na całą przyczepę ( ! );
  • zamontowano dodatkowe gniazdo 230V na zewnątrz przyczepy;
  • powiększona wnęka na 14' TV;
  • dodatkowo wykonano wnękę na tuner TV SAT;
  • dodatkowo zamontowano gaśnicę p-poż;
  • oświetlenie zewnętrzne przedsionka;  
  • metalowy stopień wejściowy; 
  • w oknach zamontowano żaluzje i moskietery ( okna są bez uszkodzeń );
  • dodatkowo zamontowano luk techniczny w części przedniej przyczepy z jej prawej strony;
  • dodatkowo mały zapas płynów chemicznych do toalety;
  • dodatkowo zamontowano 2 x 6V akumulatory do zasilania pomp wodnych do wykorzystania w przypadku kempingowania bez zasilania przyczepy w energię elektryczną;
  • dodatkowo pod podłogą przyczepy w jej tylnej części zamontowano pojemnik do transportu stelaża przedsionka;
  • dodatkowo kablowa instalacja TV;
  • dodatkowo zamontowano wewnątrz przyczepy uchwyty mocujące maszt antenowy ( niestety bez masztu ); 
  • dodatkowo najazdowy klin stabilizująco/poziomujący + blokada.
  •  w schowku z przodu przyczepy znajduje się instalacja gazowa z reduktorem zasilająca przyczepę w gaz, koło zapasowe, korba do podpór, zbiornik na wodę 15l. + pompa wody, kabel zasilający przyczepę w energię elektryczną. Reduktor gazowy ma standardowy gwint więc nie ma problemu z podłączeniem do niego butli gazowych dostępnych w kraju ( ale w przypadku korzystania z PL butli gazowych o poj. 1,5kg - 5 kg konieczne jest zastosowanie przejściówki ); 
  • dokumentacja techniczna przyczepy i przedsionka namiotowego ( schemat ustawienia ); 
  • tradycyjna drobna moneta na szczęście z wizerunkiem Królowej NL ( zgodnie ze zwyczajem w NL ). :) szczęśliwy

           Na wyposażeniu przyczepy jest również piękny, pełny, przedsionek namiotowy produkcji NL firmy ''Goldcamp'' + komplet fartuchów i zasłonek ( foto nr.1 ). Przedsionek ma 2 lata ( ! ). Przedsionek ten przystosowany jest do przypięcia z boku dodatkowej przystawki namiotowej.

           Tapicerka i dębowe mebelki są w bardzo dobrym stanie. Rama przyczepy jest ocynkowana i bez śladów korozji. Wzmocnione opony typu ''C'' są w stanie bardzo dobrym. Opona koła zapasowego również jest w stanie dobrym. Przyczepa jest gotowa do jazdy bez wkładania w nią najmniejszego wkładu pracy.  

            W przyczepie od razu chce się mieszkać. Przyczepa jest tak skonstruowana , że zawsze w niej jest sucho. Posiada termicznie izolowane ściany i podłogę. Podłoga jest twarda i nie ugina się. Przyczepa jest sucha. Narożniki zewnętrzne i wewnętrzne są suche. W przyczepie nie panuje żaden przykry zapach i nie jest sztucznie odświeżana dezodorantami lub odświeżaczami powietrza.

           Przyczepę bardzo dobrze się ciągnie bo jest bardzo dobrze wyważona oraz dodatkowo posiada ,,suchy’’ zaczep ze stabilizatorem toru jazdy firmy ,,Alko’’ typ AKS 1300. Łożyska kół się nie grzeją. Przyczepa ma dodatkową możliwość przez małe przerobienie 12V instalacji elektrycznej ( którą oczywiście wykorzystano ) do wewnętrznego oświetlenia 12V , pracy lodówki w czasie jazdy , zasilania pomp wodnych ( w tym i WC ) przez podłączenie jej do gniazdka samochodowego w miejscu tylnego światła przeciw mgle. Jest to bardzo dobre i przydatne rozwiązanie na przykład na postoju w drodze na kemping.

           Przyczepa podłączana jest do samochodu za pomocą wtyczki 7 PIN ! ( ważna informacja dla osób zainteresowanych przyczepą a posiadających w swoim samochodzie gniazdo 13 PIN - a wówczas potrzebna jest przejściówka ! ).

 

Zamieszczone zdjęcia 1 - 8 są real foto wykonane w NL i na miejscu w Częstochowie !

 

Dokumenty kupna-sprzedaży na kupującego.

Koszt rejestracji w PL to ok. 250 - 300 zł .

W trakcie pierwszej rejestracji sprowadzonych przyczep kempingowych nie ma potrzeby wizyty w Urzędzie Celnym i Urzędzie Skarbowym jak również od przyczep kempingowych nie pobiera się opłaty recyklingowej.

            W razie potrzeby na miejscu ( ale drogo  :( smutny ) jest możliwość przetłumaczenia dokumentów przyczepy ( dowodu rejestracyjnego ) przez tłumacza przysięgłego, tak aby kupującemu pozostała tylko wizyta w swoim Wydziale Komunikacji celem zarejestrowania przyczepy.

           Udzielam pomocy w tłumaczeniu dokumentów przyczepy w specjalizującym się w tłumaczeniach NL/PL biurze tłumaczeń które jest znacznie tańsze niż to w Częstochowie.

          Jest również możliwość zarejestrowania przyczepy po jej oględzinach przez kupującego i wpłaceniu przez niego zaliczki. Wówczas kupującemu pozostanie wizyta w swoim Urzędzie Skarbowym :( smutny  i Wydziale Komunikacji celem przerejestrowania przyczepy.

          Na miejscu zapewniam możliwość dokładnego sprawdzenia stanu technicznego przyczepy oraz również zapewniam możliwość podłączenia jej do sieci elektrycznej i do gazu.

           Do ciągnięcia przyczepy nie są wymagane dodatkowe uprawnienia i w zupełności wystarczy prawo jazdy kategorii ,,B’’ , jeśli dopuszczalna masa całkowita ( DMC ) przyczepy jest niższa od masy własnej ( MW ) samochodu ( poz. ,,G’’ w dowodzie rejestracyjnym samochodu ) i pod warunkiem, że dopuszczalna masa całkowita zestawu ( DMC samochód + DMC przyczepa ) nie przekracza 3500kg.

 

 

Więcej zdjęć  na e-maila ( typowo technicznych np. w opcji ''pytanie do sprzedającego'' ) !

 

Miejsce postoju przyczepy Częstochowa.

 

Więcej informacji i kontakt pod numerem 666[zasłonięte]747.

 

Jeżeli nie odbieram telefonu - oznacza to że jestem za granicą PL.